Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2013-03-28
Zgierz: Świadczenie stałej i kompleksowej obsługi prawnej dla potrzeb Starostwa Powiatowego
w Zgierzu
Numer ogłoszenia: 122628 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 084774 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie stałej i kompleksowej obsługi prawnej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zgierzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Powiat Zgierski realizuje zadania wynikające z ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm. oraz w ustawach kompetencyjnych. Zadania, o których mowa powyżej realizowane są w szczególności przez: Radę Powiatu Zgierskiego; Zarząd Powiatu Zgierskiego, Starostę Zgierskiego, Skarbnika Powiatu, Sekretarza Powiatu; Wydziały: Budownictwa i Ochrony Środowiska, Finansowego, Inwestycji i Spraw Gospodarczych, Organizacji i Spraw Obywatelskich, Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki, Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych.Samodzielnych komórek organizacyjnych: Biuro Audytu Wewnętrznego i Kontroli, Biuro Promocji i Redakcji Gazety Powiatowej, Biuro Rady, Biuro Zamówień Publicznych. Samodzielnych stanowisk pracy: Administratora Bezpieczeństwa Informacji, Inspektora BHP, Pełnomocnika do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych. Podstawowy zakres działania organów, komórek organizacyjnych oraz stanowisk pracy, określa Regulamin organizacyjny Starostwa Powiatowego w Zgierzu dostępny na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Zgierzu www.powiat.zgierz.pl.Zakres obsługi prawnej, obejmuje pomoc prawną polegająca na udzielaniu porad i konsultacji prawnych; przygotowywaniu projektów wystąpień do sądów, organów ścigania i innych instytucji; sporządzaniu opinii prawnych, wykonywaniu zastępstw prawnych i procesowych, opiniowaniu i uzgadnianiu projektów aktów prawnych, w tym aktów prawa miejscowego, uchwał Rady i zarządzeń Starosty, regulaminów i umów pod względem redakcyjnym i formalno-prawnym, opiniowaniu projektów umów i porozumień, obsłudze sesji zwyczajnych i nadzwyczajnych Rady Powiatu Zgierskiego, prowadzeniu spraw sądowych, w tym egzekucyjnych, sądowo-administracyjnych oraz przed innymi organami i reprezentowanie Powiatu i Starosty wykonującego zadania z zakresu administracji rządowej, a także uprawnienia właścicielskie Skarbu Państwa przed sądami powszechnymi, w tym sporządzanie pozwów sądowych i odpowiedzi na pozwy, bieżące informowanie o stanie prawnym prowadzonych spraw, wykonywaniu zastępstwa procesowego przed organami sądowymi w sprawach dotyczących działania Rady Powiatu Zgierskiego, Zarządu Powiatu Zgierskiego oraz również we wszystkich jednostkach organizacyjnych Powiatu, wykonywaniu zastępstwa procesowego przed organami sądowymi w sprawach dotyczących działania Starosty Zgierskiego wykonującego uprawnienia właścicielskie Skarbu Państwa z wyłączeniem zastępstwa procesowego, gdy wartość przedmiotu sporu przewyższa kwotę 1.000.000 zł, wykonywaniu nadzoru prawnego nad egzekucją należności Powiatu i Skarbu Państwa w sprawach, w których Starosta wykonuje uprawnienia właścicielskie oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowaniu egzekucyjnego, prowadzeniu innych spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem obsługi prawnej, Wykonawca zobowiązany jest wydawać opinie prawne w formie pisemnej - niezwłocznie; Zamawiający dopuszcza również przesyłanie opinii prawnej faksem lub drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail do siedziby Zamawiającego, podpisanej przez adwokata lub radcę prawnego. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług określonych przedmiotem zamówienia, w wymiarze nie mniejszym niż 18 godzin tygodniowo 4 dni w tygodniu, w siedzibie Zamawiającego tj. w Starostwie Powiatowym w Zgierzu, ul. Sadowa 6a, 95-100 Zgierz. Poza siedzibą Zamawiającego podstawową formą porozumiewania się będzie kontakt telefoniczny, faksowy i e-mailowy. Do czasu realizacji usługi Zamawiający nie wlicza czasu obsługi sesji zwyczajnych i nadzwyczajnych Rady Powiatu Zgierskiego. Czas obsługi sesji zwyczajnych i nadzwyczajnych przekraczających liczbę godzin, o których mowa powyżej doliczany jest do czasu wykonywania usługi bez dodatkowego wynagrodzenia. Czas wymagany do sporządzenia wyjaśnień i opinii prawnych oraz opiniowania i uzgadniania projektów aktów prawnych, umów i porozumień będzie traktowany jako czas wykonywania usługi, w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności, w zależności od potrzeb Zamawiającego, przedmiot Zamówienia będzie realizowany poza godzinami wskazanymi powyżej - w kancelarii adwokackiej lub radcowskiej wykonawcy zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Czas pobytu w siedzibie Zamawiającego i poza nim nie może być powodem ograniczenia terminowości i jakości świadczonych usług. