Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Międzyrzec Podlaski: Sukcesywne dostawy leków dla SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
Numer ogłoszenia: 122737 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.spzozmc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy leków dla SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy leków przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamówienie obejmuje dostawy według asortymentu i w ilościach wskazanych w 18 formularzach cenowych stanowiących załączniki od nr 4 do nr 21 SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert leków zamiennych (równoważnych) w przypadku braku pozycji określonej w załącznikach cenowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 18.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1)na podstawie w art.22 ust. 1 pkt. 1,2,3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia publicznego 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4.Oświadczenie zawierające informacje że wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz może ubiegać się na podstawie art. 22 ust.1 pkt. 1-3 oraz art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 5.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedze i doświadczenie należy załączyć do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat 3 dostaw typu podobnego do przedmiotu zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 6.Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 7.Artykuły oferowane przez Wykonawcę muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2004 Nr 53 poz. 533 z póżn. zm). Wykonawca załączy stosowne dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu i do używania oferowane leki. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia o posiadaniu takich dokumentów. 8.Dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli). Zamawiający w celach porównawczych może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 9.Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.spzozmc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dziale Zamówień Publicznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Warszawskiej 2-4 tel.083 371 20 01 wew. 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 12:00, miejsce: 1.Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Warszawskiej 2-4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Formularz nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki - zawiera 253 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Formularz cenowy nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki - zawiera 106 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Formularz cenowy nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki zawiera 22 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Formularz nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki - zawiera 18 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Formularz cenowy nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki - zawiera 6 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Formularz cenowy nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki zawiera 7 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Formularz cenowy nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki zawiera 11 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Formularz cenowy nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki zawiera 29 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Formularz cenowy nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki zawiera 6 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Formularz cenowy nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki - zawiera 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Formularz cenowy nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki - zawiera 10 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Formularz cenowy nr 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki - zawiera 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Formularz cenowy nr 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki - zawiera 5 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Formularz cenowy nr 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki - zawiera 27 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Formularz cenowy nr 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki - zawiera 6 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Formularz cenowy nr 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki - zawiera 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Formularz cenowy nr 17.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki - zawiera 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Formularz cenowy nr 18.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki - zawiera 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa chemii basenowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mielcu w 2025 r.'
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie
- Sukcesywne dostawy środków chemicznych do dezynfekcji, uzdatniania i badania wody basenowej na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu w 2025 r.
- Dostawa odczynników do sekwencjonowania bibliotek DNA w technologii NGS- na sekwenatorze MiSeqDx firmy Illumina, odczynników i środków czyszczących do urządzenia (...) w podziale na 12 części
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- 921231 EURO.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.