eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaUSŁUGI POŚREDNICTWA FINANSOWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Dębica: USŁUGI POŚREDNICTWA FINANSOWEGO
Numer ogłoszenia: 122908 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy, ul. Cmentarna 20, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6809100, fax 014 6809103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.debica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI POŚREDNICTWA FINANSOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu nieograniczonego są usługi pośrednictwa finansowego w zakresie: 1. Obsługi bankowej rachunków bieżących i pomocniczych Powiatowego Urzędu Pracy w Dębicy obejmującej: 1) otwarcie i prowadzenie przez okres 4 lat rachunków bieżących (rachunku środków budżetowych, rachunku ZFŚS) oraz rachunków pomocniczych (subkonto dochodów, rachunek sum depozytowych oraz do obsługi projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). Przewidywany łączny napływ środków na tych rachunkach około 3 900 000 zł. 2) otwarcie i prowadzenie przez okres 4 lat rachunków funduszu celowego - rachunek bieżący Funduszu Pracy oraz rachunek pomocniczy do obsługi projektu systemowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przewidywany napływ środków na w/w rachunki wyniesie około 18 000 000 zł. Średnio-miesięczna wysokość środków Funduszu Pracy lokowanych na lokatach krótkoterminowych typu over-night wyniesie około 1 mln zł. 3) realizacja przelewów w systemie elektronicznym wraz z bezpłatnym udostępnieniem oprogramowania, przeszkoleniem i instalacją w siedzibie Zamawiającego. Dokonywanie przelewów w obrębie banku (z rachunków bieżących na rachunki pomocnicze) bez opłaty. 4) obrót gotówkowy: a) wypłata środków (dotyczy tylko rachunków bieżących w celu zabezpieczenia pogotowia kasowego i wynosi około 3 000 zł miesięcznie), b) wpłaty środków (dotyczy tylko rachunków bieżących w przypadkach sporadycznych - jedna do dwóch wpłat miesięcznie - przewidywana kwota 500 zł miesięcznie). 5) przewiduje się uruchomienie w trakcie trwania umowy nowych rachunków pomocniczych do obsługi programów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, 6) oprocentowanie środków na rachunkach bankowych, 7) lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach. 2. Obsługi bankowej wypłat gotówkowych świadczeń pieniężnych dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Dębicy, ul. Cmentarna 20. Wypłata świadczeń pieniężnych dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób w okresie 4 lat odbywać się powinna przy zachowaniu zasad: - max prowizja od dokonywanych wypłat do wysokości 0,8 % od wypłaconej kwoty (Rozporządzenie MPiPS z dnia 12 stycznia 2000 r. w sprawie szczegółowych zasad finansowania wydatków z Funduszu Pracy oraz sposobu współpracy organów zatrudnienia z bankami i instytucjami finansującymi - Dz. U. Nr 3 poz.41), - wypłata w siedzibie PUP Dębica, ul Cmentarna 20 (PUP wydzierżawi powierzchnię 6 m2), - świadczenia będą wypłacane osobom uprawnionym na podstawie zatwierdzonych do wypłaty list, - listy wypłat podlegają rozliczeniu przez Wykonawcę po upływie 5 dni kalendarzowych od daty ustalonego dla nich terminu płatności, - wypłata świadczeń dla osób bezrobotnych dokonywana ma być w dni robocze w godz. od 800 do 1500, - środki na wypłatę przekazywane będą na rachunek pomocniczy, - obciążenie rachunku pomocniczego dokonywane będzie codziennie i potwierdzone wyciągiem bankowym, - przekazywane środki finansowe na wypłatę świadczeń podlegają rozliczeniu przez Wykonawcę po zakończeniu wypłat na koniec każdego miesiąca, - przy dokonywaniu wypłaty świadczeń Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia tożsamości osób uprawnionych. Średniomiesięczna kwota wypłat dokonywanych dla bezrobotnych wynosi około 650 000 zł dla 1300 osób.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności bankowych (ustawa Prawo bankowe, tekst jednolity - Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń, zaświadczeń, dokumentów w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem i wynikających z nich informacji zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów wymienionych w rozdz. VIII. musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, (wzór - zał. nr 2 do SIWZ) 2) zezwolenie jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania, zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (z zachowaniem terminu wystawienia j. w.). 3. Dokumenty muszą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej obustronnie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 40
  • 2. Wysokość marży, o którą Bank pomniejszy obowiązującą stawkę WIBID T/N - 5
  • 3. Wysokość oprocentowania środków na lokatach over-night - 15
  • 4. Realizacja przelewów w systemie elektronicznym - 5
  • 5. Wysokość prowizji bankowej - 35

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.debica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Cmentarna 20, 39-200 Dębica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, 39-200 Dębica, ul. Cmentarna 20 - p. 17 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.