eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówPrzebudowa torowiska tramwajowego w ul. Gliwickiej w Katowicach odcinek od ul. Żelaznej do ul. Brackiej w zakresieposadowienia słupów wraz z fundamentami oraz budową linii kablowych zasilaczy i kabli powrotnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-20

Chorzów: Przebudowa torowiska tramwajowego w ul. Gliwickiej w Katowicach odcinek od ul. Żelaznej do ul. Brackiej w zakresie: posadowienia słupów wraz z fundamentami oraz budową linii kablowych zasilaczy i kabli powrotnych.
Numer ogłoszenia: 123203 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tramwaje Śląskie S.A., ul. Inwalidzka 5, 41-506 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2466061 (64,65) w. 381, fax 032 2510096.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tram-silesia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: komunikacja tramwajowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa torowiska tramwajowego w ul. Gliwickiej w Katowicach odcinek od ul. Żelaznej do ul. Brackiej w zakresie: posadowienia słupów wraz z fundamentami oraz budową linii kablowych zasilaczy i kabli powrotnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości mniejszej od kwoty określonej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 (Dz. U. 06.87.604).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.84.50.00 - Słupy stalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.14.40.00 - Słupy Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 19 602,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 3 zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, - posiadają uprawnienia zgodnie z wymaganiami przepisów Prawa budowlanego, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej sprawną realizację zamówienia i udokumentują posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 200.000,00 zł. d. posiadają przychody ze sprzedaży produktów w każdym z kolejnych trzech lat obrachunkowych nie mniejsze niż 1.000.000,00 zł., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, f. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z SIWZ. 3. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania. 4. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka wymieniona w art.89 ust.1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone podpisem oraz imienną pieczątką przez osobę/y upoważnioną/e do podpisania oferty. 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca winien załączyć do oferty niżej wymagane dokumenty: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualnym jest dokument obrazujący aktualny stan prawny i faktyczny w odniesieniu do danych zawartych w rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. b). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c). aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d). aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja winna zawierać potwierdzenie, że osoby lub podmioty występujące w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp nie zostały prawomocnie skazane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. e). aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja winna zawierać potwierdzenie, iż wobec podmiotów występujących w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien załączyć do oferty niżej wymagane dokumenty: a). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b). wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest aktualne zaświadczenie stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego dla każdej osoby pełniącej samodzielną funkcję techniczną w budownictwie i wniesienie opłaty od odpowiedzialności cywilnej. c).dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia przewidziane ustawą Prawo Budowlane. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca winien załączyć do oferty niżej wymagane dokumenty: a).część sprawozdania finansowego, tj. rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b).informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c). polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca wniósł wymagane wadium, zamawiający żąda załączenia do oferty oryginału dokumentu świadczącego o wniesienie wadium w formie niepieniężnej lub kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. 5. Wykonawca winien załączyć do oferty również: a) Formularz oferty, b) Formularz cenowy, c) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, d) Oświadczenie wykonawcy zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, e) Opis przedmiotu zamówienia lub potwierdzenie na druku, że przedmiot zamówienia jest zgodny z SIWZ, f) Oświadczenie wykonawcy dotyczące maszyn i urządzeń, g) Harmonogram rzeczowo - finansowy, h) Wzór umowy zaparafowany na każdej zapisanej stronie przez osobę/y uprawnioną/e. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1: 1). lit. a), b), c) i e) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2). lit.d) wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. pkt 4 - 8 ustawy. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 ppkt 1 lit. a) i c) oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6 ppkt 1 lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Gwarancja - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tram-silesia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tramwaje Śląskie S.A. 41-506 Chorzów, ul. Inwalidzka 5, piętro I pokój nr 16 lub za pośrednictwem pocztowej przesyłki pobraniowej oraz e-mailem: przetargi@tram-silesia.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 09:45, miejsce: Tramwaje Śląskie S.A (Dyrekcja), 41-506 Chorzów, ul. Inwalidzka 5 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.