Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-12
Wrocław: Kompleksowa obsługa prawna Przewozy Regionalne sp. z o.o. Dolnośląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 12319 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych , ul. Małachowskiego 9, 50-084 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 717 14 00, faks 71 717 55 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: transport kolejowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa prawna Przewozy Regionalne sp. z o.o. Dolnośląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Przewozy Regionalne sp. z o.o. Dolnośląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych we Wrocławiu w zakresie prowadzonej działalności, a w szczególności - zapewnienie bieżącej obsługi prawnej, doradztwo prawne, a w szczególności w zakresie prawa pracy, przepisów o związkach zawodowych, przepisów w zakresie transportu kolejowego, w tym przepisów przewozów pasażerów, znajomości przepisów w zakresie zdarzeń i wypadków kolejowych, opiniowanie projektów aktów prawnych wewnętrznych i zewnętrznych,opiniowanie umów, kontraktów, porozumień, listów intencyjnych itp., doradztwo i opiniowanie w kluczowych sprawach z zakresu zamówień publicznych, ponadto Wykonawca zobowiązuje się do reprezentowania Zamawiającego, po otrzymaniu pełnomocnictwa na piśmie, w sprawach związanych z jego bieżącą działalnością przed sądami powszechnymi, sądami polubownymi, organami administracji. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego przez dwa dni w tygodniu w każdy wtorek i czwartek minimum 7 godzin dziennie mieszczące się w przedziale godzinowym od 8.00 do 15.00 oraz w razie potrzeby Zamawiającego w innych dniach, aniżeli wskazanych jak wyżej. Zmiana godzin świadczenia obsługi nie wymaga zmiany niniejszej umowy i będzie uzgadniana pomiędzy stronami na bieżąco. Wykonawca zobowiązuje się, w sytuacjach pilnych, do udzielania porad prawnych Dyrekcji Zamawiającego - telefonicznie, faxem, mailem - w dni robocze poza określonymi jak wyżej. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu odrębne wynagrodzenie. Wykonawca zobowiązuje się do udziału w spotkaniach ze związkami zawodowymi, w tym w sporach zbiorowych, w dniach i godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego, o ile spotkania takie odbędą się w innym terminie. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu kosztów dojazdu na posiedzenia - rozprawy - przed sądami powszechnymi, sądami polubownymi, organami administracji publicznej, organami arbitrażowymi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 20.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis na listę radców prawnych, a w przypadku osób wykonujących zawód adwokata - aktualny wpis na listę adwokatów. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (oświadczeń) oraz na podstawie złożonych dokumentów - zgodnie z informacjami wskazanymi w SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca, należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, minimum dwie usługi obejmujące swoim zakresem obsługę prawną podmiotów, świadczących usługi w zakresie przewozów kolejowych, o przychodzie rocznym Wykonawcy łącznie minimum: 40.000,- PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (oświadczeń) oraz na podstawie złożonych dokumentów - zgodnie z informacjami wskazanymi w SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (oświadczeń) oraz na podstawie złożonych dokumentów - zgodnie z informacjami wskazanymi w SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca działający w formie kancelarii prawnej poprowadzi obsługę przez radcę prawnego spełniającego powyższe warunki w zakresie posiadania uprawnień oraz wiedzy i doświadczenia, który w wyznaczonych godzinach będzie wykonywał obsługę prawną w siedzibie Zamawiającego. Podobnie dla kancelarii adwokackiej musi być wyznaczony jeden adwokat, który będzie wykonywał obsługę prawną w siedzibie Zamawiającego. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (oświadczeń) oraz na podstawie złożonych dokumentów - zgodnie z informacjami wskazanymi w SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego - kompleksowa obsługa prawna (Zał. nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (oświadczeń) oraz na podstawie złożonych dokumentów - zgodnie z informacjami wskazanymi w SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. Zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 2. Wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. 3. Zmiany osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach: 1) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, 2) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, 3) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 4. W przypadku niemożności wykonywania obsługi prawnej przez wskazanego radcę prawnego/adwokata Zamawiający może wyrazić zgodę na taką zmianę pod warunkiem, że Wykonawca przez dokonaniem zmiany poinformuje Zamawiającego z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, załączając stosowne dokumenty potwierdzające uprawnienia i kwalifikacje Zgodnie z regulacją art. 144 u Pzp: a) zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany, b) dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame, tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przewozyregionalne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przewozy Regionalne sp. z o.o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych we Wrocławiu, ul. Stanisława Małachowskiego 9 (pokój: 206 lub 209).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2012 godzina 10:30, miejsce: Przewozy Regionalne sp. z o.o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych we Wrocławiu, ul. Stanisława Małachowskiego 9 (pokój 204).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- 3/2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. "Przebudowa i remont pomieszczeń na 1. piętrze Szpitala Rejonowego w Raciborzu - Oddziału Neonatologii"
- Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni oraz innych gminnych jednostek organizacyjnych
- Świadczenie usług prawniczych dla Gminy Miasto Szczecin poprzez wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej obsługi prawnej
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.