Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-09
Ostrołęka: Przebudowa ciągu komunikacyjnego Przasnysz-Dylewo-Kadzidło-Łyse-Łączki-Karpa-Pisz wraz z przebudową mostów i połączeniami dróg lokalnych.
Na terenie Gminy Kadzidło przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2525W Kadzidło-Brzozówka-Szafarnia; przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2528W Wach-Piasecznia-Gleba; przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2523W Golanka-Grale-Nasiadki, przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2529W Kadzidło-Piasecznia.
Numer ogłoszenia: 123188 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Lokalna 2, 07-412 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7602653 w. 39, fax 029 7602621.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu komunikacyjnego Przasnysz-Dylewo-Kadzidło-Łyse-Łączki-Karpa-Pisz wraz z przebudową mostów i połączeniami dróg lokalnych. Na terenie Gminy Kadzidło przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2525W Kadzidło-Brzozówka-Szafarnia; przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2528W Wach-Piasecznia-Gleba; przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2523W Golanka-Grale-Nasiadki, przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2529W Kadzidło-Piasecznia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ciągu komunikacyjnego Przasnysz-Dylewo-Kadzidło-Łyse-Łączki-Karpa-Pisz wraz z przebudową mostów i połączeniami dróg lokalnych. Na terenie Gminy Kadzidło przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2525W Kadzidło-Brzozówka-Szafarnia od km 3+118,00 do km 5+347,00; przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2528W Wach-Piasecznia-Gleba od km 4+848,00 do km 9+048,00; przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2523W Golanka-Grale-Nasiadki od km 1+480,00 do km 2+780,00; przebudowa ocinka drogi powiatowej Nr 2529W Kadzidło-Piasecznia od km 1+397,00 do km 4+099,00. Zakres obejmuje: -Roboty przygotowawcze, -Roboty ziemne, -Wykonanie podbudowy, -Wykonanie nawierzchni, -Roboty wykończeniowe, -Urzadzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, tzn.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. a) Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 zadania , odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. przebudowie drogi , wartości co najmniej 1,0 mln PLN brutto. b) Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: 1. kierownik budowy (specjalność drogowa lub mostowa); 2. laborant; 3. majster robót bitumicznych; 4. majster (wykonanie podbudowy) Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową, robotami potwierdzające spełnienie warunków określonych wyżej, oraz kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w Ustawie prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) Za spełnienie warunku dysponowania potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp do pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu i jednostek transportowych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, a w szczególności : 1. Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności minimum 100Mg/h; 2. Rozkładarka gąsienicowa z podgrzewaną belką ze sterowanie elektronicznym; 3. Walce stalowe w tym 1 z nożem do obcinania krawędzi; 4. Walc ogumiony; 5. Skrapiarka mechaniczna; 6. Szczotka mechaniczna; 7. Równiarka samobieżna; 8. Koparka z łyżką podsiębierną 9. Samochody samowyładowcze ocieplane (plandeki) w ilości zapewniającej ciągłe rozkładanie mieszanki mineralno-bitumicznej o ład. min. 12 ton; 10. Recykler o głębokości mieszania min 20 cm + mechaniczny dozator cementu; 11.L laboratorium - wiertnica do próbek; - planograf; - prasa; - zestaw sit; - kolumna ekstrakcyjna W przypadku braku własnego laboratorium należy dołączyć umowę na pełna obsługę laboratoryjną. d) Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający uzna wykazanie przez wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 1,0 mln PLN brutto potwierdzonej informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem składania wniosku. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia wszystkich wniosków . W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymaga aby Wykonawca wykazał że w sposób należyty wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości nie mniejszej niż 1,0 mln PLN (brutto).ppkt a). 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- kierować wykonaniem robót, posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową /robotami potwierdzające spełnienie warunków określonych wyżej, oraz kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w Ustawie prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa ppkt. b) . 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ppkt c) 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają lub mają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1mln PLN. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( z informacji musi wynikać konkretna kwota) ppkt.d). Forma składania dokumentów: Dokumenty, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz firm, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605 z póź. zm.) Wykonawcy w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złożą wnioski o dopuszczenie udziału w przetargu ograniczonym (wzór formularza, wniosku dostępny na stronie internetowej zamawiającego pod adresem www.zdp.ostroleka.pl lub w siedzibie zamawiającego). System punktacji Wykonawca musi spełnić każdy z warunków określonych powyżej. Z uwagi na fakt, że Zamawiający przewiduje zaprosić do składania ofert 5 Wykonawców przy wstępnej kwalifikacji oceniane będą doświadczenie oraz sytuacja finansowa Wykonawcy wg poniższych kryteriów: 1. Doświadczenie - 10 pkt Za zrealizowany kontrakt minimalny o wartości 1,0 mln PLN brutto Wykonawca otrzyma - 10 pkt. Zadania o wartości poniżej 1,0 mln PLN brutto nie będą punktowane. Ostateczna ocena punktowa wniosku w zakresie doświadczenia Wykonawcy stanowić będzie sumę punktów oraz wagi wynoszącej 100%. 2. Sytuacja finansowa - 10 pkt. Wykonawca, którego zdolność kredytowa będzie największa otrzyma największą ilość punktów. Pozostali Wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniejszą ilość punktów. Ostateczna ocena punktowa wniosku w zakresie sytuacji finansowej Wykonawcy stanowić będzie sumę punktów oraz wagi wynoszącej 100%.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający prześle Wykonawcom zakwalifikowanym do udziału w postępowaniu przetargowym..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce, 07-410 Ostrołeka, ul. Lokalna 2, pok. nr 107..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- DOSTAWA JEDNAKOWYCH ZESTAWÓW POMIAROWYCH GNSS Z AKCESORIAMI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 53 ul. Stacha Konwy wraz z przebudową drogi powiatowej 2539W - ul. Słoneczna w Ostrołęce
- Dostawa materiałów zużywalnych do aparatu Maldi Biotyper Sirius IVD System
- Dostawa materiałów medycznych dla Bloku Operacyjnego oraz dostawa asortymentu do zabiegów laparoskopowych - powtórka 59/24.
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4517E na odcinku od drogi krajowej nr 45 do skrzyżowania drogi krajowej nr 43 w miejscowości Grębień
- Przebudowa DW nr 705 na odcinku od km 16+538,00 do skrzyżowania z ul. Trojanowską i Stanisława Staszica w Sochaczewie - nr postępowania 065/25
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.