Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-04
Łódź: Nr sprawy 64/12
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy sprzętu medycznego dla Oddziału Neurochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 123173 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 64/12 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy sprzętu medycznego dla Oddziału Neurochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznych dla Oddziału Neurochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 pakietów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.41.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oryginalne ulotki producenta, katalogi, opisy przedmiotu zamówienia, dokumentację techniczną w języku polskim potwierdzające wymagane parametry zamawianego sprzętu medycznego (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż język polski to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1) Zostanie wprowadzony produkt zmodyfikowany lub udoskonalony spełniający parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej; 2) Produkt zostanie wycofany z produkcji; a Oferent ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Oferenta, który zostanie pozytywnie rozpatrzony przez Zamawiającego, a cena dostarczonego produktu zamiennego nie może przekroczyć ceny jednostkowej netto produktu, którego dotyczy odpowiednik. 3) Zmiana polegająca na zakupie towaru w ilości wyższej niż wskazana w umowie bez podwyższenia całkowitej wartości zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy. W przypadku wcześniejszego wykorzystania towaru w ilości wskazanej w umowie. 4) Zmiana numeru katalogowego produktu przy zachowaniu parametrów wymaganych w SIWZ 5) Zmiany przedmiotowej/ produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową przy zachowaniu ceny jednostkowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY
im. M. Kopernika w Łodzi
Dział Zamówień Publicznych
ul. Pabianicka 62
93-513 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 10:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY im. M. Kopernika w Łodzi Kancelaria Szpitala ul. Pabianicka 62 93-513 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy wskazać w treści oferty która część (części) zamówienia powierzona zostanie podwykonawcy (podwykonawcom). W przypadku nie złożenia oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zamierza wykonać zadanie samodzielnie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozszerzalna, zintegrowana z płytką przednią proteza trzonu kręgu szyjnego i szyjno-piersiowego - 10szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozszerzalna in situ proteza trzonu odcinka szyjnego kręgosłupa -10szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw retraktorów do operacji w odcinku szyjnym kręgosłupa-1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki do zespalania kości czaszki i twarzoczaszki - 20szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stabilizacja przednia odcinka szyjnego kręgosłupa.- 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uzupełnienie do neuromonitoringu: Warunkiem koniecznym niżej wymienionych materałów jest kompatybilność z posiadanym przez Szpital urządzeniem do neuromonitoringu ISIS IOM firmy Inomed. 1 Sonda monopolarna prosta zakończona kulką (kulka średnicy 2mm, długość robocza 2.5cm). Sonda do bezpośredniej stymulacji nerwów, produkt autoklawowalny wielorazowy, warz z przewodem przyłączeniowym do wejścia DNS stymulatora produkt autoklawowalny wielorazowy, przewód z łącznikiem i igłą (drugi biegun elektrody), Kaseta do sterylizacji elektrody. szt 1 2 Sonda bipolarna koncentryczna bagnetowa. Długość robocza 13cm, długość całkowita 23.5cm. Elektroda do bezpośredniej stymulacji nerwów. Produkt autoklawowany wielorazowy. Przewód przyłączeniowy do podłączenia do wejścia stymulatora DNS, kaseta do sterylizacji sondy. szt 1 3 Elektroda referencyjna igłowa. długość igły 20mm, długość przewodu 