eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaOrganizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych, doradztwa zawodowego oraz wykonanie usługi treningu umiejętności psychospołecznych- trener rodzinny, w ramach realizacji projektu systemowego - Czas na aktywność w Gminie Dębica- Kontrakty socjalne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-25

Dębica: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych, doradztwa zawodowego oraz wykonanie usługi treningu umiejętności psychospołecznych- trener rodzinny, w ramach realizacji projektu systemowego - Czas na aktywność w Gminie Dębica- Kontrakty socjalne.
Numer ogłoszenia: 122995 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy , ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803333, faks 014 6803333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych, doradztwa zawodowego oraz wykonanie usługi treningu umiejętności psychospołecznych- trener rodzinny, w ramach realizacji projektu systemowego - Czas na aktywność w Gminie Dębica- Kontrakty socjalne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych, doradztwa zawodowego oraz wykonanie usługi treningu umiejętności psychospołecznych- trener rodzinny, w ramach realizacji projektu systemowego - Czas na aktywność w Gminie Dębica- Kontrakty socjalne. Realizacja projektu systemowego - Czas na aktywność w Gminie Dębica- współfinansowana jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII- Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1- Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1- Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Głównym celem projektu jest zwiększenie aktywności zawodowej u 38 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących klientami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębicy. Projekt skierowany jest do 38 osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo, zamieszkujących na terenie Gminy Dębica. 2. Opis przedmiotu zamówienia : 1) Część I zamówienia : Kurs Kucharz - ciastkarz dla 15 osób ( 15 kobiet + opieka nad 3 dziećmi w wieku od 3 do 7 lat), a) ilość osób do przeszkolenia: 15 osób ( 15 kobiet), b) ilość dzieci do zapewnienia opieki: 3 dzieci c) minimalna liczba godzin szkolenia - 200 godzin dydaktycznych w tym 40 godz. teoretycznych i 160 godz. praktycznych (1 godzina dydaktyczna to 45 minut), d) maksymalny okres trwania szkolenia - 9 tygodni, e) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 15.00 - maksymalnie 6 godzin dziennie, f) miejsce realizacji szkolenia - Dębica, g) termin realizacji szkolenia: od sierpnia 2013 do października 2013 r., Wykonawca szkolenia zapewnia : 1) przeprowadzenie kursu zawodowego kucharz- ciastkarz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe wymagane przepisami prawa, 2) salę wykładową, - sprzęt dydaktyczny, - materiały szkoleniowe dla uczestników , - warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP, - wyżywienie: ciastka , kawa, herbata, woda mineralna, ciepły posiłek: drugie danie, - odzież robocza, 3) opiekę nad dziećmi (3 dzieci w wieku od trzeciego do siódmego roku życia) uczestniczek projektu, biorących udział w szkoleniach, - posiłek, napoje, nadzór nad zabawami, animacje tych zabaw, zabawki, gry, 4) warunki w miejscu przebywania dzieci zgodne z przepisami BHP, lokal winien spełniać wymagania określone w przepisach techniczno-budowlanych oraz przepisach o ochronie przeciwpożarowej dla kategorii zagrożenia ludzi ZL II, - pomieszczenie: powierzchnia dla dzieci od 3-5 dzieci wynosi co najmniej 16 m2, w przypadku liczby dzieci większej niż 5 powierzchnia ulega odpowiedniemu zwiększeniu na każde kolejne dziecko o co najmniej 2 m2, 5) czas opieki nad dziećmi maksymalnie 6 godzin dziennie, - gry i zabawy adekwatne do wieku i zainteresowań i sprawności intelektualnej i psychoruchowej dziecka , 6) wykwalifikowaną kadrę do opieki nad dziećmi - wykształcenie wyższe w kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z zakresu wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego- uprawniająca do opieki nad dziećmi w wieku od 3 do 7 lat, osoba do opieki nad dziećmi winna posiadać minimum 1 roczne doświadczenie zawodowe w zakresie objętym zamówieniem, 7) umieszczenie w sali szkoleniowej informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Europejski Fundusz Społeczny z logo EFS i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 8) pokrycie kosztów niezbędnych badań lekarskich uczestników szkolenia, 9) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestniczek szkolenia oraz ich dzieci (w drodze na szkolenia, w trakcie szkolenia oraz w drodze powrotnej ze szkolenia). 