Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-16
Lubaczów: Dostawa i montaż urządzenia ssąco - płuczącego do czyszczenia i udrażniania kanalizacji sanitarnej na będącej w posiadaniu Zamawiającego przyczepie rolniczej PRONAR T-653 2.
Numer ogłoszenia: 122890 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 31, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 16 6329095, faks 16 6329095.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgkim.lubaczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzenia ssąco - płuczącego do czyszczenia i udrażniania kanalizacji sanitarnej na będącej w posiadaniu Zamawiającego przyczepie rolniczej PRONAR T-653 2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry techniczne urządzenia: 1. Urządzenie fabrycznie nowe rok produkcji 2015 lub 2016 a) Zbiornik: - Pojemność całkowita min. 3000 l. ( min. 1000 l - woda czysta, min. 2000 l - osad). - Sposób mocowania z ramą podwozia poprzez ramę pośrednią. - Połączenie zbiorników umożliwiające napełnienie całego zbiornika wodą czystą. - Pokrywa zbiornika otwierana i zamykana ręcznie - Zawory ssące i spustowe fi 75mm zamontowane na pokrywie tylnej - Dodatkowy zawór spustowy na pokrywie zbiornika umieszczony na 2 3 wysokości - Dysze płuczące umieszczone wewnątrz zbiornika do mycia. - Fartuch wylotowy wystający poza gabaryt samochodu wykonany ze stali nierdzewnej. - Zabezpieczenie antykorozyjne: powłoka ochronna - wnętrze zbiornika, malowanie - na zewnątrz. - Zbiornik w kolorze niebieskim - Silnik oraz pompy obudowane zintegrowaną ze zbiornikiem osłoną otwieraną z obu stron umożliwiającą pracownikom obsługi dostęp do głównych elementów. - System kontroli poziomu wody i osadu w zbiorniku. - Wodoszczelny panel sterujący znajdujący się z tyłu pojazdu. - Na pulpicie sterowniczym umieszczone: rozrusznik elektryczny, regulacja gazem silnika, włącznik/wyłącznik pompy ssącej, włącznik/wyłącznik pompy wysokociśnieniowej, wyłącznik bezpieczeństwa, licznik motogodzin, lampki kontrolne. - Pojemniki na węże ssące i osprzęt - po obu stronach zbiornika, b) Napęd urządzenia: - Silnik wysokoprężny, 4-cylindrowy o mocy min. 59 KM ( napęd niezależny).Silnik wyposażony w akumulator, zbiornik paliwa 30 l, - Załączanie pomp poprzez sprzęgło magnetyczne (umożliwiające pracę pompy ciśnieniowej oraz ssącej jednocześnie lub osobno). - Obie pompy wysokociśnieniowa i ssąca pracujące jednocześnie na max. parametrach c) Układ ssania: - Pompa ssąca o wydajności min. 420 m3 h, max. podciśnienie nadciśnienie - 0,8bar 0,5bar. - Obrotowy bęben ssący z wężem ssącym zamontowany bocznie w tylnej części zbiornika z wężem ssącym 75mm o długości min 20 m do wysysanie nieczystości (alternatywa pracy do wysysania poprzez zawory umieszczone z tyłu na dennicy urządzenia), d) Układ wysokociśnieniowy: - Pompa ciśnieniowa o parametrach pracy: min. 150 bar - ciśnienie robocze min., 100 l min - wydatek wody. - Bezstopniowy regulator ciśnienia. - Układ umożliwiający cyrkulację wody podczas jazdy - praca w warunkach zimowych. - Zabezpieczenie pompy przed pracą na sucho. - Uchylny o kąt 180 stopni, obrotowy bęben (wyciągarka) o napędzie hydraulicznym do prowadzenia węża ciśnieniowego DN 16 L=80 m. z płynną regulacją prędkości w obu kierunkach i pozycją wolnego biegu. - Ręczna prowadnica do układania węża na bębnie - Mechaniczny licznik metrów węża ciśnieniowego e) Osprzęt: - Komplet dysz czyszczących: - 2 głowice czyszczące standard: ślepa oraz z pilotem, - głowica ciężka granat, - udrażniająca stożkowa, - rotacyjna, - ciągnąca, - czyszcząca twarde osady, - lanca do pistoletu ciśnieniowego - skręcana o długości 6 m zakończona głowica obrotową do czyszczenia studni i przepompowni. - pistolet wysokociśnieniowy do mycia studzienek - komplet dodatkowych węży ssących (4 szt. 2 m) z przyłączami, oraz rura ssąca z rozdrabniaczem twardych osadów. - urządzenie do inspekcji rur sieci sanitarnych w zakresie od 100 do 400 mm i studzienek kanalizacyjnych o średnicy 315 i 400 mm o następującej charakterystyce: a) samojezdny mosiężny wózek z napędem 4x4 i pomiarem