Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Toruń: Zakup i dostawa opon.Oznaczenie postępowania P/10/IW/08
Numer ogłoszenia: 122793 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Baza Materiałowo - Techniczna, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6533660, fax 056 6903660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bmt.pl/przetargi_1bmt
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa opon.Oznaczenie postępowania P/10/IW/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - zakup i dostawa opony drogowej do LUBLIN w ilości 295 szt. Część nr 2 - zakup i dostawa opony drogowej do FIAT DUCATO w ilości 120 szt. Część nr 3 - zakup i dostawa opony drogowej do NYSA, ŻUK, Kuchnia Polowa w ilości 70 szt. Część nr 4 - zakup i dostawa opony drogowej do naczep NS-600W w ilości 60 szt. Część nr 5 - zakup i dostawa opony drogowej do AUTOSAN H-10 w ilości 50 szt. Część nr 6 - zakup i dostawa opony drogowej do AUTOSAN H-10.10 w ilości 65 szt. Część nr 7 - zakup i dostawa opony drogowej do AUTOSAN H-10.10, JELCZ T-120 w ilości 28 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.11.10.00 - Opony Kod CPV wg słownika 2008: 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tzn.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane warunki: 1.1.Wpis do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane warunki: 2.1.Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i ilością przedmiotowi zamówienia; 3.Warunek: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, Wymagane warunki: 4.1.Wykonawcy nie zostali skazani za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy; 4.2.Wobec wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów i oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (z zastosowaniem art. 26. ust. 3 i 4).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty muszą być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 4); 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i ilością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 1.4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5.Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bmt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odebrać osobiście w siedzibie 1 BMT Toruń, ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej (budynek Nr 97, pokój nr 11), zamówić faksem (o przesłanie pocztą) lub pobrać ze strony internetowej (bezpłatnie)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w 1 BMT - Toruń, ul. Okólna 37, kancelaria jawna bud. Nr 97, pokój nr 11 lub drogą pocztową na adres 1 BMT..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup i dostawa opony drogowej do LUBLIN..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa opony drogowej do LUBLIN w ilości 295 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.11.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup i dostawa opony drogowej do FIAT DUCATO ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa opony drogowej do FIAT DUCATO w ilości 120 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.11.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup i dostawa opony drogowej do NYSA, ŻUK, Kuchnia Polowa..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa opony drogowej do NYSA, ŻUK, Kuchnia Polowa w ilości 70 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.11.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup i dostawa opony drogowej do naczep NS-600W..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa opony drogowej do naczep NS-600W w ilości 60 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.11.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup i dostawa opony drogowej do AUTOSAN H-10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa opony drogowej do AUTOSAN H-10 w ilości 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.11.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup i dostawa opony drogowej do AUTOSAN H-10.10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa opony drogowej do AUTOSAN H-10.10 w ilości 65 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.11.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zakup i dostawa opony drogowej do AUTOSAN H-10.10, JELCZ T-120.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa opony drogowej do AUTOSAN H-10.10, JELCZ T-120 w ilości 28 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.11.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem HIS AMMS, LIS Infomedica oraz ERP Infomedica .
- Dostawa odczynników do 2 szt. analizatorów markerów kardiologicznych AQT90 FLEX (Zadanie Nr 1) i odczynników do 2 szt. analizatorów parametrów krytycznych ABL 837 FLEXQ (Zadanie Nr 2).
- Dostawa zestawów do tracheotomii metodą GRIGGSA, cewników do odsysania i akcesoriów
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.