eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomDostawa i wdrożenie systemu komputerowego do obsługi archiwum zakładowego SRK S.A. wraz ze szkoleniem pracowników oraz usługą nadzoru nad aplikacją.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-30

Bytom: Dostawa i wdrożenie systemu komputerowego do obsługi archiwum zakładowego SRK S.A. wraz ze szkoleniem pracowników oraz usługą nadzoru nad aplikacją.
Numer ogłoszenia: 12310 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259874 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., ul. Strzelców Bytomskich 207, Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemu komputerowego do obsługi archiwum zakładowego SRK S.A. wraz ze szkoleniem pracowników oraz usługą nadzoru nad aplikacją..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i wdrożenie systemu komputerowego do obsługi archiwum zakładowego SRK S.A. wraz ze szkoleniem pracowników oraz usługą nadzoru nad aplikacją. 1.Zakres prac obejmuje: 2.Zakup licencji programu komputerowego przeznaczonego dla archiwum wielozakładowego pozwalającego na łatwą i szybką ewidencję zgromadzonych zasobów, wyszukiwanie potrzebnych dokumentów według kryteriów, spełniającego wymogi archiwum państwowego. Przedmiotowy system ma pozwolić na ujednolicenie tworzonej dokumentacji ewidencyjnej w całej organizacji zakładu oraz na sprawne zarządzanie dokumentacją zgromadzoną w zakładzie. System winien działać na zasadzie dostępu do aplikacji przez przeglądarkę www w lokalnej sieci LAN oraz z możliwością bezpiecznego dostępu zdalnego za pośrednictwem sieci Internet (np. SSL). System winien dysponować mechanizmami tzw. mocnych haseł oraz możliwości wymuszeń czasowych zmian hasła dostępu dla użytkowników. 3. Instalację, wdrożenie i konfigurację oprogramowania wraz ze stanowiskami do obsługi Archiwum Zakładowego na sprzęcie komputerowym Zamawiającego. 4. Klasyfikacja wersji papierowej wytworzonej dokumentacji archiwalnej - ok. 50 mb oraz sporządzenie z tej dokumentacji spisów zdawczo-odbiorczych (dokumenty należy spakować w pudła archiwizacyjne Zamawiającego, opisane według przyjętego układu archiwalnego). 5. Wprowadzenie danych do systemu - rekordów (spraw) - około 3.000 wg spisów zdawczo - odbiorczych sporządzonych przez poszczególne komórki organizacyjne Zamawiającego i sporządzonych w czasie klasyfikacji, o której mowa w pkt. 4. 6.Przeniesienie wersji papierowej dokumentacji archiwalnej kategorii A i niearchiwalnej kategorii B z pomieszczeń poniżej poziomu terenu na II piętro budynku do pomieszczeń archiwum - ilość dokumentów do przeniesienia - około 370mb (dokumenty spakowane są w pudłach archiwizacyjnych). Ułożenie, ponumerowanie i opisanie akt na regałach według przyjętego układu archiwalnego. 7. Przeszkolenie pracowników w zakresie systemu obsługi i programu komputerowego. 8. Usługa koordynacji, nadzoru, zmian wersji aplikacji (na najnowsze dystrybuowane przez producenta) i konsultacji merytorycznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 56790.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMIKS INFO-ARCH Mariusz Sałasiński, ul. Mełgiewska 152, 20-234 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 56790.00
  • Oferta z najniższą ceną: 56790.00 oferta z najwyższą ceną: 56790.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.