10) Szkolenia mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem certyfikatu o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych(Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216). Wydane certyfikaty muszą zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 11) po wykonaniu zadania (ukończeniu szkolenia) przedstawia Zamawiającemu listy obecności uczestników, plany zajęć, kserokopie rejestru wydanych certyfikatów, oraz kserokopie wydanych certyfikatów wraz z potwierdzeniem odbioru certyfikatu przez uczestnika szkolenia, opinię na temat każdego uczestnika, 12) zwrot kosztów przejazdu uczestnika oraz dziecka (jeżeli dotyczy) z miejsca zamieszkania do Dębicy i powrót na podstawie najtańszego środka transportu - cena biletu, 13) W przypadku braku dojazdu do miejsca szkolenia lub gdy szkolenie będzie się odbywać poza terenem Dębicy - Wykonawca zapewni dojazd uczestników projektu do miejsca szkolenia i powrót oraz dojazd dzieci do miejsca opieki i powrót. Przewóz dzieci z rodzicami z uzgodnionego miejsca do miejsca odbywania się szkoleń (jeżeli opieka nad dzieckiem odbywać się będzie poza budynkiem szkolenia) oraz przywóz dzieci o określonej porze na zakończenie szkolenia. Dopuszcza się możliwość przewozu dzieci z rodzicami z uzgodnionego miejsca do miejsca w którym będzie się odbywać opieka nad dziećmi i dowóz rodziców na miejsce szkolenia, a po zakończeniu szkolenia w danym dniu przejazd uczestniczek po dzieci i dowiezienie do uzgodnionego miejsca powrotu. 2) Część II zamówienia: Kurs kasy fiskalnej z gospodarką magazynową dla 25 osób ( 25 kobiet + opieka nad 7 dziećmi w wieku 3 - 7 lat) , a) ilość osób do przeszkolenia: 25 osób ( 25 kobiet ) , b) ilość dzieci do zapewnienia opieki: 7 dzieci c) minimalna liczba godzin szkolenia - 78 godzin dydaktycznych w tym 49 godz. teoretycznych i 29 godz. praktycznych (1 godzina dydaktyczna to 45 minut) d) maksymalny okres trwania szkolenia- 4 tygodnie e) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 15.00 maksymalnie 6 godzin dziennie f) miejsce realizacji szkolenia - Dębica g) termin realizacji szkolenia : od lipca 2013 do sierpnia 2013 r. Wykonawca szkolenia zapewnia : 1) przeprowadzenie kursu zawodowego - Kurs kasy fiskalnej z gospodarką magazynową- przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe wymagane przepisami prawa, 2) salę wykładową, - sprzęt dydaktyczny, - materiały szkoleniowe dla uczestników , - warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP, - wyżywienie: ciastka , kawa, herbata, woda mineralna, ciepły posiłek: drugie danie, - odzież robocza, 3) opiekę nad dziećmi (7 dzieci w wieku od trzeciego do siódmego roku życia w tym 1 dziecko z zespołem Downa) uczestniczek projektu, biorących udział w szkoleniach, - posiłek, napoje, nadzór nad zabawami, animacje tych zabaw, zabawki, gry, 4) warunki w miejscu przebywania dzieci zgodne z przepisami BHP, lokal winien spełniać wymagania określone w przepisach techniczno-budowlanych oraz przepisach o ochronie przeciwpożarowej dla kategorii zagrożenia ludzi ZL II, - pomieszczenie: powierzchnia dla dzieci od 3-5 dzieci wynosi co najmniej 16 m2, w przypadku liczby dzieci większej niż 5 powierzchnia ulega odpowiedniemu zwiększeniu na każde kolejne dziecko o co najmniej 2 m2, 5) czas opieki nad dziećmi maksymalnie 6 godzin dziennie, - gry i zabawy adekwatne do wieku i zainteresowań dziecka, 6) wykwalifikowaną kadrę do opieki nad dziećmi - wykształcenie wyższe w kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z zakresu wychowania przedszkolnego - uprawniająca do opieki nad dziećmi w wieku od 3 do 4 lat, osoba do opieki nad dziećmi winna posiadać minimum 1 roczne doświadczenie zawodowe w zakresie objętym zamówieniem, 7) umieszczenie w sali szkoleniowej informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Europejski Fundusz Społeczny z logo EFS i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 8) pokrycie kosztów niezbędnych badań lekarskich uczestników szkolenia, 9) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestniczek szkolenia oraz ich dzieci (w drodze na szkolenia, w trakcie szkolenia oraz w drodze powrotnej ze szkolenia). 