Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-18
Zielona Góra: Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednokrotnego użytku (trokarów, rurek tracheostomijnych i dooskrzelowych, zestawów medycznych, cewników do kaniulacji, czujników ciśnienia, systemu zamkniętego do odsysania, przyrządów do przetaczania płynów z regulacją prędkości, wkładów do ssaków)
Numer ogłoszenia: 122949 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpita.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednokrotnego użytku (trokarów, rurek tracheostomijnych i dooskrzelowych, zestawów medycznych, cewników do kaniulacji, czujników ciśnienia, systemu zamkniętego do odsysania, przyrządów do przetaczania płynów z regulacją prędkości, wkładów do ssaków).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 630 300,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu medycznego jednokrotnego użytku (trokarów do laparoskopii, rurek tracheostomijnych, przyrządów do drenażu jamy bębenkowej, zestawów do kontrolowanej zbiórki stolca, zestawów do pomiaru diurezy godzinowej, zestawów pomiaru rzutu serca, cewników do kaniulacji dużych naczyń, czujników do pomiaru ciśnienia, rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemu zamkniętego do odsysania dla dorosłych, pojemników do próbek śluzu, zestawów do punkcji opłucnej, zestawów do przezskórnej biopsji wątroby, zestawów do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego, przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych z regulacją prędkości, zestawów do pomiaru OCŻ, aplikatorów do pobierania leków, sprzętu jednokrotnego użytku do żywienia klinicznego drogą przewodu pokarmowego, zestawy dwubutlowe do drenażu wydzieliny z jamy opłucnej, komór kolekcyjnych, wkładów workowych jednokrotnego użytku, kanistrów wielorazowych, uchwytów oraz filtrów do posiadanych przez zamawiającego ssaków).
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego są sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu medycznego jednokrotnego użytku (trokarów do laparoskopii, rurek tracheostomijnych, przyrządów do drenażu jamy bębenkowej, zestawów do kontrolowanej zbiórki stolca, zestawów do pomiaru diurezy godzinowej, zestawów pomiaru rzutu serca, cewników do kaniulacji dużych naczyń, czujników do pomiaru ciśnienia, rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemu zamkniętego do odsysania dla dorosłych, pojemników do próbek śluzu, zestawów do punkcji opłucnej, zestawów do przezskórnej biopsji wątroby, zestawów do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego, przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych z regulacją prędkości, zestawów do pomiaru OCŻ, aplikatorów do pobierania leków, sprzętu jednokrotnego użytku do żywienia klinicznego drogą przewodu pokarmowego, zestawy dwubutlowe do drenażu wydzieliny z jamy opłucnej, komór kolekcyjnych, wkładów workowych jednokrotnego użytku, kanistrów wielorazowych, uchwytów oraz filtrów do posiadanych przez zamawiającego ssaków)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3, 33.14.12.20-8, 33.14.00.00-3, 33.14.16.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości ustalonej dla poszczególnego zadania: - zadanie nr 1 - 1 100,00 PLN - zadanie nr 2 - 600,00 PLN - zadanie nr 3 - 1 100,00 PLN - zadanie nr 4 - 1 500,00 PLN - zadanie nr 5 - 2 400,00 PLN - zadanie nr 6 - 100,00 PLN - zadanie nr 7 - 60,00 PLN - zadanie nr 8 - 800,00 PLN - zadanie nr 9 - 160,00 PLN - zadanie nr 10 - 350,00 PLN - zadanie nr 11 - 1 500,00 PLN - zadanie nr 12 - 1 500,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia- zadania lub zadań w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - zadania lub zadań w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - zadania lub zadań w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia- zadania lub zadań w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocenia spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej 2)opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zadania na kwotę co najmniej: - 30 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 1, nr 3, nr 4, nr 11, nr 12, - 15 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 2, - 60 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 5, - 2 500,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 6, - 1 500,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 7, - 20 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 8 - 4 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 9, - 10 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 10. UWAGI : W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie wartość przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej najwyższej wartości wymaganej dla zadania ujętego w takiej ofercie. Jeżeli wykonawca przedkłada polisę z której wynika, że termin płatności, pierwszej raty składki ubezpieczenia lub całości składki ubezpieczenia został odroczony i upływa po terminie składania ofert, to również ma obowiązek udokumentować fakt opłacenia przed upływem terminu składania ofert przedmiotowej - odroczonej pierwszej raty składki lub całości składki ubezpieczenia. Każda przedkładana polisa musi być opłacona
