Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-28
Lubliniec: Przebudowa kominów dymowych i wentylacyjnych w budynku przy ul. Piłsudskiego 13 w Lublińcu.
Numer ogłoszenia: 123168 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ASA Lubliniec Sp. z o.o. , ul. Przemysłowa 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 353 13 02, faks 34 353 13 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego działająca w imieniu gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kominów dymowych i wentylacyjnych w budynku przy ul. Piłsudskiego 13 w Lublińcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kominów dymowych i wentylacyjnych w budynku przy ul. Piłsudskiego 13 w Lublińcu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2 000, 00 zł (dwa tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej związanej z remontem lub budową budynków o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i wpisaną na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995 r. również wpisana do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubliniec.pl/przetargizamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: A.S.A. Lubliniec Sp. z o.o
ul. Piłsudskiego 9, parter
420700 Lubliniec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 09:00, miejsce: A.S.A. Lubliniec Sp. z o.o ul. Piłsudskiego 9, parter 420700 Lubliniec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Zaprojektowanie i budowa regionalnej trasy rowerowej nr 605 na terenie Gminy Lubliniec
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej/magazynu SPZOZ w Lublińcu
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2318 S
- Rewitalizacja terenów przy ul. Paderewskiego w Lublińcu w ramach projektu "Połączeni Zieloną Przestrzenią"
- Modernizacja II piętra Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego I, wchodzącego w skład Centrum Zdrowia Psychicznego w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa wraz z rozbudową czworaku w zespole podworskim w Partęczynach"
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w ramach Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej KZN-Lubuskie Trójmiasto przy ul. Zawadzkiego-Zośki w Nowej Soli (dz. nr 1137/2, 1137/3 obr. 0002)
- Przebudowa kamienicy przy ul. Barlickiego 20 oraz budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Barlickiego 22 (...) z zagospodarowaniem terenu zewnętrznego w formule przeprojektuj i wybuduj
- Montaż wkładu kominowego w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Jana z Kolna 19-21 w Sopocie
- "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Brzechwy 13 w Wałbrzychu"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.