10) Szkolenia mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem certyfikatu o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216). Wydane certyfikaty muszą zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 11) po wykonaniu zadania (ukończeniu szkolenia) przedstawia Zamawiającemu listy obecności uczestników, plany zajęć, kserokopie rejestru wydanych certyfikatów, oraz kserokopie wydanych certyfikatów wraz z potwierdzeniem odbioru certyfikatu przez uczestnika szkolenia, opinię na temat każdego uczestnika, 12) zwrot kosztów przejazdu uczestnika oraz dziecka (jeżeli dotyczy) z miejsca zamieszkania do Dębicy i powrót na podstawie najtańszego środka transportu - cena biletu, 13) W przypadku braku dojazdu do miejsca szkolenia lub gdy szkolenie będzie się odbywać poza terenem Dębicy - Wykonawca zapewni dojazd uczestników projektu do miejsca szkolenia i powrót oraz dojazd dzieci do miejsca opieki i powrót. Przewóz dzieci z rodzicami z uzgodnionego miejsca do miejsca odbywania się szkoleń (jeżeli opieka nad dzieckiem odbywać się będzie poza budynkiem szkolenia) oraz przywóz dzieci o określonej porze na zakończenie szkolenia. Dopuszcza się możliwość przewozu dzieci z rodzicami z uzgodnionego miejsca do miejsca w którym będzie się odbywać opieka nad dziećmi i dowóz rodziców na miejsce szkolenia, a po zakończeniu szkolenia w danym dniu przejazd uczestniczek po dzieci i dowiezienie do uzgodnionego miejsca powrotu. 3) Część III zamówienia : Kurs magazyniera z obsługą wózków widłowych dla 1 osoby ( 1 mężczyzna ) . a) ilość osób do przeszkolenia : 1 osoba (1 mężczyzna) , b) minimalna liczba godzin szkolenia - 59 godzin dydaktycznych w tym 44 godz. teoretyczne i 15 godz. praktycznych (1 godzina dydaktyczna to 45 minut) c) maksymalny okres trwania szkolenia- 2 tygodnie d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie e) miejsce realizacji szkolenia - Dębica f) termin realizacji szkolenia : sierpień 2013 r. Wykonawca szkolenia zapewnia : 1) przeprowadzenie kursu zawodowego -Kurs kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym- przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe wymagane przepisami prawa, 2) salę wykładową, - sprzęt dydaktyczny, - materiały szkoleniowe dla uczestników , - warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP, - wyżywienie: ciastka, kawa, herbata, woda mineralna, ciepły posiłek: drugie danie, - odzież robocza, 3) umieszczenie w sali szkoleniowej informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Europejski Fundusz Społeczny z logo EFS i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3) pokrycie kosztów niezbędnych badań lekarskich uczestników szkolenia, 4) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia (w drodze na szkolenia, w trakcie szkolenia oraz w drodze powrotnej ze szkolenia). 5) Szkolenia mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem certyfikatu o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216).Wydane certyfikaty muszą zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 6) po wykonaniu zadania (ukończeniu szkolenia) przedstawia Zamawiającemu listy obecności uczestników, plany zajęć, kserokopie rejestru wydanych certyfikatów, oraz kserokopie wydanych certyfikatów wraz z potwierdzeniem odbioru certyfikatu przez uczestnika szkolenia, opinię na temat każdego uczestnika, 7) zwrot kosztów przejazdu uczestnika z miejsca zamieszkania do Dębicy i powrót na podstawie najtańszego środka transportu - cena biletu. 8) w przypadku braku dojazdu do miejsca szkolenia lub gdy szkolenie będzie się odbywać poza terenem Dębicy Wykonawca zapewni dojazd uczestników projektu do miejsca szkolenia i powrót. 10) posiadanie aktualnych okresowych badań technicznych dla wózków jezdniowych z napędem silnikowym na których prowadzone jest szkolenie. 4) Część IV zamówienia : Doradztwo zawodowe dla 26 osób (25 kobiet + 1 mężczyzna) a) ilość osób do przeszkolenia - 26 osób (25 kobiet + 1 mężczyzna) b) łączna ilość godzin: 40 godzin - doradztwo zawodowe indywidualne w ilości 1 godzina dydaktyczna na 1 osobę przed rozpoczęciem szkoleń (1 godzina dydaktyczna to 45 minut) - doradztwo zawodowe grupowe (Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy ) w ilości 2 godziny dydaktyczne na grupę po zakończeniu szkoleń (1 godzina dydaktyczna to 45 minut). c) czas trwania szkolenia - przed rozpoczęciem szkoleń 1 godzina dydaktyczna i po zakończeniu szkoleń 2 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna to 45 minut) d) godziny realizacji szkolenia - 8.00-16.00 e) miejsce realizacji szkolenia - Dębica f) termin realizacji szkolenia : lipiec 2013 r. - doradztwo indywidualne, październik 2013 r. - doradztwo grupowe Celem usługi jest zaktywizowanie osób bezrobotnych poprzez podniesienie świadomości w zakresie mechanizmów rynku pracy, dostarczenie kompetencji zawodowych poszukiwanych na lokalnym rynku pracy a w szczególności ; - kwalifikacja do kursów zawodowych, -podniesienie wiedzy w zakresie mechanizmów i dynamiki rynku pracy, - metody poszukiwania pracy, - zdobycie umiejętności analizy swoich mocnych i słabych stron, -zdobycie umiejętności prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, -zdobycie umiejętności przygotowania i pisania listu motywacyjnego, życiorysu zawodowego (CV), kwestionariusza osobowego, -poznanie własnych praw związanych z rynkiem pracy. Wykonawca doradztwa zawodowego zapewnia: 1) sprzęt dydaktyczny, 2) materiały szkoleniowe dla uczestników , 3) warunki zgodne z przepisami BHP, 4) po wykonaniu zadania przedłożyć Zamawiającemu listy obecności uczestników, karty pracy, opinię na temat każdego uczestnika. Dopuszcza się możliwość wykonania doradztwa zawodowego w budynku Urzędu Gminy w Dębicy na sali narad (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu) . 