Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-09
Połajewo: Przebudowa istniejącej ulicy o nawierzchni gruntowej wzmocnionej żużlem paleniskowym w celu poprawy warunków dojazdu do posesji zlokalizowanych przy ulicy Leśnej na długości 0,150 km.
Numer ogłoszenia: 123017 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Połajewo, ul. Obornicka 6A, 64-710 Połajewo, woj. wielkopolskie, tel. 067 2567028, fax 067 2567855.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejącej ulicy o nawierzchni gruntowej wzmocnionej żużlem paleniskowym w celu poprawy warunków dojazdu do posesji zlokalizowanych przy ulicy Leśnej na długości 0,150 km..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącej ulicy zlokalizowanej przy ulicy Leśnej w Połajewie na długości 0,150 km. Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu następujących robót: Roboty rozbiórkowe w tym: - rozbiórka elementów drogi (krawężniki, chodniki, płyty betonowe) wzdłuż całego planowanego odcinka - 150 m. Wykonanie podbudowy i nawierzchni w tym: - profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża na powierzchni 1037 m2 - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 25 cm na powierzchni 992 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych łącznej grubości warstwy wiążącej i ścieralnej 9 cm (5+4) na powierzchni 991 m2 Budowa ścieków wody deszczowej w tym: - ustawienie krawężników 15x30 cm na ławie betonowej z oporem na długości 208 m - ustawienie krawężników 15x22 cm na ławie betonowej z oporem na długości 82 m - wykonanie ścieków ulicznych z kostki brukowej o gr 8 cm na podsypce cementowo piaskowej na długości 245 m Budowa chodników: - wykonanie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej na długości 195 m - wykonanie chodników z kostki brukowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej na powierzchni 265 m2 Budowa zjazdów na posesje: - wykonanie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce betonowo piaskowej na długości 82 m - wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej na powierzchni 274 m2 Wykonanie odwodnienia i oznakowanie w tym: - połączenie wybudowanych ścieków deszczówki do instalacji kanalizacji deszczowej - instalacja trzech studzienek ściekowych - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego na przebudowanym odcinku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Forma i zasady wnoszenia wadium. 1) Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) 2) Forma wadium Wadium może być wniesione w : - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3) Termin i miejsce wniesienia wadium a) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Czarnkowie Oddział w Połajewie, konto nr 92895100090019502520000010 Najpóźniej w dniu 31.06.2008 roku, o godz. 10.00 pieniądze muszą się znaleźć na koncie Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenia przelewu) należy dołączyć do oferty. b) w przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczonych formach określonych w SIWZ kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona . c) nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania d) złożone poręczenia lub gwarancja muszą zawierać w swej treści zobowiązanie zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, a mianowicie - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 4) Zwrot wadium Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy: - upłynął termin związania ofertą - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia Zamawiający zwróci wadium w ciągu trzech dni od daty pisemnego zgłoszenia wniosku przez Wykonawcę: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - który został wykluczony z postępowania - którego oferta została odrzucona Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów. 2. Otwarcie i ocena ofert 1) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy w Połajewie przy ul. Obornickiej 6a w pokoju nr 4, w dniu 30.06.2008 roku, o godz. 10 30 2) Kolejność otwierania ofert będzie zgodna z kolejnością ich wpływu do zamawiającego 3) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 4) Wykonawca, który będzie nieobecny przy otwieraniu ofert , może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert. Informacje te Zamawiający przesyła niezwłocznie Wykonawcy. 5) W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień w zakresie złożonej oferty. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwości dokonywania poprawy oczywistych omyłek pisarskich w złożonych ofertach zgodnie z zasadami uregulowanymi w art. 88 Prawa Zamówień Publicznych. 3. Zasady oceny ofert 1) W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według kryterium: cena - 100 % 2) Do porównania i oceny ofert w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór: najniższa cena oferty brutto C = cena brutto oferty badanej x 100 pkt x waga kryterium a) przyjmuje się, że 100 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium cena b) punkty przyznane przez poszczególnych (obecnych na posiedzeniu) członków komisji podlegają sumowaniu c) za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów d) obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku 3) Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać. 4) W przypadku gdy wykonawcy złożą oferty o takiej samej cenie, zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych wezwie wykonawców, którzy złożą takie oferty do złożenia ofert dodatkowych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu ofertowym, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z załączonym kosztorysem ofertowym wg załącznika Nr 2 do SIWZ 2) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wg wzoru stanowiącego załączniki Nr 3 do SIWZ Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował następującym sprzętem: - równiarka samojezdna - 1 szt. (min. moc 150 KM) - walec wibracyjny - 1 szt. (min. 12 T) f) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami operatorów: równiarki i walca - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ 3) Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 5 do SIWZ . Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( D. U. z 2006, Nr 87,poz. 605 ) 2.Forma składania dokumentów Dokumenty musza być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.połajewo.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Połajewo ul. obornicka 6 a 64-710 Połajewo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Połajewo ul. obornicka 6 a 64-710 Połajewo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 31.08.2008.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.