Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2007-07-20
£aziska Górne: Zakup i dostawa mebli biurowych na potrzeby Powiatowego Urzêdu Pracy w Miko³owie
Numer og³oszenia: 123090 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urz±d Pracy w Miko³owie, ul. Chopina 8, 43-170 £aziska Górne, tel. 0-32 2241092.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pup-mikolow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup i dostawa mebli biurowych na potrzeby Powiatowego Urzêdu Pracy w Miko³owie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Powiatowy Urz±d Pracy w Miko³owie z siedzib± w £aziskach Górnych og³asza przetarg nieograniczony o warto¶ci szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity z 2006 roku: Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z pó¼n.zm.) którego przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych na potrzeby Powiatowego Urzêdu Pracy w Miko³owie. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nastêpuj±cych mebli biurowych. Lp. Przedmiot zamówienia Ilo¶æ (w szt.) Specyfikacja przedmiotu 1. Szafa biurowa metalowa 2x Wieniec szafy wykonany z blachy stalowej grubo¶ci 1,0 mm, pozosta³e elementy z blachy grubo¶ci 0,8 mm Drzwi skrzyd³owe ze schowanymi zawiasami. Uchwyt drzwiowy z zamkiem zabezpieczaj±cym. Szafa musi posiadaæ cztery przestawne, co 25 mm pó³ki. Kolor be¿owy. Wymiary w mm (wys. x szer. x g³.) 1990x1000x435 2. Szafa kartotekowa 2x Czteroszufladowa szafa kartotekowa. Korpus wykonany z blachy stalowej grubo¶ci 1,00 mm, front szuflady z blachy grubo¶ci 1,5 mm. Szuflada przystosowana na dwa rzêdy teczek zawieszkowych (format A4 poziomo), na prowadnicach kulkowych o podwójnym wysuwie z zabezpieczeniem przed wypadaniem. Centralne regulowanie szuflad. Mo¿liwo¶æ wysuwania tylko jednej szuflady, co pozwala na zachowanie stabilno¶ci szafki. Kolor bezowy. Wymiary w mm (wys. x szer. x g³.) 1285 x 775 x 630 Wymiary wewn. szuflady w mm (wys. x szer. x g³.) 244 (front - 280) x 690 x 585 3. Krzes³a 30 Nadstawka do szafy biurowej metalowej wskazanej w pozycji nr 1ustawiana na jej wieñcu górnym. Wszystkie elementu nadstawki wykonane z blachy stalowej grubo¶ci 0,8 mm. Uchwyt drzwiowy z zamkiem zabezpieczaj±cym. Drzwi skrzyd³owe ze schowanymi zawiasami. Pó³ka nadstawki przestawna, co 25 mm. Wymiary w mm (465x1200x435) Kolor be¿owy. 4 Nadstawka 2 Nadstawka do szafy biurowej metalowej wskazanej w pozycji nr 1ustawiana na jej wieñcu górnym. Wszystkie elementu nadstawki wykonane z blachy stalowej grubo¶ci 0,8 mm. Uchwyt drzwiowy z zamkiem zabezpieczaj±cym. Drzwi skrzyd³owe ze schowanymi zawiasami. Pó³ka nadstawki przestawna, co 25 mm. Kolor be¿owy.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.11.50.00 - Krzes³a Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.11.20.00 - Krzes³a .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesi±cach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówieñ publicznych, który: a) jest uprawniony do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, b) posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. 2. Wyka¿± siê do¶wiadczeniem w wykonaniu ostatnich trzech latach przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, jednej us³ugi, polegaj±cej na wykonaniu materia³ów promocyjnych lub o podobnym charakterze. Na potwierdzenie tego powinien do³±czyæ wykaz wykonanych zamówieñ, zawieraj±cy przedmiot, cenê, daty wykonania, odbiorców.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca do³±czy do oferty nastêpuj±ce dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu: a) O¶wiadczenie wykonawcy, ¿e spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówieñ publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity z 2006 roku: Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z pó¼n.zm.), z³o¿one na druku stanowi±cym za³±cznik Nr 2 do SIWZ, b) O¶wiadczenie wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówieñ publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity z 2006 roku: Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z pó¼n.zm.), z³o¿one na druku stanowi±cym za³±cznik Nr 3 do SIWZ, c) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - potwierdzonych za zgodno¶æ z orygina³em, d) Pe³nomocnictwo dla Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. e) Pe³nomocnictwo(a) w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio ze z³o¿onego w ofercie odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. f) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówieñ o podobnym charakterze - za³±cznik Nr 4 do SIWZ Ponadto do oferty nale¿y za³±czyæ formularz ofertowy stanowi±cy za³±cznik Nr 1 do SIWZ oraz dok³adny opis proponowanych mebli wraz z ilustracjami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup-mikolow.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Powiatowy Urz±d Pracy w Miko³owie ul. Chopina 8 43-170 £aziska Górne.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urz±d Pracy w Miko³owie, ul. Chopina 8, 43-170 £aziska Górne kancelaria II piêtro, pokój 46..
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z monta¿em mebli na wymiar na potrzeby Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego w ramach zadania pn. "Doposa¿enie modernizacja SOR ...
- Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji" - z podzia³em na V czê¶ci
- Modernizacja Szko³y Podstawowej (z monta¿em fotowoltaiki) i pomieszczeñ u¿yteczno¶ci publicznej w budynku wielolokalowym w m. Witów, Gmina Ko¶cielisko.
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacj± pomieszczeñ I piêtra na potrzeby zak³adu opiekuñczo leczniczego"
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rze¼niczej 11 w Krakowie
- Dostawy wyposa¿enia w meble w celu utworzenia Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowañ w Opolu
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.