Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-28
Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw odzieży roboczej, pościeli szpitalnej oraz obuwia.
Numer ogłoszenia: 122658 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw odzieży roboczej, pościeli szpitalnej oraz obuwia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży roboczej, pościeli szpitalnej oraz obuwia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.80.00-6, 39.51.82.00-8, 33.19.90.00-1, 39.51.21.00-5, 18.83.00.00-6, 18.81.30.00-1, 18.83.10.00-3, 18.81.40.00-8, 18.81.23.00-7, 18.81.20.00-4, 18.81.10.00-7, 18.22.30.00-8, 35.11.34.70-4, 18.31.84.00-5, 39.14.31.12-4, 39.51.23.00-7, 39.51.25.00-9, 39.51.61.20-9, 39.51.11.00-8, 18.41.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej dwie dostawy o łącznej wartości min. 10 000,00 zł brutto, których przedmiotem były dostawy odzieży roboczej lub pościeli szpitalnej lub obuwia. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca dołączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, których przedmiotem były dostawy odzieży roboczej lub pościeli szpitalnej lub obuwia, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem poświadczenia, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa, składa stosowne oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dla Pakietów nr 2 i 3 1.wpisu do rejestru Wyrobów Medycznych wymaganych wyrobów, 2.deklaracji WE, oznakowanie CE, 3.badanie tkaniny mniejsze lub równe 4 zgodnie z normą PN-EN 13795 dla Pakietu nr 6 1.Deklaracji zgodności CE dla wyrobu medycznego dla wszystkich wyrobów; 2.Wpisu lub Zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych dla wszystkich wyrobów; 3.Karty technicznej tkaniny potwierdzająca gramaturę oraz skład chemiczny; 4.Zaświadczenia potwierdzającego wymaganą przepuszczalność powietrza dla tkaniny bawełniano - poliestrowej - karta techniczna tkaniny lub badanie; 5.Kartę techniczną obuwia; 6.Zaświadczenie o wynikach badań tkanin sporządzone przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wymagane parametry techniczne zgodnie z normą PN-EN 13795; 7.Instrukcje używania wyrobów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiana nie może dotyczyć istotnych postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty. 2)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: zmiany oznaczeń adresowych i podmiotowych stron w związku ze zmianami organizacyjnymi i formalnoprawnymi, zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą wykonawcy, obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich
ul. 1-go Maja 9
41-100 Siemianowice Śląskie
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (budynek główny Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śl.).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich ul. 1-go Maja 9 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (budynek główny Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śl.).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pościel wielokrotnego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poszwa Poszewka Prześcieradło Podkład biały 80/120.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.21.00-5, 39.51.25.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odzież operacyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bluza operacyjna zielone/niebieskie/granatowe/czerwone Spodnie operacyjne zielone/niebieskie/granatowe/czerwone Fartuch operacyjny zielone/niebieskie/granatowe/czerwone.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pościel na blok operacyjny wielokrotnego użytku - zielona.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradło Podkłady 80/140 Ochraniacze na obuwie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.82.00-8, 18.81.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odzież dla personelu medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żakiet + spodnie damskie (białe) Bluza + spodnie męskie (białe) Żakiet + spódnica (białe) Fartuch lekarski damski (biały) Fartuch lekarski męski (biały).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.99.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyroby dla O/ Neonatologicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poszewka Kaftaniki niemowlęce Śpiochy niemowlęce Koc mały niemowlęcy Pieluchy Pieluchy Podkłady Ręczniki niemowlęce Przewijaki noworodkowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.14.31.12-4, 18.41.10.00-3, 39.51.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odzież operacyjna barierowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch barierowy chirurgiczny wielokrotnego użytku standardowego ryzyka Ubranie chirurgiczne wielokrotnego użytku (bluza + spodnie) Buty operacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Koszula jednorazowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszula operacyjna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 35.11.34.70-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odzież i obuwie robocze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spodnie robocze typu ogrodniczki Koszula flanelowa Podkoszulek z krótkimi rękawami T - shirt Fartuch drelichowy męski Polar Kurtka robocza ocieplana z kapturem Kurtka przeciwdeszczowa z kapturem Kurtka całoroczna stosowana w ratownictwie medycznym Spodnie dla ratownictwa medyczno - fluoroscencyjne Rękawice robocze wzmacniane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.18.00-0, 18.22.30.00-8, 35.11.34.70-4, 18.31.84.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Obuwie ochronne i robocze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półbuty robocze Trzewiki robocze Obuwie damskie Obuwie męskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6, 18.81.30.00-1, 18.83.10.00-3, 18.81.20.00-4, 18.81.23.00-7, 18.81.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Produkty różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poduszka z anilany Koc 210/160 Materac z pokrowcem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.14.31.12-4, 39.51.23.00-7, 39.51.61.20-9, 39.51.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
- Jednorazowa dostawa wyposażenia medycznego.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Fryderyka Chopina w Siemianowicach Śląskich w 2025 r.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Siemianowicach Śląskich ul. Michałkowicka 15 w 2025 r.
- Sprzątanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 4 w Siemianowicach Śląskich w roku 2025
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
- Sukcesywne dostawy opatrunków, rękawiczek jednorazowych, jednorazowej bielizny szpitalnej, materiałów ortodontycznych oraz materiałów stomatologicznych
- Dostawa obłożeń, pościeli i odzieży jednorazowego użytku
- SUKCESYWNE DOSTAWY ASORTYMENTU MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Zakup bielizny pościelowej
więcej: Kurtki i blezery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.