5) Część V zamówienia : Treningi umiejętności psychospołecznych z trenerem rodzinnym dla 7 rodzin a) ilość rodzin do przeprowadzenia treningów : 7 rodzin b) czas realizacji - od września do października 2013 r. c) godziny realizacji - 8.00 - 17.00 d) miejsce realizacji - w miejscu zamieszkania rodzin lub/i w siedzibie zamawiającego Trener rodzinny dla 7 rodzin w ilości 10 godzin na 1 rodzinę (indywidualne i grupowe) - łączna ilość godzin: 70 ; Rodzaj treningów i ilość godzin zostanie przeanalizowana i dopasowana przez trenera rodzinnego w trakcie realizacji pod kątem danej rodziny oraz rodzaju problemów, w związku z czym dopuszczalne jest wykonanie usługi w przeliczeniu na 1 rodzinę zarówno: - 1 godzina treningów indywidualnych + 9 godzin treningów grupowych, - jak i 1 godzina treningów grupowych i 9 godzin treningów indywidualnych. Celem usługi jest podniesienie kompetencji psychospołecznych rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym a w szczególności: - trening zastępowania agresji, - trening radzenia sobie ze stresem, - trening rozwiązywania sytuacji konfliktowych, - trening komunikacji, - trening umiejętności wychowawczych dla rodziców, - trening autoprezentacji, wizerunku, budowania autorytetu ; Warsztaty psychospołeczne winny obejmować: - podniesienie poziomu motywacji, - samooceny, - poczucia własnej wartości; -poprawy wizerunku,- poprawy komunikacji interpersonalnej, - kształtowania zachowań asertywnych, - radzenia sobie w sytuacjach problemowych, - budowanie wizerunku , autoprezentacja, budowanie autorytetu, - zarządzanie czasem (sobą w czasie), planowanie, organizowanie. Wykonawca treningów umiejętności psychospołecznych zapewnia: 1) sprzęt dydaktyczny, 2) materiały szkoleniowe dla uczestników, 3) warunki zgodne z przepisami BHP. 4) po wykonaniu zadania przedłożyć Zamawiającemu listy obecności uczestników, karty pracy, opinię na temat każdego uczestnika..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje realizację zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych , wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ). 2.Zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku złożenia wraz z ofertą przez Wykonawców w-w zobowiązania, Zamawiający powołując się na przepis art.26. ust 2b ustawy Pzp, przepisy art. 78 § 1 Kodeksu Cywilnego, oraz orzecznictwo KIO, stwierdza iż wymaganie formy pisemnej zobowiązania zostanie spełnione jedynie poprzez złożenie oryginału dokumentu zawierającego własnoręczny podpis osoby pod treścią oświadczenia - zobowiązania innego podmiotu, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, których opis sposobu dokonywania oceny Zamawiający określił w Rozdziale V SIWZ , polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów , żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. (Podstawa prawna: § 1 ust. 6 - Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane- Dz.U. z 2013 r. poz. 231) Ponieważ ustawodawca użył w w-w przepisie sformułowania -w szczególności- żądanie powyższych dokumentów (punkty a - d), ma charakter przykładowy i nie jest wyczerpujące. W zależności od rodzaju przedłożonych dokumentów i sposobu sformułowania ich treści, zamawiający może żądać innych dokumentów, które w sposób jednoznaczny i wyczerpujący udowodnią zamawiającemu, że wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do wykonania zamówienia i pozwolą dokonać: oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 3. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie. 4. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - art.23 ust.2 ustawy Pzp (np. Konsorcjum , spółki cywilne) do oferty muszą być dołączone indywidualne oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VI ust.2 SIWZ i w Sekcji III.4.2) ogłoszenia o zamówieniu, dotyczące każdego z uczestników konsorcjum- wspólnika spółki cywilnej. W przypadku spółek cywilnych, Zamawiający wymaga również złożenia dokumentów wymienionych w Rozdziale VI ust.2 pkt 3) i 4) i Sekcji III.4.2) tiret 3 i 4 ogłoszenia o zamówieniu (ZUS i Nacz.Urz.Skarbowego) wystawionych na spółkę cywilną. 