Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-17
Oleśnica: Budowa oświetlenia boiska treningowego przy ul. Brzozowej w Oleśnicy.
Numer ogłoszenia: 12258 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Oleśnicy, Rynek Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 0717982116, fax 071 7982117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia boiska treningowego przy ul. Brzozowej w Oleśnicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: Montaż szafki pomiarowej, , ułożenie linii kablowej kablem YAKXS 4x35mm2 długości 325 m, montaż6 szt. masztów oświetleniowych z poprzeczkami 6 szt. projektorów TRILUX 8661 z układem zapłonowym i źródłem światła.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł). Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa oraz poręczenie wymienione w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy złożone jako wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności - posiadają sprzęt niezbędny do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia, w tym: koparkę, samochód ciężarowy, urządzenie do zagęszczania gruntu, - w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali przynajmniej 1 500,00 m linii kablowych niskiego napięcia oraz zamontowali co najmniej 20 latarni oświetlenia drogowego, - dysponują odpowiednią kadrą, w tym osobą lub osobami z uprawnieniami do kierowania pracami w branży elektrycznej w zakresie sieci, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 PLN oraz wykażą za rok ubiegły obroty nie mniejsze niż: 300 000,00 PLN, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) dokonali wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia, f) zobowiążą się zapewnić inspektorowi nadzoru odpowiednie pomieszczenie wyposażone w stół, szafę i krzesła w ilości niezbędnej, 2. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji zadania. 3. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w SIWZ metodą +spełnia-niespełnia+
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Kopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, także podmioty spółki cywilnej). 3. Kserokopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - dowodu wpłaty wadium. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie) - załącznik nr 2. 5. Oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 6. Oświadczenie wykonawcy o zapewnieniu odpowiedniego pomieszczenia dla inspektora nadzoru. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) oświadczenie podpisuje pełnomocnik - załącznik nr 7. 7. Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej)) wzór umowy wraz z gwarancją - załączniki nr 8, 9. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zobowiązany jest złożyć: 8. Aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. 9. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Każdy z podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) składa odpowiednie dokumenty. 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa odpowiednią informację. 11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa odpowiednią informację. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest złożyć: 12. Wykaz wymaganego niezbędnego specjalistycznego sprzętu, narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia - odpowiadający wymogom określonym w opisie warunków udziału w postępowaniu - jakimi dysponuje wykonawca. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa odpowiedni dokument - załącznik nr 5. 13. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat prac, odpowiadających wymogom określonym w opisie warunków udziału w postępowaniu, z podaniem daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego). Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - załącznik nr 6. 14. Wykaz podmiotów, które przewidziane są do kierowania pracami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia z podaniem zakresu wykonywanych czynności oraz danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia poprzez załączenie wymaganych prawem uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest złożyć: 15. Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa odpowiednie dokumenty. 16. Informację z banku prowadzącego rachunek wykonawcy, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wymaganej wysokości 100.000,00 PLN, (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku podmiotów występujących wspólnie, łącznie muszą wykazać posiadanie niezbędnych środków lub zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. Informacja z banku powinna zawierać jednoznaczne, bezwarunkowe wskazanie zdolności kredytowej lub wielkości posiadanych środków - potrzebnych do wykonania przedmiotowego zadania. 17. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej i w siedzibie zamawiającego - pokój 208 , koszt SIWZ 20 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 11:00, miejsce: kancelaria ogólna pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
- Usługa ochrony mienia na obiekcie Zamawiającego położonym w Oleśnicy przy ul. Bolesława Krzywoustego 31c
- Obsługa szaletów miejskich (tradycyjnego i automatycznych) zlokalizowanych na terenie Oleśnicy, w 2025 r
- Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasto Oleśnica oraz objęcie ich opieką przed przewiezieniem do schroniska w roku 2025
- Techniczna obsługa stała w budynkach i na zewnątrz budynków w zasobach komunalnych Miasta Oleśnicy oraz świadczenie usług w bud. i na zewnątrz bud. w zasobach komunalnych Miasta Oleśnica w 2025 r.
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Ząbkowic Śląskich
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
- Wynajem dekoracji świątecznych wraz z montażem i demontażem.
- "Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce 2025"
- Dostawa i montaż 2 sztuk lamp solarnych na terenie Gminy Chociwel.
- Budowa ul. Spacerowej w Busku-Zdroju
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.