eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUSŁUGI OCHRONY FIYCZNEJ MIENIA ORAZ UTRZYMANIA ZIELENI, DRÓG I PLACÓW W SIEDZIBIE PIP OIP W RZESZOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-09

Rzeszów: USŁUGI OCHRONY FIYCZNEJ MIENIA ORAZ UTRZYMANIA ZIELENI, DRÓG I PLACÓW W SIEDZIBIE PIP OIP W RZESZOWIE
Numer ogłoszenia: 123144 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Rzeszowie, ul. gen. St. Maczka 4, 35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 7172000, fax 017 7172020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rzeszow.oip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI OCHRONY FIYCZNEJ MIENIA ORAZ UTRZYMANIA ZIELENI, DRÓG I PLACÓW W SIEDZIBIE PIP OIP W RZESZOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia składającego się z terenu i obiektów wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ Do wykonywania czynności utrzymania dróg, placów i zieleni Wykonawca może zatrudnić podwykonawcę. Szczegółowy sposób sprawowania ochrony i utrzymania placów i zieleni reguluje Załącznik nr 1 do SIWZ.Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony posiadali wykształcenie co najmniej średnie i legitymowali się świadectwem ukończenia Kursu Pracownika Ochrony lub Policealnej Szkoły Pracowników Ochrony oraz licencję I stopnia. Zamawiający przystąpi do wykonania Zamówienia dnia 1 sierpnia 2008 r. o godz. 7.00. Umowa zostanie zawarta na okres od 1 sierpnia 2008 do 31 lipca 2010.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 74.73.50.00 - Usługi czyszczenia parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w równowartości kwoty 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego określonego w pkt 2 siwz - na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia 4.Świadectwa ukończenia Kursu Pracownika Ochrony lub Policealnej Szkoły Pracowników Ochrony potwierdzające wymagania kwalifikacyjne pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia 5.Licencje (kserokopie) pracowników ochrony, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia 6.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług (min.2 zrealizowane usługi) 8.Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie 9.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia 10.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp 11.Wypełniony formularz oferty 12.Oświadczenie o podwykonawcach 13.Informację o podmiocie wspólnym 14.Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_oip/13_oip_rzeszow

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY W RZESZOWIE 35-234 Rzeszów ul. Gen. Maczka 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY W RZESZOWIE 35-234 Rzeszów ul. Gen. Maczka 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.