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie. 7. Potwierdzeniem posiadania doświadczenia zawodowego niezbędnego do oceny doświadczenia zawodowego w kryterium oceny ofert- Doświadczenie zawodowe - waga 20 % będzie: - właściwie wypełniona tabela: Załącznik nr 10 do SIWZ- Wykaz Wykonanych Usług (z jednoznacznym określeniem ilości wykonanych usług i wskazaniem ilości przeszkolonych osób w danym kursie, daty wykonania oraz odbiorcy danej usługi), - załączone -referencje- potwierdzające należyte wykonanie kursów wpisanych w w-w tabeli . Załącznik nr 10 Wykaz wykonanych usług NIE jest dokumentem potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu i niezłożenie tego dokumentu nie obliguje Zamawiającego do wezwania Wykonawcy ( trybie art.26 ust.3 ustawy Pzp) do złożenia tego dokumentu. Jest to dokument składany wyłącznie w celu oceny oferty zgodnie z kryterium oceny ofert : Doświadczenie zawodowe 0.20 pkt . Niezłożenie tego dokumentu lub złożenie w sposób merytorycznie niezgodny z opisem tego kryterium oceny ofert, spowoduje przyznanie ofercie 0 pkt w kryterium - Doświadczenie zawodowe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.80
  • 2 - Doświadczenie zawodowe - 0.20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest dopuszczalna w wyjątkowych sytuacjach - jedynie za zgodą Zamawiającego. 3. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy za realizowane szkolenie może nastąpić wyłącznie w przypadku: a) Rezygnacji z udziału w szkoleniu osoby zakwalifikowanej na szkolenie - przed rozpoczęciem zajęć z przyczyn od niej niezależnych lub z powodu podjęcia przez nią zatrudnienia. Zamawiający w takim przypadku dokona dodatkowej kwalifikacji na dane szkolenie, a w przypadku braku takiej możliwości zapłata za szkolenie nastąpi za ilość osób faktycznie przeszkolonych. b) Rezygnacji z udziału w szkoleniu przez uczestnika szkolenia - po rozpoczęciu szkolenia, z przyczyn od niego niezależnych lub z powodu podjęcia przez niego zatrudnienia w trakcie trwania szkolenia. Zapłata za szkolenie wyżej wymienionej osoby będzie obejmowała faktycznie poniesione koszty pomocy dydaktycznych, oraz pozostałe koszty, proporcjonalnie do okresu faktycznego uczestnictwa tej osoby w szkoleniu, na podstawie zestawienia kosztów opracowanego przez Wykonawcę, które to zestawienie zostanie przedłożone przez Wykonawcę do zaakceptowania przez Zamawiajacego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy , 39-200 Dębica, ul. Stefana Batorego 13 - pokój nr 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy , 39-200 Dębica, ul. Stefana Batorego 13 - pokój nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy - Czas na aktywność w Gminie Dębica- współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII- Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1- Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1- Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs Kucharz - ciastkarz dla 15 osób ( 15 kobiet + opieka nad 3 dziećmi w wieku od 3 do 7 lat)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość osób do przeszkolenia: 15 osób ( 15 kobiet), b) ilość dzieci do zapewnienia opieki: 3 dzieci c) minimalna liczba godzin szkolenia - 200 godzin dydaktycznych w tym 40 godz. teoretycznych i 160 godz. praktycznych (1 godzina dydaktyczna to 45 minut), d) maksymalny okres trwania szkolenia - 9 tygodni, e) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 15.00 - maksymalnie 6 godzin dziennie, f) miejsce realizacji szkolenia - Dębica, g) termin realizacji szkolenia: od sierpnia 2013 do października 2013 r., Wykonawca szkolenia zapewnia : 1) przeprowadzenie kursu zawodowego kucharz- ciastkarz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe wymagane przepisami prawa, 2) salę wykładową, - sprzęt dydaktyczny, - materiały szkoleniowe dla uczestników , - warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP, - wyżywienie: ciastka , kawa, herbata, woda mineralna, ciepły posiłek: drugie danie, - odzież robocza, 3) opiekę nad dziećmi (3 dzieci w wieku od trzeciego do siódmego roku życia) uczestniczek projektu, biorących udział w szkoleniach, - posiłek, napoje, nadzór nad zabawami, animacje tych zabaw, zabawki, gry, 4) warunki w miejscu przebywania dzieci zgodne z przepisami BHP, lokal winien spełniać wymagania określone w przepisach techniczno-budowlanych oraz przepisach o ochronie przeciwpożarowej dla kategorii zagrożenia ludzi ZL II, - pomieszczenie: powierzchnia dla dzieci od 3-5 dzieci wynosi co najmniej 16 m2, w