To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-27
Żagań: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 122816 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54330 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Dworcowa 9, Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777839, 4777840, faks 068 4777839, 4777840.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie w okresie do 31 grudnia 2009 r. szkoleń dla osób bezrobotnych w zakresie: 1. Opiekun osób starszych (ok. 120 godz., dla 20 osób) 2. Kucharz - z minimum sanitarnym, zasadami GHP, GMP i HACCP (ok. 150 godz., dla 20 osób) 3. Szkolenie z zakresu ABC przedsiębiorczości - dla osób chcących rozpocząć własną działalność gospodarczą (ok. 30 godz., dla 20 osób) 4. Sprzedawca (z obsługą kas fiskalnych, komputera, zasadami GHP, GMP i HACCP, technikami sprzedaży) - ok. 170 godz., dla 20 osób 5. Operator maszyn ziemnych (koparko - ładowarki) - ok. 200 godz., dla 20 osób 6. Kelner - barman (ok. 80 godz., dla 20 osób) 7. Kierowca wózków jezdniowych (z wymianą butli gazowych) - ok. 100 godz., dla 20 osób) 8. Spawacz - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (ok. 145 godz., dla 20 osób) 9. Spawacz - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (ok. 103 godz., dla 20 osób) 10. Magazynier - z obsługą wózków jezdniowych, komputera i programów magazynowych (ok. 145 godz., dla 20 osób) 11. Pracownik biurowy - z obsługą komputera (ok. 140 godz., dla 20 osób) 12. Kadry i płace (ok. 50 godz., dla 20 osób) 13. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie (ok. 144 godz., dla 20 osób) 14. Elektryk do 1 kV (ok. 45 godz., dla 20 osób) 15. Szwaczka (ok. 120 godz., dla 20 osób) Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe Przedmiotem zamówienia jest: - przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych, - przeprowadzenie egzaminu końcowego, - uzyskanie przez osoby bezrobotne wymaganych uprawnień w ramach realizowanego szkolenia. Wykonawcy zobowiązani są do: - realizowania kursu wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu; - przeprowadzania zajęć w dni robocze w godz. 8.00 - 16.00; - zapewnienia nadzoru wewnętrznego w miejscu szkolenia; - zapewnienia warunków pracy i nauki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny w trakcie trwania szkolenia; - zapewnienia uczestnikom szkolenia sprzętu niezbędnego na czas trwania szkolenia; - ubezpieczenia uczestników szkolenia nieuprawnionych do stypendium od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem; - zapewnienia uczestnikom kursu dojazdu do miejsca szkolenia lub zakwaterowanie w przypadku, gdy szkolenie będzie odbywać się poza terenem powiatu żagańskiego. Szkolenia będą współfinansowane ze środków Funduszu Pracy oraz środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 6000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Gotowi do zmian.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 12
Nazwa: KADRY I PŁACE
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Doskonalenia Kadr ALFA, ul. Ludowa 1c, 58-304 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6000
- Oferta z najniższą ceną: 5000 oferta z najwyższą ceną: 20120
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Wywóz odpadów komunalnych z terenu Cmentarza Komunalnego przy ul. Kożuchowskiej w Żaganiu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1056 w km 5+001 do 10+304 - Etap I (odcinek od Suchej Dolnej do Niegosławic w km 8+653 do km 10+304)
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Szkolenie grupowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - kompendium wiedzy pracownika powiatowego urzędu pracy"
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wsparcie edukacyjne - organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji dla gmin z terenu województwa wielkopolskiego w ramach realizacji projektu pt. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych wraz z usługą noclegową i wyżywieniem oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.