eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa mebli biurowych wraz z wniesieniem i montażem dla instytutu Konfucjusza przy Uniwersytecie Gdańskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-19

Gdańsk: Dostawa mebli biurowych wraz z wniesieniem i montażem dla instytutu Konfucjusza przy Uniwersytecie Gdańskim
Numer ogłoszenia: 123067 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111223 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych wraz z wniesieniem i montażem dla instytutu Konfucjusza przy Uniwersytecie Gdańskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39130000-2 Meble biurowe; 39112000-0 Krzesła; 39113100-8 Fotele; 39150000-8 Różne meble i wyposażenie. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z wniesieniem i montażem dla Instytutu Konfucjusza przy Uniwersytecie Gdańskim. 3.Miejsce dostawy mebli: Uniwersytet Gdański, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zestawienie mebli - załącznik nr 2 do SIWZ. 5.Dostawa obejmuje: 1) transport mebli na koszt Wykonawcy, 2) wniesienie i montaż mebli. 6. Dostawa mebli powinna przebiegać sukcesywnie w miarę dostępności pomieszczeń. 7. Meble muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, wymagane jest aby meble nie posiadały wad fizycznych i prawnych, 8. Wykonawca zobowiązany jest: 1) przed realizacją zamówienia skontaktować się z Zamawiającym i potwierdzić dokładny termin dostawy, w ramach terminu określonego w rozdziale III SIWZ, 2) zapewnić dostawę i wniesienie mebli do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 3) ponieść koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 4) zapewnić montaż dostarczonych mebli, 5) zapewnić gwarancję dla dostarczonych mebli, 6) przedstawić, na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, dokumenty (atesty, certyfikaty, itp.) wymienione w opisie w zestawieniu mebli - załączniku nr 2 do SIWZ. 9.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych mebli, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych mebli a przedstawionymi w ofercie, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej ich użycie lub wpływającej na estetykę produktu. 10.W przypadkach określonych w pkt 9 Zamawiający sporządzi protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania przedmiotu zamówienia, a Wykonawca będzie obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia, określony w rozdziale III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 11.Wymagana gwarancja: 60 miesięcy dla mebli z poz.16 i 18 zestawienia mebli - załącznik nr 2 do SIWZ oraz co najmniej 24 miesiące dla pozostałych mebli, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 5 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 12.Jeśli gdziekolwiek w SIWZ, w szczególności w zestawieniu mebli, użyto norm, aprobat, specyfikacji technicznych, systemów odniesienia lub inne, które mogą być rozumiane jako wskazanie normy w rozumieniu art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym, gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.15.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Godlewska, Studio Artex Małgorzata Godlewska, ul. Ułańska 2, 81-518 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201435,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180987,12

  • Oferta z najniższą ceną: 132992,52 / Oferta z najwyższą ceną: 180987,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.