Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Szczecin: WYKONANIE WEKTOROWEJ NUMERYCZNEJ MAPY ZASADNICZEJ
Numer ogłoszenia: 122608 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Szczecin Biuro Geodety Miasta, Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 42 45524, fax 0-91 42 45552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE WEKTOROWEJ NUMERYCZNEJ MAPY ZASADNICZEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE WEKTOROWEJ NUMERYCZNEJ MAPY ZASADNICZEJ MIASTA SZCZECINA Na wszystkich zleconych sekcjach wykonać aktualizację mapy zasadniczej ( dla całego obszaru wykonać pomiar sytuacyjny i wysokościowy uzupełniający), a w przypadku stwierdzenia zmian dokonać aktualizacji danych ewidencyjnych. Zakres zamówienia obejmuje sekcje: numerycznej mapy zasadniczej: sekcje 7-1 A-24, 7-1 A-71, 7-1 A-73, 7-1 A-83, 7-1 C-1,7-1 C-11, 7-1 C-12. mapy zasadniczej prowadzonej w formie klasycznej: 7-1 A-3, 7-1 A-11, 7-1 A-12, 7-1 A-13, 7-1 A-14, 7-1 A-21, 7-1 A-22, 7-1 A-23, 7-1 A-31, 7-1 A-32, 7-1 A-33, 7-1 A-34, 7-1 A-41, 7-1 A-42, 7-1 A-43, 7-1 A-44, 7-1 A-45, 7-1 A-51, 7-1 A-52, 7-1 A-53, 7-1 A-54, 7-1 A-55, 7-1 A-61, 7-1 A-62, 7-1 A-63, 7-1 A-64, 7-1 A-65, 7-1 A-66, 7-1 A-72, 7-1 A-74, 7-1 A-75, 7-1 A-76, 7-1 A-81, 7-1 A-82, 7-1 A-84, 7-1 A-85, 7-1 A-86, 7-1 A-87, 7-1 A-91, 7-1 A-92, 7-1 A-93, 7-1 A-94, 7-1 A-95, 7-1 A-96, 7-1 A-97, 7-1 A-98, 7-1 A-99, 7-1 C-2, 7-1 C-3, 7-1 C-4, 7-1 C-5, 7-1 C-6, 7-1 C-7, 7-1 C-8, 7-1 C-9, 7-1 C-13, 7-1 C-14, 7-1 C-15, 7-1 C-16, 7-1 C-17, 7-1 C-18, 7-1 C-23, 7-1 C-24, 7-1 C-25, 7-1 C-26, 7-1 C-27, 7-1 C-28, 7-1 C-37, 7-1 C-38, 7-01 B-30, 7-01 B-39, 7-01 B-40, 7-01 B-49, 7-01 B-50, 7-01 B-59, 7-01 B-60, 7-01 B-69, 7-01 B-70, 7-01 B-79, 7-01 B-80, 7-01 B-89, 7-01 B-90, 7-01 B-99, 7-01 B-100, 7-01 D-9, 7-01 D-10.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.22.10.00 - Cyfrowe mapy katastralne Kod CPV wg słownika 2008: 30.22.10.00 - Cyfrowe mapy katastralne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 17800,00zł ( siedemnaście tysięcy osiemset złotych 00/100 ) w terminie do dnia 16.06.2008 r. do godz.10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu ( w kasie oddziału PKO S.A.- pokój nr 60) lub przelewem na konto depozytowe Urzędu Miasta Szczecin Nr 16 1240 3927 1111 0000 4099 5290, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ( z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie wewnętrznej Urzędu Miejskiego (pokój nr 126 )..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe - dysponują minimum 3 osobami posiadającymi uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1- geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz w zakresie 2- rozgraniczenia i podziały nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych oraz wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna za pracę podobną wykonanie wektorowej numerycznej mapy zasadniczej lub ewidencyjnej mapy numerycznej. Łączna powierzchnia w dwóch pracach podobnych musi być nie mniejsza niż 200 h. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych. 5) Wykaz wykonanych, usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.szczecin.pl, wwnuk@um.szczecin.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Szczecin, w Biurze Geodety Miasta, pl. Armii Krajowej 1, pok. nr 249 F-G..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- USŁUGA DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
- Realizacja kompleksowych działań komunikacyjnych oraz wsparcie eksperckie w zakresie opracowywania treści merytorycznych związanych z realizacją projektu Green4HEAT.
- Wykonanie w roku 2025 pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
- Dostawa artykułów spożywczych/nabiału/mięsa i wędlin/ryb mrożonych/owoców i warzyw mrożonych dla SP55 w Szczecinie w podziale na części.
- Świadczenie usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby konferencji "29th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2025" w dniach 26-29 sierpnia 2025
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.