Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Gdynia: przetarg nieograniczony na roboty budowlane związane z remontem pokrycia dachu i remontem pomieszczeń z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 122838 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Sportowych Szkół Ogólnokształcących, ul. Władysława IV 54, 81-384 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 620-56-55, fax 0-58 620-56-55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssogdy.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na roboty budowlane związane z remontem pokrycia dachu i remontem pomieszczeń z podziałem na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest odpowiednio dla zadania : ZADANIE 1 - remont sanitariatów na Ip. oraz sanitariatów na parterze w zakresie: - roboty rozbiórkowe : demontaż stolarki drzwiowej, rozbiórka ścian działowych, wykucie otworów w ścianach, skucie płytek glazurowanych, posadzek terrakotowych, rozbiórka posadzki z płytek PCV, demontaż instalacji elektrycznej, wywóz i utylizacja gruzu; - roboty remontowe ogólnobudowlane: wymurowanie ścianki działowej, wykonanie ścianki z płyt G-K, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie ścianek systemowych, wykonanie tynków, wykonanie izolacji posadzek, ułożenie posadzki typu GRESS, obłożenie ścian glazurą, wykonanie gładzi gipsowych, roboty malarskie; - roboty instalacji elektrycznej : montaż gniazd wtykowych, włączników i oświetlenia bryzgoszczelnego wraz z pomiarami; - roboty sanitarne : demontaż urządzeń sanitarnych, instalacji wod.-kan., montaż nowych urządzeń i instalacji, wykonanie prób instalacji i urządzeń, wywóz zdemontowanych urządzeń i instalacji. . ZADANIE 2 - remont pokrycia dachu małej sali gimnastycznej w zakresie : - wymiana rynien dachowych - uzupełnienie rur spustowych - naprawa pokrycia dachowego, wykonanie izolacji termicznej ze styropianu, wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej - wykonanie nowych obróbek blacharskich - naprawa tynków kominów i czapek kominowych - wymiana instalacji odgromowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223 poz. 1655), a w szczególności : 6.1.1. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością oferowanym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za spełniające warunek uważa się roboty o wartości odpowiednio: 50.000 zł brutto dla ZADANIA 1, 70.000zł brutto dla ZADANIA 2. 6.1.2. dysponują osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalności : - konstrukcyjno-budowlanej dla ZADANIA 1 i 2 określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994r prawo budowlane (Dz. U. z 2006r Nr 156, poz. 1118 ze zm.) i wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty : 7.1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1. 7.1.2. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. . W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych ( dotyczy również spółek cywilnych ), 7.1.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek jawnych należy przedłożyć odpowiednie zaświadczenie wystawione dla spółki. . 7.1.4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.1.5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością oferowanym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7.1.6. wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3, wraz z informacjami na temat ich uprawnień budowlanych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy przedstawić kserokopię uprawnień budowlanych uprawniających do kierowania robotami w zakresie robót objętych niniejszym zamówieniem wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/jednostki/info/4776_35705.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZSSO 81-384 Gdynia, ul. Władysława IV 54 - sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 09:30, miejsce: ZSSO 81-384 Gdynia, ul.Władysława IV - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont pomieszczeń sanitarnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 - remont sanitariatów na Ip. oraz sanitariatów na parterze w zakresie: - roboty rozbiórkowe : demontaż stolarki drzwiowej, rozbiórka ścian działowych, wykucie otworów w ścianach, skucie płytek glazurowanych, posadzek terrakotowych, rozbiórka posadzki z płytek PCV, demontaż instalacji elektrycznej, wywóz i utylizacja gruzu; - roboty remontowe ogólnobudowlane: wymurowanie ścianki działowej, wykonanie ścianki z płyt G-K, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie ścianek systemowych, wykonanie tynków, wykonanie izolacji posadzek, ułożenie posadzki typu GRESS, obłożenie ścian glazurą, wykonanie gładzi gipsowych, roboty malarskie; - roboty instalacji elektrycznej : montaż gniazd wtykowych, włączników i oświetlenia bryzgoszczelnego wraz z pomiarami; - roboty sanitarne : demontaż urządzeń sanitarnych, instalacji wod.-kan., montaż nowych urządzeń i instalacji, wykonanie prób instalacji i urządzeń, wywóz zdemontowanych urządzeń i instalacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont pokrycia dachu małej sali gimnastycznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 - remont pokrycia dachu małej sali gimnastycznej w zakresie : - wymiana rynien dachowych - uzupełnienie rur spustowych - naprawa pokrycia dachowego, wykonanie izolacji termicznej ze styropianu, wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej - wykonanie nowych obróbek blacharskich - naprawa tynków kominów i czapek kominowych - wymiana instalacji odgromowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Iluminacje świąteczne na trzech rondach dzielnicy Chwarzno - Wiczlino.
- Ochrona fizyczna ZMHT oraz ochrona fizyczna i techniczna budynków administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
- Dostawa sprzętu/artykułów sportowego/ych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
- SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Przebudowy pomieszczeń WZNJ znajdujących się na poziomie 400 budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni",
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.