eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiRemont budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Bogumińskiej 2 w Wodzisławiu Śląskim w zakresie zabudowy centralnego UPS-a

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-18

Wodzisław Śląski: Remont budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Bogumińskiej 2 w Wodzisławiu Śląskim w zakresie zabudowy centralnego UPS-a
Numer ogłoszenia: 122895 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99241 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski, ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 412 09 30, faks 32 412 09 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Bogumińskiej 2 w Wodzisławiu Śląskim w zakresie zabudowy centralnego UPS-a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie dostawy i zabudowy centralnego UPS-a w budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie zgłoszenia robót budowlanych z dnia 29.05.2015 r. 2. Zakres robót obejmuje zabudowę i uruchomienie centralnego zasilacza UPS z baterią, zabudowę automatycznego przełącznika faz wraz z zabezpieczeniami 3 fazowymi łącznie z prowadzeniem serwisu urządzenia w okresie gwarancji. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. 3. Inne obowiązki wykonawcy: zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót. 4. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu robót poniesie wykonawca. 5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane roboty oraz zabudowane materiały i urządzenia - minimum 24 miesiące - maksimum 60 miesięcy gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 7. Przedstawione w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, ewentualne wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii - równoważne. Ponadto zastosowane materiały równoważne winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane w projekcie, być I-go gatunku, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UPS TECHNOLOGY- PL Spółka z o. o., ul. Mennicza 1, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42389,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48417,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48417,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68511,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.