Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-19
Sędziszów Małopolski: Remont drogi gminnej Klęczany - Poprzeczna
Numer ogłoszenia: 122559 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 017 2221600, fax 017 2216313.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Klęczany - Poprzeczna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Istotne parametry przedmiotu zamówienia : - Profilowanie podłoża - Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 8 cm. - Wyrównanie masą mineralno bitumiczną 50kg/m2, nawierzchnia gr. 4 cm. - Pobocza z gruntu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, tj.: 1 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 Pzp. 2 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia . 3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. dysponują osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, 4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5 Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 3 zadania o wartości, charakterze, złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia. 6 Udzielą minimum 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potencjał kadrowy : Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : kierownik robót winien posiadać uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej /drogowej/ i być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa 2. Doświadczenie : Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , zrealizował co najmniej trzy /3/ roboty budowlane , których przedmiotem była budowa lub remont drogi o wartości minimum 50 000 zł. 3. Potencjał techniczny : Wykonawca musi dysponować odpowiednim, sprawnym, sprzętem pozwalającym na zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum : - równiarka, - walec stalowy, - walec ogumiony, - układarka do mas bitumicznych, - środki transportu 4. Potencjał finansowo-ekonomiczny : Wykonawca musi udokumentować dostępność do środków finansowych na kwotę równą co najmniej 50 000 zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: A. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 u Pzp. B. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. C. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy). D. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) z dokumentami dokumenty / dla wymagań minimalnych / potwierdzającymi należyte ich wykonanie. E. Informacje o sprzęcie wykonawcy, który zostanie zastosowany do realizacji zamówienia, z uwzględnieniem wymagań minimalnych, (Potencjał techniczny). F. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnościgospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. G. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. H. Aktualne Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału ZUS, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . I. Oświadczenie informujące o tym, Ze Wykonawca dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotowego zamówienia. Ustalone minimum : 50 000 zł. J. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica, Rynek 10, pokój nr. 15..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica, Rynek 10, pokój nr. 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 615 od km 23+472 (23+385) do km 23+972 (23+885); od km 25+159 (25+078) do km 25+883 (25+800)- nr postępowania 291/24
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w 2025 r.
- Wykonywanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania oraz remontów gminnych i lokalnych dróg gruntowych na terenie gminy Kalinowo w 2025 roku
- Remonty bieżące dróg, chodników, parkingów w Gminie Miejskiej Żory w 2025 r.
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
- Remont ulicy Brzozowej w miejscowości Szpęgawa
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.