spadków oraz kontroli pochylenia b) zabezpieczenie przed przewróceniem się w rurach c) wózek oprócz jazdy tył przód posiadający automatyczne wspomaganie przy wyciąganiu za przewód d) głowica z kamerą obrotowa - góra , dół o 135 stopni, lewo ,prawo obrót 180 stopni, e) oświetlenie LED super jasne 400 lm, auto centrowanie w 2 osiach f) ciągły, laserowy pomiar owalności rur g) pulpit sterowniczy z monitorem 17 cali , ze standardowym oprogramowaniem do przeprowadzenia inspekcji rur, sporządzania dokumentacji zgodnej z PN-13508-2 raporty video , wykresy, sprawozdania , podsumowania, wyposażony w joystick do sterowania kamerą ( auto poziom , obrót głowicą ), regulator prędkości jazdy wózka, wyposażony w dysk minimum HD 300 GB, nagrywarkę DVD, porty USB, h) pulpit wyposażony w przycisk do samodzielnej kalibracji pochylenia wózka. i) bęben z kablem transmisyjnym długości 100 m, zwijanie i rozwijanie ręczne, licznik metrów elektryczny i mechaniczny, j) akcesoria ( dodatkowe koła fi 100 mm sz.t 4, fi 140 mm szt. 4 . tulejki dystansowe szt. 4 , uchwyt z linką do opuszczania kamery do studzienki, k) przewody do zasilania kamery z akumulatora, całość zasilana 12 V ( przemiennik prądu z 230 V na 12 V , zasilacz , akumulator , - kamera do inspekcji rur małych średnic w zakresie 30 - 100 mm o następującej charakterystyce: a) kamera wodoodporna, obraz kolor b) oświetlenie kamery - diody LED c) kąt widzenia kamery 60 o d) cyfrowa rejestracja na pamięć zewnętrzną Pen Drive, e) zasilanie akumulator wbudowany czas pracy min 2,5 h f) monitor LCD 10 cali , rozdzielczość 800 x 600 g) tryb pracy: podgląd, nagrywanie, odtwarzanie h) akcesoria: kamera stała fi 12 mm, kamera stała fi 22 mm, kamera stała fi 25 mm, bęben z kablem długości 60 m do małych średnic, prowadnica, ładowarka, i walizka transportowa.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, Nr 67 9101 0003 2010 0011 8125 0005 a potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu w kasie Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubaczowie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 31 kopia jako załącznik do oferty (sposób preferowany) lub dołączyć do oferty w sposób umożliwiający późniejsze zdeponowanie w kasie (nie spinać z ofertą). 6. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. - wykaz wykonanych co najmniej 2 dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. punkt serwisowy znajdujący się w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego; warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp,-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca: - złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgkim.lubaczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można także odebrać w siedzibie Zamawiającego, Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubaczowie ul. Kard. St. Wyszyńskiego 31, 37-600 Lubaczów, pok. nr 2 w godz. 7-15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubaczowie ul. Kard. St. Wyszyńskiego 31, 37-600 Lubaczów, pokój nr 2, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- "Przebudowa części pomieszczeń piwnic w budynku głównym Liceum Ogólnokształcącego w Lubaczowie"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" oraz budowa sprawnościowego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Lubaczowie
- Zakup serwerów NAS z wyposażeniem w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie"
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczego-gaśniczego z napędem 4x4 dla Gminy Mircze
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu siedmioosobowego (radiowozu) przystosowanego do przewozu osób nietrzeźwych wraz z oznakowaniem i systemem łączności
- Dostawa pojazdów wielozadaniowych typu UTV wraz z przyczepami transportowymi do jednostek PSP województwa kujawsko - pomorskiego - 5 sztuk
- "Zakup sprzętu (2 samochodów ratowniczo-gaśniczych lekkich) niezbędnego do skutecznego prowadzenia akcji ratowniczych na terenie gminy Zadzim".
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą.
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.