eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskBudowa chodników w miejscowościach Gminy Leżajsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-06

Leżajsk: Budowa chodników w miejscowościach Gminy Leżajsk
Numer ogłoszenia: 122847 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leżajsk , ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 240 62 00, faks 017 240 62 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lezajsk.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodników w miejscowościach Gminy Leżajsk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Część numer 1: Modernizacja dróg i chodników w Starym Mieście Budowa chodnika przy drodze gminnej w Starym Mieście a) długość chodnika 512,00m. b) szerokość 1,50m c) konstrukcja chodnika: - kostka brukowa betonowa gr 6cm (kolorowa 10%, szara 90%) - 6cm - podsypka cementowo - piaskowa - 4cm - mieszanka tłuczniowa 0-32mm - 10cm - warstwa z pospółki - 5cm d)- zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie tłuczniowej grubości 15cm e) od strony jezdni krawężnik drogowy 15x30 na ławie z oporem f) od strony ogrodzeń obrzeże betonowe 30x8 na ławie betonowej z oporem g) Ściek podłużny z kostki betonowej, pas szerokości 20cm Szczegółowy zakres robót na część nr 1 określa: 1) Załącznik nr 8: Przedmiar robót. 2) Załącznik nr 9: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 3) Załącznik nr 10: Dokumentacja projektowa. Część numer 2: Budowa chodnika przy drodze powiatowej w Hucisku 7+987 do 8+447 oraz w km od 8+661 do 9+143 Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1238R w Hucisku w km 7+987 do 8+447 po stronie lewej około 460m (zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi) oraz zaprojektowanie chodnika w km od 8+661 do 9+143 przy ww drodze. Przedmiot zamówienia przewidziany do realizacji w systemie zaprojektuj i wybuduj składa się z dwóch części: - opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę lub dokonania zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę w km 7+987 do 8+447 oraz w km od 8+661 do 9+143 - wykonanie chodnika w km 7+987 do 8+447 Wymagania w stosunku do realizacji chodnika: a) Konstrukcja chodnika i poszerzenie pasa jezdni - kostka brukowa betonowa gr 6cm (kolorowa 20%, szara 80%) - 6cm - podsypka cementowo - piaskowa - 4cm - mieszanka tłuczniowa 0-32mm - 10cm - warstwa z pospółki - 10cm b) Konstrukcja zjazdów - kostka brukowa betonowa kolorowa gr 8cm - 8cm - podsypka cementowo - piaskowa - 4cm - mieszanka tłuczniowa 0-32mm - 10cm - podbudowa z tłucznia kamiennego frakcji 32-63mm - 15cm c) Konstrukcja poszerzenia pasa jezdni - kostka betonowa gr 8cm na podbudowie betonowej o nośności jak istniejąca jezdnia Odwodnienie chodnika i jezdni należy projektować poprzez kolektor deszczowy pod chodnikiem. Do kanalizacji deszczowej należy wprowadzić istniejące odprowadzenie wód opadowych do rowu otwartego z terenów przyległych. Szczegółowy zakres robót na część nr 2 określa: Załącznik nr 11: Program funkcjonalno-użytkowy. Część numer 3: Budowa chodnika przy drodze powiatowej w Przychojcu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej nr 1241R w miejscowości Przychojec przy jezdni po stronie prawej. Przedmiot zamówienia przewidziany do realizacji w systemie zaprojektuj i wybuduj składa się z dwóch części: - opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę lub dokonania zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę w km 14+310 do 14+865 - wykonanie chodnika w km 14+310 do 14+590 Wymagania w stosunku do realizacji chodnika i poszerzenia pasa jezdni: b) Konstrukcja chodnika - kostka brukowa betonowa gr 6cm (kolorowa 20%, szara 80%) - 6cm - podsypka cementowo - piaskowa - 4cm - mieszanka tłuczniowa 0-32mm - 10cm - warstwa z pospółki - 10cm b) Konstrukcja zjazdów - kostka brukowa betonowa kolorowa gr 8cm - 8cm - podsypka cementowo - piaskowa - 4cm - mieszanka tłuczniowa 0-32mm - 10cm - podbudowa z tłucznia kamiennego frakcji 32-63mm - 15cm c) Konstrukcja poszerzenia pasa jezdni - kostka betonowa gr 8cm na podbudowie betonowej lub mieszanka mineralno - bitumiczna na podbudowie tłuczniowej o nośności jak istniejąca jezdnia Odwodnienie chodnika i jezdni należy projektować poprzez kolektor deszczowy pod chodnikiem. W przypadku braku możliwości odprowadzenia wód do istniejących rowów/cieków wodnych należy zaprojektować studnie chłonne. Szczegółowy zakres robót na część nr 3 określa: Załącznik nr 12: Program funkcjonalno-użytkowy. Zamówienie jest podzielone na 3 części zgodnie z pkt 19 siwz. Określone w przedmiarach robót i STWiOR typy materiałów podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych.. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dokładny zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia: przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (na część nr 1), program funkcjonalno-użytkowy (na część nr 2, 3). Kosztorys ofertowy uproszczony musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji - (dotyczy wyłącznie części numer 1). Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, kosztorys powykonawczy, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały). Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe w zakresie części nr 2 i 3, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia na te części (art. 632 k.c.).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje realizacje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego dla każdej z części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Część numer 1- 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Część numer 2- 4 900,00 PLN (słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych). Część numer 3- 3 100,00 PLN (słownie: trzy tysiące sto złotych). W sytuacji gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną z wyżej wymienionych części, wadia podlegają sumowaniu. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia Wykonawcy (art.24 ust. 2 pkt 2 uPzp). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej Wadium - część numer oraz włożyć do koperty zewnętrznej. