Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-29
Brzozów: dostawa materiałów szewnych
Numer ogłoszenia: 122629 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza , ul. Ks. J. Bielawskiego 18, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4309587, faks 013 4309587.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-brzozow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów szewnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych wg 3 pakietów stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 1)spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych czyli: a)posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych b)posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c)znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d)nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawców powyższych warunków na podstawie wymaganych przez zamawiającego dokumentów, określonych w punkcie 7 specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oferta asortymentowo-cenowa- oferta powinna zawierać wszystkie elementy dotyczące przedmiotu zamówienia wykazane w załącznikach do siwz, opisujących przedmiot zamówienia, b)Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych od wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, d)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzując zakres umocowania oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców, e)Wykaz wykonanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wykonawca powinien wykazać się realizacją co najmniej dwóch dostaw zrealizowanych umów o wartości nie mniejszej niż 70 % wartości zadań, na które składana jest oferta z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz analogicznych dostaw z okresu prowadzenia działalności w zakresie jak wyżej i dokumentami potwierdzającymi wykonanie dostaw z należytą starannością. Wykaz dostaw musi dotyczyć Publicznych Zakładów Służby Zdrowia. Za dostawę odpowiadającą wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia zamawiający uzna dostawę o wartości co najmniej 70% wartości brutto oferty wykonawcy złożonej w danym pakiecie niniejszego postępowania. f)Deklarację zgodności CE każdego asortymentu na podstawie art. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 20.04.2004r.(Dz.U. Nr 93 z 2004r. Poz. 896) - o wyrobach medycznych. g)Certyfikat jednostki notyfikowanej każdego asortymentu - dot. zadania i asortymentu jałowego, na które wykonawca składa ofertę. h)Instrukcję użytkowania w języku polskim oferowanych materiałów szewnych oryginalne katalogi oferowanych materiałów szewnych przedstawiające numery katalogowe i rozmiary każdego z proponowanych w ofercie asortymentów (pozycji). i)Wskazanie przez wykonawcę tych części zamówienia których wykonanie powierzy podwykonawcom. j)Oryginalne katalogi oferowanych materiałów szewnych przedstawiające numery katalogowe i rozmiary każdego z proponowanych w ofercie asortymentów (pozycji) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w kraju jego miejsca zamieszkania lub siedziby nie są wydawane dokumenty podmiotowe określone w powyższych podpunktach wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z treścią § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mają być składane. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie 7 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-brzozow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie
Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny Im. Ks. B. Markowskiego
ul. Ks. J. Bielawskiego 18
36-200 Brzozów
Nr fax (013) 4309587, 4309578.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie, Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. B. Markiewicza, ul. Ks. J. Bielawskiego 18, sekretariat, budynek administracji..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzozowie w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r., część 1 i 3
- Dostawa paliw do samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Brzozowie
- Dostawa fabrycznie nowej koparki kołowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brzozowie
- Poprawa warunków kształcenia w Zespole Szkół Nr 1 w Przysietnicy.
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.