Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Hajnówka: Zakup i dostawa sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 122826 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Lipowa 190, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 684 26 79, fax 085 684 26 79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl e-mail : marekmariusz@poczta.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu medycznego: zestawu laparoskopowego, zestawu do artroskopii barku, diatermii mono-bipolarnej, kardiomonitora z czujnikiem czołowym, wózka anestezjologicznego z wyposażeniem (2 szt.), stolika do instrumentów chirurgicznych, taboretu z hydrauliczną regulacją wysokości.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Oryginalny kod CPV: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w łącznej kwocie 5 050 PLN, bądź w stosunku do poszczególnych pakietów - odpowiednio: Pakiet I A - 2 900,00 PLN Pakiet I B - 700,00 PLN Pakiet II - 1 000,00 PLN Pakiet III - 200,00 PLN Pakiet IV - 250 PLN W zależności od wyboru oferenta, wadium może być wniesione w: -pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. 76 1020 1332 0000 1902 0037 4843, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych , -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.),.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: -spełniają wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera właściwe dokumenty bądź oświadczenia, stosownie do tabeli zamieszczonej w pkt 5.2 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Dokumenty wymienione w punkcie 13.1, podpunkty: c, e, g, h, i, j SIWZ Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Dokumenty wymienione w punkcie 13.1, podpunkty: d SIWZ Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -Dokumenty wymienione w punkcie 13.1, podpunkty: k SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych. ul. Lipowa 190 17-200 Hajnówka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SPZOZ w Hajnówce ul. Lipowa 190 17-200 Hajnówka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I A- Zestaw laparoskopowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw laparoskopowy (kamera medyczna cyfrowa HD, monitor medyczny LCD HD, ksenonowe źródło światła, światłowód, Insuflator, pompa laparoskopowa, optyka laparoskopowa, akcesoria laparoskopowe wielorazowe, wózek laparoskopowy, cyfrowy system archiwizacji śródoperacyjnej).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet IB- Diatermia elektrochirurgiczna..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diatermia elektrochirurgiczna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet II-zestaw do artroskopii barku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do artroskopii barku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet III- Kardiomonitor przenośny z czujnikiem czołowym do pomiaru saturacji..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor przenośny z czujnikiem czołowym do pomiaru saturacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet IV. Wózki anestezjologiczne z wyposażeniem, stolik do instrumentów chirurgicznych, taboret (fotel) operacyjny z hydrauliczną/pneumatyczną regulacją wysokości..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki anestezjologiczne z wyposażeniem- 2 szt., stolik do instrumentów chirurgicznych, taboret (fotel) operacyjny z hydrauliczną/pneumatyczną regulacją wysokości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.40-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Modernizację stacji sprężonego powietrza gazów medycznych budynku Szpitala w Hajnówce
- Odbieranie,transportizagospodarowanieodpadówkomunalnychznieruchomości,naktórychzamieszkująmieszkańcyorazznieruchomościwczęścizamieszkałycha wczęściniezamieszkałychwGminieHajnówkaorazPSZOKna2025r.
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przyrodniczego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne", odcinki 1, 2A, 2B Eliaszuki, 1A Mikłaszewo - 4 Zadania"
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu do monitorowania czynności serca wraz z aktualizacją centrali monitorującej na Oddziale Intensywnej Terapii Kardiologicznej i Chorób Wewnętrznych
- Dostawy trokarów i siatek
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- DOSTAWA LEKÓW.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.