przypadku liczby dzieci większej niż 5 powierzchnia ulega odpowiedniemu zwiększeniu na każde kolejne dziecko o co najmniej 2 m2, 5) czas opieki nad dziećmi maksymalnie 6 godzin dziennie, - gry i zabawy adekwatne do wieku i zainteresowań i sprawności intelektualnej i psychoruchowej dziecka , 6) wykwalifikowaną kadrę do opieki nad dziećmi - wykształcenie wyższe w kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z zakresu wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego- uprawniająca do opieki nad dziećmi w wieku od 3 do 7 lat, osoba do opieki nad dziećmi winna posiadać minimum 1 roczne doświadczenie zawodowe w zakresie objętym zamówieniem, 7) umieszczenie w sali szkoleniowej informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Europejski Fundusz Społeczny z logo EFS i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 8) pokrycie kosztów niezbędnych badań lekarskich uczestników szkolenia, 9) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestniczek szkolenia oraz ich dzieci (w drodze na szkolenia, w trakcie szkolenia oraz w drodze powrotnej ze szkolenia). 10) Szkolenia mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem certyfikatu o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych(Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216). Wydane certyfikaty muszą zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 11) po wykonaniu zadania (ukończeniu szkolenia) przedstawia Zamawiającemu listy obecności uczestników, plany zajęć, kserokopie rejestru wydanych certyfikatów, oraz kserokopie wydanych certyfikatów wraz z potwierdzeniem odbioru certyfikatu przez uczestnika szkolenia, opinię na temat każdego uczestnika, 12) zwrot kosztów przejazdu uczestnika oraz dziecka (jeżeli dotyczy) z miejsca zamieszkania do Dębicy i powrót na podstawie najtańszego środka transportu - cena biletu, 13) W przypadku braku dojazdu do miejsca szkolenia lub gdy szkolenie będzie się odbywać poza terenem Dębicy - Wykonawca zapewni dojazd uczestników projektu do miejsca szkolenia i powrót oraz dojazd dzieci do miejsca opieki i powrót. Przewóz dzieci z rodzicami z uzgodnionego miejsca do miejsca odbywania się szkoleń (jeżeli opieka nad dzieckiem odbywać się będzie poza budynkiem szkolenia) oraz przywóz dzieci o określonej porze na zakończenie szkolenia. Dopuszcza się możliwość przewozu dzieci z rodzicami z uzgodnionego miejsca do miejsca w którym będzie się odbywać opieka nad dziećmi i dowóz rodziców na miejsce szkolenia, a po zakończeniu szkolenia w danym dniu przejazd uczestniczek po dzieci i dowiezienie do uzgodnionego miejsca powrotu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.80
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 0.20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs kasy fiskalnej z gospodarką magazynową dla 25 osób (25 kobiet + opieka nad 7 dziećmi w wieku 3 - 7 lat).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość osób do przeszkolenia: 25 osób ( 25 kobiet ) , b) ilość dzieci do zapewnienia opieki: 7 dzieci c) minimalna liczba godzin szkolenia - 78 godzin dydaktycznych w tym 49 godz. teoretycznych i 29 godz. praktycznych (1 godzina dydaktyczna to 45 minut) d) maksymalny okres trwania szkolenia- 4 tygodnie e) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 15.00 maksymalnie 6 godzin dziennie f) miejsce realizacji szkolenia - Dębica g) termin realizacji szkolenia : od lipca 2013 do sierpnia 2013 r. Wykonawca szkolenia zapewnia : 1) przeprowadzenie kursu zawodowego - Kurs kasy fiskalnej z gospodarką magazynową- przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe wymagane przepisami prawa, 2) salę wykładową, - sprzęt dydaktyczny, - materiały szkoleniowe dla uczestników , - warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP, - wyżywienie: ciastka , kawa, herbata, woda mineralna, ciepły posiłek: drugie danie, - odzież robocza, 3) opiekę nad dziećmi (7 dzieci w wieku od trzeciego do siódmego roku życia w tym 1 dziecko z zespołem Downa) uczestniczek projektu, biorących udział w szkoleniach, - posiłek, napoje, nadzór nad zabawami, animacje tych zabaw, zabawki, gry, 4) warunki w miejscu przebywania dzieci zgodne z przepisami BHP, lokal winien spełniać wymagania określone w przepisach techniczno-budowlanych oraz przepisach o ochronie przeciwpożarowej dla kategorii zagrożenia ludzi ZL II, - pomieszczenie: powierzchnia dla dzieci od 3-5 dzieci wynosi co najmniej 16 m2, w przypadku liczby dzieci większej niż 5 powierzchnia ulega odpowiedniemu zwiększeniu na każde kolejne dziecko o co najmniej 2 m2, 5) czas opieki nad dziećmi maksymalnie 6 godzin dziennie, - gry i zabawy adekwatne do wieku