eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówZorganizowanie i przeprowadzenie kursu kierowca kategorii C dla uczestników projektu systemowego Aktywność Twoją Szansą współfinansowanego ze środków Unii Europejskie w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez GOPS Liw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-24

Węgrów: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kierowca kategorii C dla uczestników projektu systemowego Aktywność Twoją Szansą współfinansowanego ze środków Unii Europejskie w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez GOPS Liw
Numer ogłoszenia: 122771 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Liwie z/s w Węgrowie , 2, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 25 792 28 05, faks 25 792 28 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.liw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kierowca kategorii C dla uczestników projektu systemowego Aktywność Twoją Szansą współfinansowanego ze środków Unii Europejskie w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez GOPS Liw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu w tematyce: 1. kurs - kierowca kategorii C dla 2 osób Zamówienie obejmuje: Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością. 2. Uwzględniać wszelkie uwagi Zamawiającego i dokonać odpowiednich modyfikacji w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Zapewnienia wykwalifikowanej kadry wykładowców i instruktorów do przeprowadzenia kursu. 4. Zapewnienia sali wykładowej wyposażonej w odpowiedni sprzęt i materiały edukacyjne niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. 5. Posiadania placu manewrowego, sprawnych pojazdów. 6. Przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego oraz zapewnienia udziału w egzaminie państwowym. 7. Umieszczenia w miejscu realizacji zajęć informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi. 8. Informowania kursantów o terminie zajęć teoretycznych i praktycznych z odpowiednim wyprzedzeniem. 9. Poddać się kontroli w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub przez podmiot kontrolujący Zamawiającego. 10. Bieżącego informowania o nieobecności na zajęciach osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkoleniu lub też rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania - niezwłocznie i dokonać weryfikacji kosztów. 11. Przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób prowadzenia kursu. 12. Przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31.12.2020 r. w sposób zapewniający poufność i bezpieczeństwo oraz dostępność podmiotom wskazanym w pkt. 9. 13. Wykonanie usługi zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi. 14. Przestrzegania ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 929 z późn. zm.). 15. Przedłożenia wraz z ofertą cenową szczegółowego programu szkolenia. 16. Przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu zajęć, z określeniem miejsca odbywania zajęć, na co najmniej 5 dni kalendarzowych przed ich rozpoczęciem. 17. Przedkładane dokumenty opatrzyć logo EFS. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia: 1. Odpowiedniego zestawu materiałów dydaktycznych (np. właściwe podręczniki/skrypty) i piśmienniczych niezbędnych do aktywnego uczestnictwaw kursie, dla każdego uczestnika szkolenia na własność oraz jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. Materiały dydaktyczne powinny być opatrzone logo EFS oraz tytułem projektu. 2. Sprzętu, narzędzi, w tym sprawnych pojazdów i innych materiałów niezbędnych do aktywnego uczestnictwa w zajęciach. 3. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu wewnętrznego uczestnik otrzyma zaświadczenie, które uprawnia do zdawania egzaminu państwowego. 4. Na czas trwania kursu ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. 5. Pokrycia kosztów egzaminu państwowego. 6. Pokrycia kosztów wykonania badań lekarskich w celu uzyskania przez uczestnika orzeczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami w zakresie danej kategorii prawa jazdy Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i prowadzenia: 1. Imiennych list obecności uczestników kursu (podpisane przez uczestników). 2. Imiennych list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisane przez uczestników). 3. Imiennych list odbioru zaświadczeń (podpisane przez uczestników). Wykonawca po zakończonym szkoleniu zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: 1. List obecności uczestników na zajęciach (podpisane przez uczestników). 2. List odbioru materiałów dydaktycznych (podpisane przez uczestników). 3. List potwierdzających odbiór zaświadczeń (podpisane przez uczestników). 4. Imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs oraz wykazu osób, które kursu nie ukończyły. 5. Egzemplarz materiałów dydaktycznych, który otrzymali uczestnicy na własność. 6. Kserokopii wydanych zaświadczeń. 7. Ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób przeprowadzenia zajęć. kalendarzowy, w którym odbywało się szkolenie, jakie Wykonawca miał obowiązek 9. W przypadku przekazania przez Wykonawcę Zamawiającemu kserokopii dokumentów, o których mowa w pkt.6, muszą one zostać poświadczone za zgodność z oryginałem. 10. Dokumenty wskazane w pkt. 1 - 8 zostaną przekazane Zamawiającemu Protokołem Zdawczo - Odbiorczym. 11. Uczestnikom, którzy z wynikiem pozytywnym ukończą kurs wydane będzie przez Wykonawcę zaświadczenie na podstawie § 6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. 06. Nr 31,poz. 216 ze zm.). Szkolenie powinno zakończyć się oceną nabytych umiejętności i wydaniem certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o jego ukończeniu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31 poz. 216). Po zakończeniu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Liw z siedzibą w Węgrowie potwierdzone za zgodność z oryginałem: -kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu (mogą stanowić one załącznik do dziennika zajęć), - potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, -kserokopię zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, -kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, -imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu, -kserokopię protokołu egzaminacyjnego w przypadku kursu kończącego się egzaminem, -kopie ankiet służących do oceny kursu. Wyłoniony wykonawca (najpóźniej do dnia zawarcia umowy) zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu: 1) program kursu, który powinien zawierać w szczególności: -nazwę kursu, -czas trwania i sposób organizacji kursu (liczba godzin zajęć w każdym dniu odbywania zajęć kursu), -wstępne wymagania dla uczestników kursu, -cele kursu, -plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i praktycznej treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, -wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, -sposób sprawdzenia efektów kursu. 2) harmonogram zajęć.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał usługi, o charakterze i złożoności porównywalnej zakresem do zadania będącego przedmiotem tj: przynajmniej jedno szkolenie z - kierowca kategorii C, współfinansowane w ramach EFS. Należyte wykonanie zamówienia musi być potwierdzone dowodem, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował pracownikami posiadającymi uprawnienia do wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia (licencje) Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wydłużenie terminy realizacji umowy. Zmiany dotyczące wydłużenia terminu realizacji zamówienia (wykonania umowy), będą możliwe jedynie w przypadku, gdy Zamawiający uzyska zgodę Instytucji Wdrażającej na wydłużenie terminu realizacji projektu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.liw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Liw z/s w Węgrowie ul. Mickiewicza 2 07-100 Węgrów pok. nr 10..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2013 godzina 10:15, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Liw z/s w Węgrowie ul. Mickiewicza 2 07-100 Węgrów pok. nr 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PO KL Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez osrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.