eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnobrzegRemont drogi powiatowej ul. Polna, Etap I w ramach poprawy układu komunikacyjnego w północnej części miasta Tarnobrzeg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-09

Tarnobrzeg: Remont drogi powiatowej ul. Polna, Etap I w ramach poprawy układu komunikacyjnego w północnej części miasta Tarnobrzeg
Numer ogłoszenia: 123192 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega, ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, fax 015 8222504.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej ul. Polna, Etap I w ramach poprawy układu komunikacyjnego w północnej części miasta Tarnobrzeg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont drogi powiatowej ul. Polna - Etap I w zakresie : - wzmocnienia istniejącej konstrukcji jezdni z kruszywa łamanego (od km 0+000,00 do km 0+810,00 i od km 1+130,00 do km 1+568) poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej (do zakładanego profilu) z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (w ilości zgodnej z tabelą uzupełnienia kruszywem), wykonanie dwóch warstw bitumicznych: warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 7 cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5 cm (pomiędzy warstwami bitumicznymi założono ułożenie warstwy odprężająco-wzmacniającej z geokompozytu PGM-G50/50); zakładana szerokość jezdni dwupasowej o nawierzchni bitumicznej to 5,0 m; - kompleksowego wykonania nowej konstrukcji nawierzchni jezdni na ewentualnym poszerzeniu jezdni (od km 0+000,00 do km 0+810,00 i od km 1+130,00 do km 1+568) oraz na całej szerokości jezdni (od km 0+810,00 do km 1+130,00) - wraz z niezbędnymi robotami ziemnymi - korytowanie lub ewentualnie uzupełniający nasyp do zakładanej niwelety, która składać się będzie z następujących warstw konstrukcyjnych - warstwa odsączająca z piasku o grubości 10 cm (poszerzenie) lub warstwa separacyjno-filtracyjna i ochronna z geowłókniny TS 65 (cała szerokość jezdni), podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - mieszanka sortowana 4 - 63 mm lub tłuczeń kamienny o gr. 20 cm, a następnie położenie dwóch warstw bitumicznych: warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 7 cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5 cm (pomiędzy warstwami bitumicznymi założono ułożenie warstwy odprężająco-wzmacniającej z geokompozytu PGM-G50/50); zakładana szerokość jezdni dwupasowej o nawierzchni bitumicznej to 5,0 m; - wykonania jednostronnego chodnika o szerokości 2,00 m - łącznie z krawężnikiem (strona prawa) oraz opaski bezpieczeństwa o szerokości 0,70 m - łącznie z krawężnikiem (strona lewa) o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo- piaskowej lub grysie o uziarnieniu 0-7 mm gr. 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - mieszanka sortowana 4 - 31,5 mm gr. 10 cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm; od strony jezdni bitumicznej przedmiotowe konstrukcje ograniczono krawężnikiem betonowym 20x30 cm układanym na ławie betonowej z oporem z betonu B15, natomiast od strony pasa zieleni obrzeżem betonowym 8x30 cm układanym na podsypce cementowo-piaskowej z oporem z betonu B10. Na całej długości jezdni wzdłuż krawężnika założono ściek o szerokości 0,20 m z kostki bukowej betonowej grubości 8 cm układanej na betonie B10 grubości 15 cm i warstwie odsączającej z piasku grubości 15 cm; - wykonania zjazdów w ciągu chodnika i opaski o zmiennych szerokościach (zgodnie z Planem Sytuacyjnym) o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo- piaskowej lub grysie o uziarnieniu 0-7 mm gr. 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - mieszanka sortowana 4 - 63 mm gr. 15 cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm - wykonania humusowania wraz obsianiem trawą skarp przy chodniku, opasce i zjazdach; - wycinki drzew kolidujących z projektowaną drogą wraz z karczowaniem pni; - zabezpieczenia lub usunięcia kolizji z urządzeniami uzbrojenia naziemnego i podziemnego zgodnie z ustaleniami opinii ZUDP oraz regulacji urządzeń towarzyszących (studnie, zasuwy, hydranty); - wykonania wpustów deszczowych wykonanych z kręgów betonowych dn 500 z osadnikiem zakończone kratą żeliwną typu ciężkiego montowaną przy lub w krawężniku jezdni; połączonych z istniejącą kanalizacją deszczową przykanalikami - kanalizacja deszczowa odprowadzać będzie wyłącznie wody deszczowe w zakresie w/w odcinka remontowanej ulicy; - przestawienia kolidujących ogrodzeń. - na odcinku ulicy od km 0+510 do km 0+77 wymiany odcinka sieci wodociągowej po istniejącej trasie na rury PE110. Szczegółowy zakres prac do wykonania obejmuje dokumentacja wykonawcza wraz z załączonym przedmiarem robót (zał. nr 3 do SIWZ) oraz SST.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 65 000 zł / słownie: sześćdziesiąt pięć złotych/.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b. prowadzą działalność o charakterze budowlanym, c. dysponują kadrą pracowniczą zdolną do wykonania zamówienia (posiadającą wymagane uprawnienia do wykonywania tego typu robót); Wykonawca winien dysponować co najmniej po 1 pracowniku z uprawnieniami dla poszczególnych branż objętych przedmiotem zamówienia. Kierownik budowy i kierownicy poszczególnych robót muszą być członkami Izby Inżynierów Budownictwa, d. udzielą rękojmi na wykonaną robotę budowlaną objętą przedmiotem zamówienia na okres minimum 3 lata e. posiadają doświadczenie w wykonywaniu podobnych robót budowlanych o porównywalnym zakresie w wymaganym czasie realizacji jak przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, potwierdzone referencjami, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością f. dysponują sprzętem (własnym, pożyczonym, dzierżawionym lub w inny sposób użyczonym) niezbędnym do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia g. dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w kwocie nie mniejszej niż 800 000 zł. h. posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający oceni czy dany Wykonawca spełnia warunki wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg zasady spełnia/ nie spełnia) na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie (wykaz wymaganych dokumentów - pkt III pdpkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą dołączyć do oferty oświadczenia, że : a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego e. zapoznali ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnoszą do niej zastrzeżeń f. zapoznali się z projektem inwestycyjnym oraz terenem, na którym prowadzone będą roboty i uwzględnili warunki realizacji w swojej ofercie Warunki udziału w postępowaniu należy potwierdzić przez przedstawienie następujących dokumentów : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego w okresie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, (Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania) b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona w okresie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, (Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania) c) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona w okresie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) (Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania). d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawionych w okresie 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) potwierdzających odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, (Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania). e) w przypadku wniesienia oferty przez dwóch lub kilku wykonawców wspólnie do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające sposób reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, f) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia . W przypadku Kierownika budowy i kierowników poszczególnych robót należy do oferty dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego, że są członkami Izby Inżynierskiej Budownictwa, g) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, (wystawiona w okresie 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg zał. nr 6 do SIWZ). j) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia / zał. nr 8 do SIWZ / . k) parafowany projekt umowy - zał. nr 2 do SIWZ l) dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnobrzeg ul. Mickiewicza 7 39-400 Tarnobrzeg.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancleria Ogólna Urzędu Miasta ul. Mickiewicza 7 39-400 Tarnobrzeg.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa 2 - Infrastruktura techniczna

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.