Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-09
Wejherowo: Budowa sieci wodociągowej w Gościcinie na działkach 704/52,704/43,703/4 i 704/2 gmina Wejherowo.
Numer ogłoszenia: 123180 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wejherowo, Os. Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6779701, fax 058 6779700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ug.wejherowo.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w Gościcinie na działkach 704/52,704/43,703/4 i 704/2 gmina Wejherowo..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi budowę sieci wodociągowej od węzła W1 do W11 w miejscowości Gościcino w działkach 704/52, 704/43 i 703/4 - gmina Wejherowo o łącznej długości 1206mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 07 Nr 223 poz 1655). (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): w celu spełnienia niniejszych warunków należy dołączyć do oferty: a)oświadczenie w trybie art. 22 - załącznik nr. 2 b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) dysponować koparką jednonaczyniową- 1 szt, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, b) dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (Personel Kluczowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Kierownik Budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej wpisanego na listę Samorządu Zawodowego - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod - kan o których mowa w art. 12 ust.2 z uwzglednieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( tekst jednolity Dz.U z 2003r. nr 207, poz. 2016 z póżniejszymi zmianami) Kierownik Budowy posiada ważny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę z określonym nim terminem ważności zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z 15.12.2000r. o samorzadach zawodowych architektów,inżynierów budownictwa, oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001r. Nr5, poz. 42 z póżniejszymi zmianami. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia Załączyć dokumenty do oferty ( kopię uprawnienia + zaświadczenie wpisania na listę Samorządu Zawodowego )sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty. c) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 0,5 kilometra sieci wodociągowej łącznie o średnicy min 90 mm .W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; wg. załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia. 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. 06.87.605) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszej SWIZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. doświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, które posiada Wykonawca sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 oraz załączyć dokumenty tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod - kan o których mowa w art. 12 ust.2 z uwzglednieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( tekst jednolity Dz.U z 2003r. nr 207, poz. 2016 z póżniejszymi zmianami) posiada ważny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę z określonym nim terminem ważności zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z 15.12.2000r. o samorzadach zawodowych architektów,inżynierów budownictwa, oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001r. Nr5, poz. 42 z póżniejszymi zmianami. Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wejherowo, ul. Os. Przyjażni 6, 84-200 Wejherowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Wejherowo Os. Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo (sekretariat - pokój nr 210).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd z podziałem na części
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozoru osób i mienia w budynkach Wejherowskiego Centrum Kultury - Filharmonii Kaszubskiej i Kamienicy Sztuki, wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych.
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I CHEMII GOSPODARCZEJ
- Sukcesywne dostawy folii operacyjnej
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Przebudowa składu drewna na drodze leśnej nr inw. 242/148 w Mikowie
- Remont hali sportowej w Kamieńcu Ząbkowickim
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Pisanicy - z podziałem na V części.
- "Chruszczyny - budowa szatni dla sportowców", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.