Ogłoszenie z dnia 2009-04-27
Płock: Dostawa i zainstalowanie sprzętu biurowego dla Sądu Okręgowego w Płocku
Numer ogłoszenia: 122554 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Płocku, Plac Narutowicza 4, Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2622526, faks 024 2622526.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i zainstalowanie sprzętu biurowego dla Sądu Okręgowego w Płocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zainstalowanie następującego sprzętu biurowego: Część I - 7 szt. niszczarek dokumentów Część II - telefaks - 1 szt. Część III 1. pamięć o łącznej pojemności 12 GB do serwera Fujitsu Siemens TX200 S2 2. drukarka laserowa kolorowa typu A - 1 szt. 3. drukarka laserowa mono typu B - 1 szt.. 4. 10 szt. PenDrive 5. 6 szt. klawiatur 6. 10 szt. UPS.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki 30.12.14.10 - Telefaksy 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 16720 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa 7 szt. niszczarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
- Partner Premium Salata Sawczak i S-ka Spółka jawna, ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2314.59
- Oferta z najniższą ceną: 2314.59 oferta z najwyższą ceną: 5201
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa 1 szt. telefaks
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SoftHard S.A., ul. Padlewskiego 18c, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 693
- Oferta z najniższą ceną: 693 oferta z najwyższą ceną: 770.49
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Konserwacja i bieżące utrzymanie urządzeń elektrycznych obiektów mostowych przez rzekę Wisłę na terenie miasta Płocka w 2025 roku
- "Modernizacja bloku żywieniowego w Miejskim Przedszkolu nr 9 w Płocku"
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie w 2025 roku
- "Wykonanie instalacji gazowej, kotłowni gazowych i przebudowa instalacji lokalowych w budynku przy ulicy Popłacińskiej 42 B w Płocku"
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dziewiętnastu obrębów ewidencyjnych w jednostce ewidencyjnej gmina Stara Biała, powiat płocki
- Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej oświetleniowej nn 0,4 kV" w ramach zadania budżetowego pn.: "Budowa oświetlenia ulic Bałtyckiej i Chełmińskiej w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI: CZ.I: ZAKUP ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH I DYSKÓW CZ.II: ZAKUP URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- Dzierżawa i świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
- dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych, monitorów LCD.
więcej: Telefaksy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.