eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUsługi organizacji wyjazdów studentów PRz na targi w 2013 r. na potrzeby projektu pt. Zostań Dobrym Inżynierem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-23

Rzeszów: Usługi organizacji wyjazdów studentów PRz na targi w 2013 r. na potrzeby projektu pt. Zostań Dobrym Inżynierem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 12315 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi organizacji wyjazdów studentów PRz na targi w 2013 r. na potrzeby projektu pt. Zostań Dobrym Inżynierem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazd studentów kierunku Energetyka na Międzynarodowe Targi Energetyki ExpoPower w Poznaniu w terminie 15-16 maj2013 r.; Wyjazd studentów kierunku Automatyka i Robotyka na XIX Targi AUTOMATICON w Warszawie w terminie 20-21 marzec 2013.; Wyjazd studentów kierunku Informatyka na XXIV Międzynarodowe Targi Komunikacji Elektronicznej INTERTELECOM w Łodzi w terminie 12-13 kwietnia 2013 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawcy musi być wpisany z urzędu do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych oraz figurować w Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz dokumentów wymienionych w punkcie 7 SIWZ dołączonych do oferty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: - wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; - wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku : - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). - niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 426, bud. V, Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Zostań Dobrym Inżynierem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.04.01.02-00-187/11-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyjazd studentów kierunku Energetyka na Międzynarodowe Targi Energetyki ExpoPower w Poznaniu w terminie 15-16 maj 2013 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 dniowy wyjazd dla 30 - 40 osób; termin: 15-16.05.2013 r. W ramach zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, Wykonawca zobowiązany będzie do kompleksowego zorganizowania wyjazdu studentów kierunku Energetyka na Międzynarodowe Targi Energetyki ExpoPower w Poznaniu w terminie 15-16.05.2013 r. Zamówienie ma obejmować świadczenie usług: transportowych, hotelowych oraz innych wchodzących w zakres działalności hotelu (tj. usługi restauracyjne). Grupa osób uczestniczących w szkoleniu będzie liczyć min. 30 osób, a max. 40. Ostateczna ilość osób, zostanie podana Wykonawcy nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem wyjazdu, zgodnie z treścią umowy. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do ubezpieczenia uczestników wyjazdu od NW na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł. Ewentualne bilety wstępu na targi Zamawiający pokrywa we własnym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyjazd studentów kierunku Automatyka i Robotyka na XIX Targi AUTOMATICON w Warszawie w terminie 20-21 marzec 2013..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 dniowy wyjazd dla 30 - 40 osób; termin: 20-21 marzec 2013 W ramach zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, Wykonawca zobowiązany będzie do kompleksowego zorganizowania wyjazdu studentów kierunku Automatyka i Robotyka na XIX Targi AUTOMATICON w Warszawie w terminie 20-21 marzec 2013. Zamówienie ma obejmować świadczenie usług: transportowych, hotelowych oraz innych wchodzących w zakres działalności hotelu (tj. usługi restauracyjne). Grupa osób uczestniczących w szkoleniu będzie liczyć min. 30 osób, a max. 40. Ostateczna ilość osób, zostanie podana Wykonawcy nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem wyjazdu, zgodnie z treścią umowy. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do ubezpieczenia uczestników wyjazdu od NW na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł. Ewentualne bilety wstępu na targi Zamawiający pokrywa we własnym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyjazd studentów kierunku Informatyka na XXIV Międzynarodowe Targi Komunikacji Elektronicznej INTERTELECOM w Łodzi w terminie 12-13 kwietnia 2013 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 dniowy wyjazd dla 30 - 40 osób; termin: 12-13 kwietnia 2013 r. W ramach zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, Wykonawca zobowiązany będzie do kompleksowego zorganizowania wyjazdu studentów kierunku Informatyka na XXIV Międzynarodowe Targi Komunikacji Elektronicznej INTERTELECOM w Łodzi w terminie 12-13 kwietnia 2013 r. Zamówienie ma obejmować świadczenie usług: transportowych, hotelowych oraz innych wchodzących w zakres działalności hotelu (tj. usługi restauracyjne). Grupa osób uczestniczących w szkoleniu będzie liczyć min. 30 osób, a max. 40. Ostateczna ilość osób, zostanie podana Wykonawcy nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem wyjazdu, zgodnie z treścią umowy. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do ubezpieczenia uczestników wyjazdu od NW na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł. Ewentualne bilety wstępu na targi Zamawiający pokrywa we własnym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.