1.2m, wtyczka żeńska 1.5mm, produkt jednorazowy, opakowanie zbiorcze 10szt op 25 4 Para elektrod podskórnych SDN, długość igły 20mm, długość przewodu 1.2m, wtyczka żeńska 1.5mm czerwona/czarna, produkt sterylny jednorazowy, opakowanie zbiorcze 10 par op 30 5 Elektrody podskórne igłowe spiralne typu korkociąg, średnica 0.6mm, przewód długości 1m, wtyczka touchproof 1.5mm, komplet 6 elektrod (czerwona, zielona, żółta, niebieska, czarna i biała); produkt sterylny jednorazowy, opakowanie zbiorcze 10 kompletów / 60 sztuk op 1 6 Elektroda naklejana na rurki intubacyjne rozm. 7.5 -9mm, powierzchnia elektrody 32mm x 37mm, w komplecie elektroda neutralna, produkt jednorazowy, opakowanie 10szt op 2 7 Przewód przyłączeniowy do elektrody naklejanej na rurkę intubacyjną, dł. 2m, 2 kanały z uziemieniem, wtyczki touchproof 5 x 1.5mm, produkt autoklawowalny szt 2 8 Para elektrod podskórnych SDN zagiętych 90°, długość 20mm, długość przewodu 25cm wtyczka żeńska 1.0mm, produkt sterylny jednorazowy, opakowanie zbiorcze 10 par elektrody częściowo izolowane do monitorowania mięśni żwaczy 50 szt w opakowaniu op 2 9 Para elektrod podskórnych SDN, długość igły 15mm, długość przewodu 25cm, wtyczki żeńskie 1.0mm niebieskie, produkt sterylny jednorazowy, opakowanie zbiorcze 10 par op 10 10 Para elektrod podskórnych SDN, długość igły 15mm, długość przewodu 25cm wtyczki żeńskie 1.0mm żółte, produkt sterylny jednorazowy, opakowanie zbiorcze 10 par - 10 opakowań op 10 11 Para elektrod podskórnych SDN, długość 9mm, długość przewodu 30cm wtyczki żeńskie 1.0mm białe, produkt sterylny jednorazowy, opakowanie zbiorcze 10 par - 10 opakowań op 1 12 Elektroda FSR 03 do stymulacji lub odbioru potencjałów wewnątrz/zewnątrz rdzeniowych typu D-wave dł:1,0m;średnica 1mm; zakończenia typu touchproof. Elektrody są produktem jednorazowym, dostarczane sterylnie Opakowanie zbiorcze 5szt. op 1 13 Gąbka do słuchawek, żółta, wielkość standardowa, op. zbiorcze 50 szt op 4 14 Elektroda typu Grid Cortex 4-kontaktowa (Siatka-2 paski, kontakty irydowo-platynowe, śr.2,5mm, odstęp 10mm, pasek gr. 0,7mm, szer.10mm), do rejestracji EEG i PRSEP kompatybilne z RM do implantacji maks. 30dni szt 2 15 Przewód łączący elektrodę Grid Cortex siatkową ze wzmacniaczem. Produkt wielorazowy autoklawowalny szt 2 16 Przewód rejestrujący do elektrod 1mm, 9 wejść kodowanych kolorami, dł. 2m, produkt autoklawowalny szt 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stabilizacja krótkoodcinkowa w złamaniach kręgosłupa 1 Śruby transpedikularne typu Schanz a standardowe dwurdzeniowe rdzeń z gwintem korowym i rdzeń z gwintem gąbczastym, podwójnie gwintowane, z zaokrąglonym końcem, z gwintem długości 35-55 mm, samogwintujące. Średnica śrub 5-6,2-7 mm. szt. 30 2 Śruby transpedikularne typu Schanz a wyciągowe dwurdzeniowe rdzeń z gwintem korowym i rdzeń z gwintem gąbczastym, podwójnie gwintowane, z zaokrąglonym końcem, z gwintem długości 40-50 mm, samogwintujące, z gwintem wyciągowym o małym skoku, pozwalające na płynną redukcję kręgozmyku in situ- w ranie operacyjnej oraz jej zablokowanie na dowolnym etapie repozycji. Średnica śrub 5-6,2-7 mm. szt. 10 3 Pręty długości 50-200 mm, średnica 6mm. szt. 20 4 Wieloosiowe łączniki śrub do pręta boczne, nisko profilowe + -18* i przednie proksymalne czaszkowe +9 -18* - ruchome w płaszczyźnie strzałkowej szt. 30 5 Stabilizatory poprzeczne z możliwością płynnej regulacji szerokości i kątowego ustawienia w stosunku do osi pręta. Poprzeczki 40-80mm skok co 10mm, średnica 3,5mm, zaciski mocujące poprzeczki do pręta. W instrumentarium szczypce do poprzeczki, podajnik i śrubokręt do zacisków. szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stabilizacja tylna piersiowo-lędźwiowa z możliwością stosowania w osteoporozie i chorobach nowotworowych kręgosłupa. Materiał - stop tytanu. 