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej projektowe i wykonawcze - część nr 2, 3 oraz uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wykonawcze - część nr 1 zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu 3) Kosztorys ofertowy uproszczony (część numer 1) 4) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie ( jeśli dotyczy) 5) Informacja o podwykonawcach (jeśli dotyczy) 6) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach określonych we wzorze umowy, będącym załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg załącznika nr 7 do siwz), Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią istotne okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. Mogą być to: - działanie siły wyższej, ­ niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, silny wiatr, powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy lub uniemożliwiające wykonywanie prac zgodnie z założoną technologią wykonania robót; Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian w umowie jest wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu) złożony przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie w/w okoliczności poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, itp. Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności ( np.: zmiana kierownika budowy). Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego uzasadnienie. Konsekwencją zmiany umowy (aneksowania) może być w szczególności zmiana terminu zakończenia realizacji zadania, zmiana terminu płatności, wydłużenie terminów obowiązywania gwarancji złożonych tytułem zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W sytuacji zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług nie wpłynie to na zwiększenie kwoty określonej w umowie. Cena brutto określona w formularzu ofertowym pozostaje bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lezajsk.ug.gov.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Leżajsku ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk (pok. 42).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Leżajsku ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja dróg i chodników w Starym Mieście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika przy drodze gminnej w Starym Mieście a) długość chodnika 512,00m. b) szerokość 1,50m c) konstrukcja chodnika: - kostka brukowa betonowa gr 6cm (kolorowa 10%, szara 90%) - 6cm - podsypka cementowo - piaskowa - 4cm - mieszanka tłuczniowa 0-32mm - 10cm - warstwa z pospółki - 5cm d)- zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie tłuczniowej grubości 15cm e) od strony jezdni krawężnik drogowy 15x30 na ławie z oporem f) od strony ogrodzeń obrzeże betonowe 30x8 na ławie betonowej z oporem g) Ściek podłużny z kostki betonowej, pas szerokości 20cm Szczegółowy zakres robót na część nr 1 określa: 1) Załącznik nr 8: Przedmiar robót. 2) Załącznik nr 9: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 3) Załącznik nr 10: Dokumentacja projektowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa chodnika przy drodze powiatowej w Hucisku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1238R w Hucisku w km 7+987 do 8+447 po stronie lewej około 460m (zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi) oraz zaprojektowanie chodnika w km od 8+661 do 9+143 przy ww drodze. Przedmiot zamówienia przewidziany do realizacji w systemie zaprojektuj i wybuduj składa się z dwóch części: - opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę lub dokonania zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę w km 7+987 do 8+447 oraz w km od 8+661 do 9+143 - wykonanie chodnika w km 7+987 do 8+447 Wymagania w stosunku do realizacji chodnika: d) Konstrukcja chodnika i poszerzenie pasa jezdni - kostka brukowa betonowa gr 6cm (kolorowa 20%, szara 80%) - 6cm - podsypka cementowo - piaskowa - 4cm - mieszanka tłuczniowa 0-32mm - 10cm - warstwa z pospółki - 10cm b) Konstrukcja zjazdów - kostka brukowa betonowa kolorowa gr 8cm - 8cm - podsypka cementowo - piaskowa - 4cm - mieszanka tłuczniowa 0-32mm - 10cm - podbudowa z tłucznia kamiennego frakcji 32-63mm - 15cm c) Konstrukcja poszerzenia pasa jezdni - kostka betonowa gr 8cm na podbudowie betonowej o nośności jak istniejąca jezdnia Odwodnienie chodnika i jezdni należy projektować poprzez kolektor deszczowy pod chodnikiem. Do kanalizacji deszczowej należy wprowadzić istniejące odprowadzenie wód opadowych do rowu otwartego z terenów przyległych. Szczegółowy zakres robót na część nr 2 określa: Załącznik nr 11: Program funkcjonalno-użytkowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa chodnika przy drodze powiatowej w Przychojcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej nr 1241R w miejscowości Przychojec przy jezdni po stronie prawej. Przedmiot zamówienia przewidziany do realizacji w systemie zaprojektuj i wybuduj składa się z dwóch części: - opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę lub dokonania zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę w km 14+310 do 14+865 - wykonanie chodnika w km 14+310 do 14+590 Wymagania w stosunku do realizacji chodnika i poszerzenia pasa jezdni: e) Konstrukcja chodnika - kostka brukowa betonowa gr 6cm (kolorowa 20%, szara 80%) - 6cm - podsypka cementowo - piaskowa - 4cm - mieszanka tłuczniowa 0-32mm - 10cm - warstwa z pospółki - 10cm b) Konstrukcja zjazdów - kostka brukowa betonowa kolorowa gr 8cm - 8cm - podsypka cementowo - piaskowa - 4cm - mieszanka tłuczniowa 0-32mm - 10cm - podbudowa z tłucznia kamiennego frakcji 32-63mm - 15cm c) Konstrukcja poszerzenia pasa jezdni - kostka betonowa gr 8cm na podbudowie betonowej lub mieszanka mineralno - bitumiczna na podbudowie tłuczniowej o nośności jak istniejąca jezdnia Odwodnienie chodnika i jezdni należy projektować poprzez kolektor deszczowy pod chodnikiem. W przypadku braku możliwości odprowadzenia wód do istniejących rowów/cieków wodnych należy zaprojektować studnie chłonne. Szczegółowy zakres robót na część nr 3 określa: Załącznik nr 12: Program funkcjonalno-użytkowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.