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania harmonogramu świadczenia usług na kolejny miesiąc w terminie do ostatniego dnia bieżącego miesiąca. Czas pracy określony w pkt 15 nie obejmuje zastępstwa procesowego. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności, o których mowa w art. 4 ust. 1 i art. 6 ust. 1 Ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65 z późn. zm., dla każdego z radców prawnych świadczącego usługi na rzecz Zamawiającego, oraz polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności, o których mowa w art. 4 ust. 1 Ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188 z późn. zm., dla każdego adwokata świadczącego usługi na rzecz Zamawiającego, obowiązujących na czas trwania umowy. Zamawiający zapewni Wykonawcy w swojej siedzibie stanowisko komputerowe z dostępem do internetowego systemu informacji prawnej oraz materiały biurowe. Wykonawcy będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie w wysokości 100% kosztów zastępstwa sądowego zasądzonych na rzecz Zamawiającego lub przyznanych w ugodzie, postępowaniu polubownym, arbitrażu zagranicznym lub w postępowaniu egzekucyjnym, jeżeli koszty te zostały ściągnięte od strony przeciwnej. Wypłata wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 nastąpi w terminie 14 dni od dnia wyegzekwowania kosztów od strony przeciwnej. W sprawach rejestrowych oraz innych, w których kwota opłat, wpisów i innych kosztów przekracza kwotę 100,00 zł słownie sto zł 00, Zamawiający przekaże niezbędną kwotę. W przypadku prowadzenia spraw sądowych, sądowo-administracyjnych oraz innych z zakresu przedmiotu zamówienia przed innymi organami będzie wymagało udzielenia pełnomocnictwa przez Zamawiającego Wykonawcy. W zakresie tych spraw Zamawiający zobowiązany będzie przedłożyć kompletne materiały i dokumentację dotyczącą sprawy, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w odpowiedniej formie zleconej przez Wykonawcę, wraz z koniecznością ilością kopii, w terminie określonym przez Wykonawcę i umożliwiającym podjęcie pracy nad sprawą. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania Zamawiającego o stanie prawnym prowadzonych spraw. Z uwagi na konieczność zachowania prawem przewidzianych terminów procesowych Wykonawca będzie mógł podjąć bez uzgodnienia czynności prawne, które uzna za stosowne i konieczne ze względu na stan prawny. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm. złożona przez Wykonawcę albo Oświadczenia Wykonawcy, że nie przynależy do grupy kapitałowej według ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA ADWOKACKA E. I M. KRASSOWSCY-SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA ADWOKACKA E. I M. KRASSOWSCY-SPÓŁKA JAWNA
- Kancelaria Adwokacka E.i M. Krassowscy Spółka Jawna, ul. nawrot 4 lok 8, 90-060 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35000,00
Oferta z najniższą ceną: 8610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- DOSTAWA MODELU PARTII TESTOWEJ, PARTII TESTOWEJ I WZORÓW DO PRODUKCJI SERYJNEJ TRZEWIKI Z GWOŹDZIAMI OCHRONNYMI WZÓR 925/MON
- "Nadzór autorski oraz usługi serwisowe systemów informatycznych ESKULAP i IMPULS"
- Budowa oświetlenia drogi wojewódzkiej Nr 702 od ronda w miejscowości Warszyce do miejscowości Wola Rogozińska
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
- DOSTAWA MATERIAŁÓW CHEMICZNO-BUDOWLANYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MALARSKIEGO ORAZ ARTYKUŁÓW METALOWYCH
- Dostawa wyrobów ortopedycznych i protez
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- 3/2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. "Przebudowa i remont pomieszczeń na 1. piętrze Szpitala Rejonowego w Raciborzu - Oddziału Neonatologii"
- Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni oraz innych gminnych jednostek organizacyjnych
- Świadczenie usług prawniczych dla Gminy Miasto Szczecin poprzez wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej obsługi prawnej
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.