eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Miasto › zakup autobusu przystosowanego do przewozu 43 osób, a w tym 2 osób na wózków inwalidzkich, kotwionych do szyn za pomocą szybkozłączy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-09

POZYCJA 12309

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Stare Miasto: zakup autobusu przystosowanego do przewozu 43 osób, a w tym 2 osób na wózków inwalidzkich, kotwionych do szyn za pomocą szybkozłączy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Stare Miasto, do kontaktów: Piotr Koziarski, ul. Główna 16b, 62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie, tel. 063 2416216, fax 063 2416580, e-mail: inwestycje@stare-miasto.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.stare-miasto.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup autobusu przystosowanego do przewozu 43 osób, a w tym 2 osób na wózków inwalidzkich, kotwionych do szyn za pomocą szybkozłączy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Gmina Stare Miasto,ul. Główna 16b,62 - 571 Stare Miasto, woj. Wielkopolskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: \Zakup autobusu przystosowanego do przewozu 43 osób, a w tym 2 osób na wózków inwalidzkich, kotwionych do szyn za pomocą szybkozłączyAUTOBUS POWINIEN POSIADAĆ NASTĘPUJĄCE WYPOSAŻENIE I PARAMETRY TECHNICZNE: 1. Ilość miejsc: przystosowany do przewozu 43 osób, a w tym 2 osób na wózków inwalidzkich, kotwionych do szyn za pomocą szybkozłączy /miejsca dla osób niepełnosprawnych na wózki inwalidzkich dostępne po demontażu odpowiedniej liczby foteli/ 2. Komplet adaptacji do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim wraz z szynami najazdowymi dostawianymi do wprowadzenia osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim, 3. Fotel kierowcy z poduszką pneumatyczną. 4. Silnik: paliwo - olej napędowy, spełniający minimalnie normę EURO 3 w zakresie emisji spalin i hałasu, wysokoprężny, posiadający turbodoładowanie, sześciocylindrowy, o mocy min. 200KM, 5. Skrzynia biegów: manualna 6 - biegowa + bieg wsteczny 6. Koła: ogumienie bezdętkowe, plus koło zapasowe 7. Układ kierowniczy: wspomagany hydraulicznie 8. Układ hamulcowy: wyposażony w ABS, dwuobwodowy pneumatyczny 9. Zawieszenie: pneumatyczne 10. Kolorystyka nadwozia: do uzgodnienia 11. Fotele pasażerów: wysokie sztywne, tapicerowane, miękkie, w kolorystyce podobnej do nadwozia. 12. Instalacja elektryczna: napięcie znamionowe 24V, akumulatory 2 szt. 145 Ah, alternator 80 A, 13. Nadwozie: nadwozie wykonane na ramie ze stali, zabezpieczenie antykorozyjne wewnętrzne i zewnętrzne profili konstrukcji, poszycie zewnętrzne wykonane z aluminium oraz elementów z tworzywa sztucznego, wnętrze ściany wypełnione materiałem izolacyjnym, poszycie wewnętrzne ścian i sufitu wykonane z wykładziny obiciowej oraz płyty laminowej, 14. Podłoga wykonana ze sklejki wodoodpornej wyłożonej wykładziną gładką antypoślizgową, szczelną, zapewniającą możliwość mycia urządzeniami mechanicznymi. 15. Okna: szyba wykonana ze szkła bezpiecznego, część okien uchylanych, zasłonki na oknach, szyba przednia - roleta opuszczana, lusterka boczne podgrzewane. 16. Drzwi: pasażerskie przednie sterowane ze stanowiska kierowcy, pasażerskie tylne oraz drzwi kierowcy otwierane mechanicznie, możliwość awaryjnego otwierania drzwi pasażerskich. 17. Ogrzewanie: niezależne wodne, stanowisko kierowcy wyposażone w nagrzewnicę i nawiew chłodnego powietrza. 18. Wyposażenie: podwozie wyposażano fabrycznie, tachograf cyfrowy, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, dwie gaśnice, radio z instalacją nagłaśniającą i mikrofonem, wentylator elektryczny dachowy. Zamawiający nie dopuszcza przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich mocowanych w przejściu lub na platformie umieszczonej na wnęce schodów. Pojazd powinien być wyprodukowany w 2007 r. i mieć niezbędną dokumentację do zarejestrowania: Polskie świadectwo homologacji lub decyzję zwalniającą z obowiązku homologacji wydanymi przez Ministra d/s transportu (art.68, art.81 ust.2 ustawy Prawo o ruchu drogowym) - należy dołączyć do oferty, Wraz z pojazdem wykonawca winien dostarczyć: instrukcję obsługi, napraw oraz katalogu części zamiennych w języku polskim, kartę pojazdu oraz dokumenty wymagane do rejestracji pojazdu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty winny być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub posiadające pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawców. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego autobusu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 1.5 wykonają zamówienie publiczne w terminie do dnia 29.12.2006 r.; 1.6 akceptują warunki płatności, tj.: - 30 dni od wystawienia faktury (dostawy autobusu) 1.7 udzielą gwarancji na dostarczony autobus na okres minimum: 2 lat - gwarancja ogólnopojazdowa, 3 lat na lakier, 3 lat na perforację nadwozia. 1.8. Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1. pkt. 1 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku - zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia oraz dokumentów - wg zasady \spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; 1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; 1.3 dowód wniesienia wadium. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych składa on wraz z ofertą następujące dokumenty: 1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 1.5 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 1.6 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 1.7 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia składa on z ofertą następujące dokumenty: 1.8 wykaz wykonanych minimum 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia składa on z ofertą następujące dokumenty: 1.9 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1.4, 1.5, 1.7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2.2 Zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 1.6 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 2. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ppkt. 1.2, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.9 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stare-miasto.pl. Opłata: 24,4 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Formularz elektroniczny pobrany ze strony internetowej - bezpłatny. Formularz papierowy - płatne przelewem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.02.2007, godzina 10:00, Budynek Urzędu Gminy Stare Miasto ul. Główna 16b, 62-571 Stare Miasto, Pokój nr 3.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Projekt jest współfinansowany ze środków PFRON. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.