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji dostaw częściowych - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: 1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2) zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji okresowych promocji, bądź obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy, 3) szczególnych okoliczności takich jak zaprzestanie lub wstrzymanie wytwarzania wyrobów objętych umową, wygaśnięcia świadectwa ich rejestracji albo wycofania ze sprzedaży. W powyższych przypadkach Strony mogą dopuścić dostarczenie odpowiedników o parametrach nie gorszych od wyrobów objętych umową. Cena dostarczonego odpowiednika nie może być wyższa od ceny wyrobu zastąpionego. 4) zmiany sposobu konfekcjonowania i wielkości jednostkowej wyrobu, którego cena po odpowiednim przeliczeniu nie będzie wyższa niż cena wyrobu objętego umową. 5) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy np. siły wyższej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, budynek A-administracji, pokój 019 - cena 19,00 PLN + koszty przekazania.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego , budynek A-administracji, pokój 201, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy trokarów jednokrotnego użytku do laparoskopii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 63 750,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są dostawy trokarów jednokrotnego użytku do laparoskopii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa rurek tracheostomijnych oraz przyrządów do drenażu jamy bębenkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zmówienia o łącznej wartości szacunkowej 30 180,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy rurek tracheostomijnych oraz przyrządów do drenażu jamy bębenkowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa systemów do kontrolowanej zbiórki stolca, worków kompatybilnych z systemem do kontrolowanej zbiórki stolca oraz zestawów do pomiaru diurezy godzinowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 65 970,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy systemów do kontrolowanej zbiórki stolca, worków kompatybilnych z systemem do kontrolowanej zbiórki stolca oraz zestawów do pomiaru diurezy godzinowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa czujników do pomiaru rzutu serca, czujników do pomiaru ciśnienia, wkłuć centralnych z możliwością pomiaru saturacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 78 960,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy czujników do pomiaru rzutu serca, czujników do pomiaru ciśnienia, wkłuć centralnych z możliwością pomiaru saturacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.19.50.00-3, 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemów zamkniętych do odsysania, złączek do systemów zamkniętych oraz pojemników do próbek śluzu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 142 800,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemów zamkniętych do odsysania, złączek do systemów zamkniętych oraz pojemników do próbek śluzu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa worków do żywienia pozajelitowego typu Nutrimix.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 5 520,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy worków do żywienia pozajelitowego typu Nutrimix.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawy zestawów do monitorowania ciśnienia z przetwornikiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 3 420,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy zestawów do monitorowania ciśnienia z przetwornikiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawy zestawów do punkcji opłucnej, zestawy do przeskórnej biopsji wątroby, zestawy do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego, przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych z regulacją prędkości, zestawy do pomiaru OCŻ oraz aplikatory do pobierania lub wstrzykiwania leków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 48 240,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy zestawów do punkcji opłucnej, zestawy do przeskórnej biopsji wątroby, zestawy do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego, przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych z regulacją prędkości, zestawy do pomiaru OCŻ oraz aplikatory do pobierania lub wstrzykiwania leków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa sterylnych jednorazowych drenów do posiadanego przez zamawiającego aspiratora ultradźwiękowego Sonoca 300 firmy Soring.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 9 600,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy sterylnych jednorazowych drenów do posiadanego przez zamawiającego aspiratora ultradźwiękowego Sonoca 300 firmy Soring.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawy zestawów do żywienia klinicznego drogą przewodu pokarmowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 19 800,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy zestawów do żywienia klinicznego drogą przewodu pokarmowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawy wkładów jednokrotnego użytku, kanistrów wielorazowych, uchwytów oraz filtrów do posiadanych przez zamawiającego ssaków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 76 380,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy wkładów jednokrotnego użytku, kanistrów wielorazowych, uchwytów oraz filtrów do posiadanych przez zamawiającego ssaków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawy zestawów dwubutlowych do drenażu oraz komór kolekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 85 680,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy wkładów jednokrotnego użytku, kanistrów wielorazowych, uchwytów oraz filtrów do posiadanych przez zamawiającego ssaków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRYSKÓW PRZECIWKO KOMAROM, KLESZCZOM I MESZKOM NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA
- Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze - etap IV, część 3
- Transport uczestników projektu Zaufanie dzięki językowi na wycieczki lokalne oraz do Cottbus w latach 2025-2027
- Budowa drogi pożarowej DP29 na terenie Leśnictwa Świdnica w oddz. 883, 875, 874, 873 i 872 oraz przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 279
- Utrzymanie oznakowania poziomego dróg
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WOFiTM/29/2025/TP - Dostawa komponentów i opakowania do Indywidualnego Zestawu Profilaktycznego
- Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 2025
- Dostawa nici chirurgicznych i mikrochirurgicznych
- Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej i Banku Krwi Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku -23/TP/2025
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.