i zainteresowań dziecka, 6) wykwalifikowaną kadrę do opieki nad dziećmi - wykształcenie wyższe w kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z zakresu wychowania przedszkolnego - uprawniająca do opieki nad dziećmi w wieku od 3 do 4 lat, osoba do opieki nad dziećmi winna posiadać minimum 1 roczne doświadczenie zawodowe w zakresie objętym zamówieniem, 7) umieszczenie w sali szkoleniowej informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Europejski Fundusz Społeczny z logo EFS i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 8) pokrycie kosztów niezbędnych badań lekarskich uczestników szkolenia, 9) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestniczek szkolenia oraz ich dzieci (w drodze na szkolenia, w trakcie szkolenia oraz w drodze powrotnej ze szkolenia). 10) Szkolenia mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem certyfikatu o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216). Wydane certyfikaty muszą zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 11) po wykonaniu zadania (ukończeniu szkolenia) przedstawia Zamawiającemu listy obecności uczestników, plany zajęć, kserokopie rejestru wydanych certyfikatów, oraz kserokopie wydanych certyfikatów wraz z potwierdzeniem odbioru certyfikatu przez uczestnika szkolenia, opinię na temat każdego uczestnika, 12) zwrot kosztów przejazdu uczestnika oraz dziecka (jeżeli dotyczy) z miejsca zamieszkania do Dębicy i powrót na podstawie najtańszego środka transportu - cena biletu, 13) W przypadku braku dojazdu do miejsca szkolenia lub gdy szkolenie będzie się odbywać poza terenem Dębicy - Wykonawca zapewni dojazd uczestników projektu do miejsca szkolenia i powrót oraz dojazd dzieci do miejsca opieki i powrót. Przewóz dzieci z rodzicami z uzgodnionego miejsca do miejsca odbywania się szkoleń (jeżeli opieka nad dzieckiem odbywać się będzie poza budynkiem szkolenia) oraz przywóz dzieci o określonej porze na zakończenie szkolenia. Dopuszcza się możliwość przewozu dzieci z rodzicami z uzgodnionego miejsca do miejsca w którym będzie się odbywać opieka nad dziećmi i dowóz rodziców na miejsce szkolenia, a po zakończeniu szkolenia w danym dniu przejazd uczestniczek po dzieci i dowiezienie do uzgodnionego miejsca powrotu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.80
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 0.20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs magazyniera z obsługą wózków widłowych dla 1 osoby (1 mężczyzna).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość osób do przeszkolenia : 1 osoba (1 mężczyzna) , b) minimalna liczba godzin szkolenia - 59 godzin dydaktycznych w tym 44 godz. teoretyczne i 15 godz. praktycznych (1 godzina dydaktyczna to 45 minut) c) maksymalny okres trwania szkolenia- 2 tygodnie d) godziny realizacji szkolenia - 8.00- 19.00 maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie e) miejsce realizacji szkolenia - Dębica f) termin realizacji szkolenia : sierpień 2013 r. Wykonawca szkolenia zapewnia : 1) przeprowadzenie kursu zawodowego -Kurs kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym- przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe wymagane przepisami prawa, 2) salę wykładową, - sprzęt dydaktyczny, - materiały szkoleniowe dla uczestników , - warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP, - wyżywienie: ciastka, kawa, herbata, woda mineralna, ciepły posiłek: drugie danie, - odzież robocza, 3) umieszczenie w sali szkoleniowej informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Europejski Fundusz Społeczny z logo EFS i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3) pokrycie kosztów niezbędnych badań lekarskich uczestników szkolenia, 4) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia (w drodze na szkolenia, w trakcie szkolenia oraz w drodze powrotnej ze szkolenia). 5) Szkolenia mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem certyfikatu o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216).Wydane certyfikaty muszą zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 6) po wykonaniu zadania (ukończeniu szkolenia) przedstawia Zamawiającemu listy obecności uczestników, plany zajęć, kserokopie rejestru wydanych certyfikatów, oraz kserokopie wydanych certyfikatów wraz z potwierdzeniem odbioru certyfikatu przez uczestnika szkolenia, opinię na temat każdego uczestnika, 7) zwrot kosztów przejazdu uczestnika z miejsca zamieszkania do Dębicy i powrót na podstawie najtańszego środka transportu - cena biletu. 8) w przypadku braku dojazdu do miejsca szkolenia lub gdy szkolenie będzie się odbywać poza terenem Dębicy Wykonawca zapewni dojazd uczestników projektu do miejsca szkolenia i powrót. 10) posiadanie aktualnych okresowych badań technicznych dla wózków jezdniowych z napędem silnikowym na których prowadzone jest szkolenie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.80
