eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceKonserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na ciągach dróg krajowych (DK-1 w m. Cieszyn, DK-52, DK-69, S-69, DK-81) administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach - Rejon w Pszczynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-04

Katowice: Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na ciągach dróg krajowych (DK-1 w m. Cieszyn, DK-52, DK-69, S-69, DK-81) administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach - Rejon w Pszczynie
Numer ogłoszenia: 122973 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77940 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na ciągach dróg krajowych (DK-1 w m. Cieszyn, DK-52, DK-69, S-69, DK-81) administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach - Rejon w Pszczynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na ciągach dróg krajowych (DK-1 w m. Cieszyn, DK-52, DK-69, S-69, DK-81)administrowanych przez Rejon w Pszczynie. Usługi obejmują: 1. Bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych we właściwym stanie technicznym i estetycznym: -Latarni sygnalizacyjnych: kołowych, pieszych, uzupełniających(małogabarytowych), oraz ostrzegawczych, -Znaków aktywnych U-3a,b -Masztów i wysięgników nad jezdnią -Sygnalizatorów akustycznych -Układów detekcji dla pojazdów i pieszych -Układów pomiarowo-bezpiecznikowych -Instalacji kablowej zasilającej i sterującej -Sterowników, szaf sterowniczych -Innego osprzętu niezbędnego dla zapewnienia właściwej pracy sygnalizacji. 2.Usuwanie awarii sygnalizacji w trybie natychmiastowym. 3.Prowadzenie stałej dokumentacji zmian i zdarzeń na obiektach (Dzienniki Eksploatacji) zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181). 4.Prowadzenie nadzoru technicznego przy robotach prowadzonych przez różne obce firmy w pobliżu urządzeń sygnalizacyjnych. 5.Nanoszenie urządzeń sygnalizacji świetlnej na aktualizowane podkłady geodezyjne. 6.Dostosowanie pracy sygnalizacji do nowych potrzeb. 7.Obsługa i konserwacja monitoringu. 8.Remonty i modernizacje istniejących sygnalizacji świetlnych w celu zapewnienia jej pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9.W przypadku dewastacji, kradzieży, kolizji lub zdarzeń losowych, wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej przedstawiającej stopień zniszczenia urządzenia. 10.Prace projektowe związane z sygnalizacją. 11.Utrzymywanie ciągłego, codziennego, całodobowego dyżuru serwisu sygnalizacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTALEKT MAREK MICOR I JAROSŁAW JAKUBIEC SPÓŁKA JAWNA, UL. LOTNICZA 41 43-300 BIELSKO-BIAŁA, BIELSKO-BIAŁA, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 509769,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 394670,00

  • Oferta z najniższą ceną: 394670,00 / Oferta z najwyższą ceną: 394670,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.