1 Śruby przeznasadowe tulipanowe monoaxialne, poliaxialne, poliaxialne wyciągowe, średnice 4-8mm (co 1 mm), długość 25-55mm, o stożkowym rdzeniu, blokowane jednym identycznym elementem blokującym. szt. 40 2 Haki laminarne, pedikularne, poprzeczne, w kilku rozmiarach i kształtach - niskoprofilowane, pełen zestaw (minimum 10 rodzajów), monoaxialne, poliaxialne, wyciągowe, blokowane jednym identycznym elementem blokującym. szt. 10 3 Śruby przeznasadowe tulipanowe kaniulowane (możliwa implantacja po drucie Kirschnera - odpowiednie instrumentarium), poliaxialne i poliaxialne wyciągowe, perforowane (do podawania cementu kostnego do przestrzeni wokół śruby), średnica śrub 5-8mm, długość 35-55mm, blokowane jednym identycznym elementem blokującym. szt. 40 5 Pręty o średnicy 5,5mm, długości od 40 do 500 mm (minimum 10 rozmiarów), z możliwością fiksacji pod różnym kątem w stosunku do śruby/haka, mocowane od góry w osi śruby/haka. szt. 45 6 Łączniki poprzeczne (komplet, 3 rozmiary 45-65mm), szt. 10 7 Łączniki równoległe - domino, łącznik typu offset z możliwością mocowania haka lub śruby. szt. 4 8 Uniwersalny adapter do śrub kaniulowanych z końcówką typu luer-lock oraz do standardowej strzykawki - do podawania cementu kostnego. szt. 40 9 Sonda pedikularna (zgłębnik) z elektronicznym układem sygnalizacyjnym do wyznaczania trajektorii pod śrubę transpedikularną - wewnątrz nasady i trzonu kręgu, dostarczana w opakowaniu sterylnym gotowym do użycia, różne średnice i kształty. szt. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cement kostny niskotemperaturowy, bioprzebudowywalny z zestawem igieł, mieszalników i podajników. Skład cementu - 60% siarczan wapnia, 40% hydroksyapatyt. W pełni resorbowalny i przebudowywalny w kość, posiadający właściwości osteokonduktywne. Dodatkowy środek cieniujący na bazie joheksolu, nietoksyczny i bezzapachowy. Wytrzymałość na ściskanie kompatybilna z parametrami kości gąbczastej. Maksymalna temperatura podczas formowania nie większa niż 40 st. C. Wymagany czas tężenia 13-25 minut. Łatwy w obsłudze zestaw mieszalników oraz podajników. Dystrybutor cementu do 8 strzykawek jednocześnie. 1 Dostępne pojemności: 5ml, szt 5 2 Dostępne pojemności: 8 ml, szt 5 3 Dostępne pojemności: 10ml szt 5 4 Dostępne pojemności: 18ml. szt 5 5 Zestaw igieł do wertebroplastyki przezskórnej o różnych długościach, średnicach, kształtach ostrza (do wyboru operatora). szt 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klatki międzytrzonowe PLIF, TLIF Materiał PEEK, markery umożliwiające ocenę położenia w trakcie i po implantacji. PLIF - prostopadłościenny, dwuwypukły (anatomiczny) kształt, długości 20 i 25mm, minimum 6 różnych wysokości, minimum 3 ustawienia kątowe. szt 20 TLIF - minimum 6 różnych wysokości, minimum 2 ustawienia kątowe, możliwość implantacji od prawej lub lewej strony. szt 10 Substytut kości do wypełniania klatek - pasta, granulat, formowane bloczki - do wyboru operatora, zestaw do mieszania z krwią własną/szpikiem pacjenta. zest. 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Neurostymulator do stymulacji rdzenia i nerwów obwodowych 1 Generatory szt 5 2 Łączniki do czasowej stymulacji szt 10 3 Programator pacjenta szt 5 4 Elektrody przezskórne 8 kontaktowe, wraz z systemem do implantacji i prowadnikiem do sterowania w kanale kręgowym szt 5 5 Elektrody 20 kontaktowe szt 3 6 Elektrody 16 kontaktowe (2 i 3 kolumnowe) szt 3 7 Elektrody 12 kontaktowe szt 3 8 Elektrody płaskie jednokolumnowe 8 kontaktowe szt 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.
- Programowalny napęd (pompa) generujący pulsacyjny przepływ.
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część II)
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOŚCI W OBRĘBIE NADGARSTKA I RĘKI
- Dostawa wyposażenia Miejskiego Centrum Leczenia Niepłodności - WIZK (ZP-125/2024)
- Dostawa sprzętu laparoskopowego.
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Dzierżawa robota chirurgicznego wraz z dostawą dedykowanych chirurgicznych narzędzi robotycznych
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.