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 0.20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Doradztwo zawodowe dla 26 osób (25 kobiet + 1 mężczyzna).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość osób do przeszkolenia - 26 osób (25 kobiet + 1 mężczyzna) b) łączna ilość godzin: 40 godzin - doradztwo zawodowe indywidualne w ilości 1 godzina dydaktyczna na 1 osobę przed rozpoczęciem szkoleń (1 godzina dydaktyczna to 45 minut) - doradztwo zawodowe grupowe (Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy ) w ilości 2 godziny dydaktyczne na grupę po zakończeniu szkoleń (1 godzina dydaktyczna to 45 minut). c) czas trwania szkolenia - przed rozpoczęciem szkoleń 1 godzina dydaktyczna i po zakończeniu szkoleń 2 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna to 45 minut) d) godziny realizacji szkolenia - 8.00-16.00 e) miejsce realizacji szkolenia - Dębica f) termin realizacji szkolenia : lipiec 2013 r. - doradztwo indywidualne, październik 2013 r. - doradztwo grupowe Celem usługi jest zaktywizowanie osób bezrobotnych poprzez podniesienie świadomości w zakresie mechanizmów rynku pracy, dostarczenie kompetencji zawodowych poszukiwanych na lokalnym rynku pracy a w szczególności ; - kwalifikacja do kursów zawodowych, -podniesienie wiedzy w zakresie mechanizmów i dynamiki rynku pracy, - metody poszukiwania pracy, - zdobycie umiejętności analizy swoich mocnych i słabych stron, -zdobycie umiejętności prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, -zdobycie umiejętności przygotowania i pisania listu motywacyjnego, życiorysu zawodowego (CV), kwestionariusza osobowego, -poznanie własnych praw związanych z rynkiem pracy. Wykonawca doradztwa zawodowego zapewnia: 1) sprzęt dydaktyczny, 2) materiały szkoleniowe dla uczestników , 3) warunki zgodne z przepisami BHP, 4) po wykonaniu zadania przedłożyć Zamawiającemu listy obecności uczestników, karty pracy, opinię na temat każdego uczestnika. Dopuszcza się możliwość wykonania doradztwa zawodowego w budynku Urzędu Gminy w Dębicy na sali narad (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu) ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.80
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 0.20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Treningi umiejętności psychospołecznych z trenerem rodzinnym dla 7 rodzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość rodzin do przeprowadzenia treningów : 7 rodzin b) czas realizacji - od września do października 2013 r. c) godziny realizacji - 8.00 - 17.00 d) miejsce realizacji - w miejscu zamieszkania rodzin lub/i w siedzibie zamawiającego Trener rodzinny dla 7 rodzin w ilości 10 godzin na 1 rodzinę (indywidualne i grupowe) - łączna ilość godzin: 70 ; Rodzaj treningów i ilość godzin zostanie przeanalizowana i dopasowana przez trenera rodzinnego w trakcie realizacji pod kątem danej rodziny oraz rodzaju problemów, w związku z czym dopuszczalne jest wykonanie usługi w przeliczeniu na 1 rodzinę zarówno: - 1 godzina treningów indywidualnych + 9 godzin treningów grupowych, - jak i 1 godzina treningów grupowych i 9 godzin treningów indywidualnych. Celem usługi jest podniesienie kompetencji psychospołecznych rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym a w szczególności: - trening zastępowania agresji, - trening radzenia sobie ze stresem, - trening rozwiązywania sytuacji konfliktowych, - trening komunikacji, - trening umiejętności wychowawczych dla rodziców, - trening autoprezentacji, wizerunku, budowania autorytetu ; Warsztaty psychospołeczne winny obejmować: - podniesienie poziomu motywacji, - samooceny, - poczucia własnej wartości; -poprawy wizerunku,- poprawy komunikacji interpersonalnej, - kształtowania zachowań asertywnych, - radzenia sobie w sytuacjach problemowych, - budowanie wizerunku , autoprezentacja, budowanie autorytetu, - zarządzanie czasem (sobą w czasie), planowanie, organizowanie. Wykonawca treningów umiejętności psychospołecznych zapewnia: 1) sprzęt dydaktyczny, 2) materiały szkoleniowe dla uczestników, 3) warunki zgodne z przepisami BHP. 4) po wykonaniu zadania przedłożyć Zamawiającemu listy obecności uczestników, karty pracy, opinię na temat każdego uczestnika..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.80
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 0.20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.