Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-29
Brzozów: Budowa oczyszczalni ścieków w Grabownicy Starzeńskiej
Numer ogłoszenia: 122701 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzozów , ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4341050, faks 013 4341055.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzozow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oczyszczalni ścieków w Grabownicy Starzeńskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Rozbudowę oczyszczalni ścieków na działce położonej w Grabownicy Starzeńskiej nr ewid. gruntów 2592 : - przebudowa istniejącej przepompowni ścieków na komorę sito piaskownika z pomieszczeniem na skratki, - budowa przepompowni ścieków śr. 2 m z dwoma pompami zatapialnymi, - przebudowa rurociągu tłocznego, - budowa budynku sitopiaskownika , - budowa nowego reaktora o przep[ust owości 500 m3/ dobę o konstrukcji żelbetowo-stalowej ( fundament żelbetowy, ściany i pomosty stalowe), - przebudowa wyposażenia istniejącego reaktora , - budowa komory zasuw w przepompowni osadu nadmiernego, - zabudowa w budynku sito piaskownika grawitacyjnego zagęszczacza osadu z tlenową stabilizacją osadu, - przebudowa stacji odwadniania osadu z urządzenia Dreimad na prasę, - wymiana istniejącego agregatu prądotwórczego na agregat o mocy 80 kW, - budowa rurociągów technologicznych międzyobiektowych, - budowa instalacji elektrycznej automatycznego sterowania i oświetlenia terenu oczyszczalni, - wykonanie parkingu na drodze dojazdowej do oczyszczalni ( 3 stanowiska), - wykonanie nakładki asfaltowej na placach wewnętrznych oczyszczalni, - dostaw i montaż AKP - system monitoringu i sterownia np. Trolan 2 z z wizualnym monitoringiem ( PC) dla 20 przepompowni ścieków i oczyszczalni w systemie GPRS w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową i przedmiarem robót (załączniki do siwz). W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie w prowadzonych robotach budowlanych innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia , które one zastępują..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 80 000,- PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. 3. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 20 pracowników. posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ilości co najmniej 1 osoby. Wykonawcy zobowiązani się wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, z udokumentowaną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 1. Kierownik budowy - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz posiadać co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy lub Kierownika robót w robotach budowlanych z zakresu inżynierii sanitarnej, oraz uczestniczyć w tym okresie w realizacji przynajmniej jeden roboty budowlanej polegającej na budowie, rozbudowie, remoncie oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej od przedmiotu zamówienia. Uwaga ! Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. posiadać doświadczenie w wykonawstwie, tj. wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. których przedmiotem była budowa, rozbudowa, remont oczyszczalni ścieków o wartości łącznej co najmniej 3 000 000,- PLN. 4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) osiągnąć w latach 2007 i 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychód netto ze sprzedaży wynoszący co najmniej 6 000 000,- PLN. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 3 000 000,- PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 000 000,- PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wartości minimum 1 000 000,- PLN 5. złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenia może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych Wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 5. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie), 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie), 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). 8. Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat innych dokumentów określających przychód netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa W takim przypadku wystarczy złożenie tego(-ch) dokumentów przez tego(-ch) wykonawcę(ów), który(-rzy) spełniają postawiony warunek). 9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa W takim przypadku wystarczy złożenie tego(-ch) dokumentów przez tego(-ch) wykonawcę(ów), który(-rzy) spełniają postawiony warunek). 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenia może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych Wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzozow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzozowie
ul. Armii krajowej 1
36-200 Brzozów
pok. nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzozowie ul. Armii krajowej 1 36-200 Brzozów pok. nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Utwardzenie i uporządkowanie terenu przy Przedszkolu Samorządowym Nr 1 w Brzozowie
- Adaptacja pomieszczeń w pawilonie H w Szpitalu w Brzozowie w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: ,,Utworzenie Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w Szpitalu Specjalistycznym w Brzozowie POO.".
- Dostawa sprzętu medycznego (53)
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji osadnika wtórnego (obiekt nr 5.2) na Oczyszczalni Ścieków w Augustowie - postępowanie III
- Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Czernikowo.
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Krasne
- Gospodarka wodno-ściekowa w gminie Pokój poprzez rozbudowę sieci wodociągowej i przydomowych oczyszczalni ścieków
- Budowa sieci wodociągowej i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wielgomłyny
- "Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Mirzec - Etap III "w formule zaprojektuj i wybuduj.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.