To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-06
Warszawa: Dostawa + montaż mebli hotelowych do obiektów CUL wg lokalizacji: cz. I dla jednostki CUL położonej w Świnoujściu OSW DELFIN przy ul. Słowackiego 6; Cz. II dla jednostki CUL położonej w Warszawie: Lotnisko Warszawa- Babice przy ul. ul. Gen. Bryg. Sylwestra Kaliskiego 57, nr sprawy 41/WA/WR/2016
Numer ogłoszenia: 122673 - 2016; data zamieszczenia: 06.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92587 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych, ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa + montaż mebli hotelowych do obiektów CUL wg lokalizacji: cz. I dla jednostki CUL położonej w Świnoujściu OSW DELFIN przy ul. Słowackiego 6; Cz. II dla jednostki CUL położonej w Warszawie: Lotnisko Warszawa- Babice przy ul. ul. Gen. Bryg. Sylwestra Kaliskiego 57, nr sprawy 41/WA/WR/2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa + montaż mebli hotelowych do obiektów CUL wg lokalizacji: cz. I dla jednostki CUL położonej w Świnoujściu OSW DELFIN przy ul. Słowackiego 6; Cz. II dla jednostki CUL położonej w Warszawie: Lotnisko Warszawa- Babice przy ul. ul. Gen. Bryg. Sylwestra Kaliskiego 57 , zgodnie z zamówieniami wskazanymi poniżej: Cz. I- Świnoujście: -szafa ubraniowa- 16 szt. szafka RTV- 15 szt. szafka nocna 40 szt. szafka łazienkowa biała 8 szt stół- 16 szt. krzesło tapicerowane- 16 szt. Meble klejone fabrycznie i przyjeżdżające do klienta gotowe. Klejone pod prasą na kołkach bukowych 8 x 36 Okleinowanie wszystkich krawędzi taśmą PCV o grubości minimum 2 mm. Okleinowanie klejem termoplastycznym nakładanym na wąskie krawędzie płyty po frezowaniu wstępnym. Korpusy i wieńce płyta 18 mm, wszystkie blaty robocze płyta pogrubiana 28 mm. Do wyboru co minimum 10 rodzajów uchwytów oraz 30 dekorów płyt. Płyta laminowana w pierwszej klasie higieniczności, atestowana Gwarancja 36 miesięcy. Krzesła - konstrukcja z drewna bukowego, również w całości tapicerowane- konstrukcja z drewna bukowego, tkanina o ścieralności co najmniej 100.000 cykli. Cz. II - Lotnisko Warszawa- Babice szafa ubraniowa dwuczęściowa- 3 szt. Meble winny spełniać wymagania określone w SIWZ zamówienia podstawowego (zgodnie z zamówieniem udzielonym na podstawie umowy nr U/29/WA/PN/2016 r. z dnia 28.04.2016r.), kolorystyką uzgodnioną z kierownikiem obiektu oraz spełniać aktualne obowiązujące normy, w szczególności przepisy BHP. Meble muszą być wykonane z fabrycznie nowych i bezpiecznych materiałów dopuszczonych do obrotu i użytku na terenie RP, a wszystkie materiały (tj. płyty, obrzeża, farby, lakiery, itp.) winny posiadać aktualne atesty higieniczne PZH, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające przeznaczenie użytych materiałów do produkcji mebli. Oferowane meble muszą posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatację..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jard sp. z o.o., Al. Na Skarpie 21/11, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20838,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25005,00
Oferta z najniższą ceną: 25005,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25005,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego- zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w SIWZ oraz Ogłoszeniu dla postępowania przetargowego nr 29/WA/PN/2016 w wysokości 20%
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Wyposażenie szkoły w sprzęt niezbędny do kształcenia w ramach realizowanego projektu p.n. ,,Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej w Jedliczu"
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- "Zakup wyposażenia meblowego na potrzeby Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.