eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnobródDostawa artykułów żywnościowych dla Kuchni Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego dla Dzieci im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-18

Krasnobród: Dostawa artykułów żywnościowych dla Kuchni Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego dla Dzieci im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie
Numer ogłoszenia: 122698 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne dla Dzieci im. Janusza Korczaka , ul. Sanatoryjna 1, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 084 6607102, faks 084 6607339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-krasnobrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Kuchni Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego dla Dzieci im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Kuchni Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego dla Dzieci im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie, w obrębie niżej wymienionych części dostaw Część 1: Dostawa pieczywa CPV:15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, Część 2: Dostawa artykułów spożywczych - różne produkty spożywcze CPV: 15800000-6 Różne produkty spożywcze, Część 3: Dostawa artykułów spożywczych - cukier CPV:15831200-4 Cukier biały, Część 4: Dostawa artykułów spożywczych - mąka CPV: 15612100-2 Mąka pszenna, Część 5: Dostawa artykułów spożywczych - olej CPV:15411100-3 Olej roślinny, Część 6: Dostawa mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich CPV: 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, Część 7: Dostawa produktów mleczarskich 15500000-3 Produkty mleczarskie, Część 8: Dostawa mrożonek 15331170-9 Warzywa mrożone, 15220000-6 Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz artykułów, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie, niż ten wskazany przez Zamawiającego, pod warunkiem że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna - podać nazwę oferowanego produktu. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Artykuły, o których mowa w pkt. 1 SIWZ oraz w załączniku nr 1 do SIWZ, powinny odpowiadać obowiązującym normom technicznym, smakowym i sanitarnym i spełniać wymogi określone przepisami ustawy z 25.08.2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych do niej. 5. Dowóz artykułów żywnościowych odbywać się będzie na koszt i ryzyko transportem wykonawcy do siedziby - magazynu zamawiającego. 6. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe środkami transportu spełniającymi wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 19.12.2002r w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności. 7. Ilości artykułów żywnościowych podane w częściach zamówienia od 1 do 8 w załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, są szacunkowe i mogą ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega, że umowa będzie realizowana w okresie jej trwania, do wysokości kwoty, wymienionej w ofercie przetargowej wykonawcy, za całość dostaw - jest to kwota maksymalna. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany wyszczególnionego w załączniku nr 1 do SIWZ asortymentu na inne typowe artykuły oferowane przez wykonawcę. Wartość powyższej zmiany nie może przekroczyć 20% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. 10. Osobami upoważnionymi do kontroli jakościowej dostarczonego towaru są: Starszy Magazynier, Szef Kuchni lub osoba przez niego upoważniona. W przypadku złej jakości dostarczonych produktów żywnościowych, Zamawiający nie dokona ich odbioru. Jeżeli zła jakość dostarczonych produktów żywnościowych zostanie stwierdzona później niż w dniu dostawy, wówczas wykonawca zobowiązany jest do wymiany partii żywności nie odpowiadającej wymaganiom jakości zdrowotnej, na własny koszt w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do załatwienia reklamacji w terminie 3 dni oraz zapewnia możliwość zgłaszania reklamacji telefonicznie oraz faksem. 11. Rozliczenia miedzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie za 1kg/szt, na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części w niniejszym postępowaniu, jednakże w obrębie danej części może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w obrębie konkretnej części. Każda z części traktowana jest oddzielnie i podlegała będzie odrębnej ocenie. Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza w obrębie danej części dostaw..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, stanowiących do 20% zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówień uzupełniających będą artykuły żywnościowe takie jak wskazane w zamówieniu podstawowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.83.12.00-4, 15.61.21.00-2, 15.41.11.00-3, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.33.11.70-9, 15.22.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności wykonawca, składający ofertę w części 6 zamówienia: Dostawa mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich , musi udokumentować posiadanie Aktualnej Decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii o statusie zakładu. Jeżeli wykonawca nie będący producentem, nie posiada takiej decyzji wystawionej na swój zakład, a artykuły w postaci mięsa i produktów mięsno wędliniarskich, będzie dostarczał od innych producentów, wówczas winien przedłożyć ten dokument (dokumenty) wystawione na producenta ( producentów), od których będzie dostarczał niniejszy towar. Wraz z decyzją należy dołączyć Oświadczenie o zamiarze dostarczania towarów od producentów, wskazanych w niniejszym oświadczeniu (należy podać nazwę producenta, adres jego siedziby i asortyment). Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla Wykonawców składających oferty w pozostałych częściach zamówienia tj. w częściach oznaczonych numerami: 1,2,3,4,5,7,8. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalnych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: - w przypadku zmiany osób upoważnionych do odbioru-kontaktów oraz rachunku bankowego i innych danych stron, - w przypadku zmiany stawki podatku VAT, - w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-krasnobrod.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne dla Dzieci im. Janusza Korczaka 22-440 Krasnobród, ul. Sanatoryjna 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne dla Dzieci im. Janusza Korczaka 22-440 Krasnobród, ul. Sanatoryjna 1 w sekretariacie - budynek pawilonu - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.