To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-14
Oleśnica: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie kompleksowego sprzątania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Oleśnicy, ul. Słowackiego 4, o powierzchni użytkowej 3.500 m2.
Numer ogłoszenia: 123225 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104888 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego w Oleśnicy, ul. Słowackiego 4, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 314-32-80, faks 0-71 314-32-80.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie kompleksowego sprzątania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Oleśnicy, ul. Słowackiego 4, o powierzchni użytkowej 3.500 m2..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie kompleksowego sprzątania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Oleśnicy o powierzchni użytkowej 3.500 m2w okresie od 1.06.2010 r. do 31.05.2013 r. Zakres prac: 1. Codzienne sprzątanie całego budynku po zakończonych lekcjach od poniedziałku do piątku: a ) wszystkich klas z zapleczami, pokoju nauczycielskiego, 6 pomieszczeń biurowych, pomieszczeń socjalnych, biblioteki, szatni, klatki schodowej i wszystkich korytarzy, 3 sal gimnastycznych wraz ze sprzętem sportowym i balkonu, schodów, b) sanitariaty (zgodnie z wymogami Sanepidu): - na I piętrze dla dziewcząt 6 toalet + 1 dla niepełnosprawnych + 9 umywalek oraz dla chłopców 7 toalet + 4 umywalki, - przy sali gimnastycznej dla dziewcząt 3 toalety + 1 brodzik do prysznica + 3 umywalki i dla chłopców 2 toalety + 1 pisuar + 1 brodzik do prysznica + 3 umywalki, - za salą gimnastyczną 1 toaleta + 1 umywalka, - przy księgowości dla pracowników 1 toaleta + 1 umywalka + 1 brodzik, c) wietrzenie pomieszczeń, opróżnianie koszy na śmieci i wymiana wkładów foliowych, d) wycieranie kurzy, zmywanie podłóg środkami odpowiednimi do danego rodzaju podłoża ( podłogi drewniane, panelowe, płytki gresowe, wykładzina PCV) , e) mycie tablic zwykłych i suchościeralnych odpowiednimi środkami., d) utrzymanie w czystości kącików socjalnych (zlewy, naczynia, czajniki, sprzęt AGD) w pokoju nauczycielskim, klasach i na zapleczach, w pomieszczeniach biurowych oraz w bibliotece. Po zakończeniu sprzątania zamknąć okna i drzwi, wyłączyć oświetlenie, zakręcić krany itp. 2. Zaopatrywanie szkoły w papier toaletowy, ręczniki papierowe, myjki do mycia naczyń, środki czystości tj. płyny do mycia naczyń, mydło w płynie do dozowników w pokoju nauczycielskim, pomieszczeniach biurowych , do biblioteki i do wszystkich sanitariatów w ilościach zapewniających ciągłość korzystania. 3. Podlewanie kwiatów w klasach, w pokoju nauczycielskim, w bibliotece, w pomieszczeniach biurowych i socjalnych, na korytarzach dwa razy w tygodniu. 4. Sprzątanie cotygodniowe: a) przeprowadzanie dezynfekcji urządzeń sanitarno-higienicznych, ekologicznymi środkami do zwalczania bakterii oraz środkami do usuwania rdzy i kamienia , b) doczyszczanie podłóg pokrytych wykładzinami PCV środkami do konserwacji powierzchni polimerowych , konserwacja płytek gresowych na korytarzach, mycie powierzchni szklanych, ławek, krzeseł i mebli w klasach i bibliotece, czyszczenie sprzętu RTV, komputerowego, kserokpiarek odpowiednimi środkami, we wszystkich pomieszczeniach, odkurzanie dywanów oraz mebli tapicerowanych w pomieszczeniach biurowych i pokoju nauczycielskim, , usuwanie pajęczyn we wszystkich pomieszczeniach, c) na salach gimnastycznych czyszczenie drabinek, kratek przy kaloryferach, odkurzanie sprzętu sportowego w siłowni, materacy, zmywanie parapetów, d) mycie i czyszczenie lamperii i balustrad na klatce schodowej oraz grzejników we wszystkich pomieszczeniach szkoły, czyszczenie kratek wentylacyjnych, odkurzanie tablic ogłoszeniowych na korytarzach i w salach (w zależności od potrzeby, nie mniej jak jeden raz w miesiącu) e) mycie okien na korytarzach (nie mniej jak jeden raz w miesiącu) f)awaryjnie w razie potrzeby (np. egzamin maturalny, zebrania, konferencje, zawody sportowe, apele szkolne) gruntowne sprzątanie wskazanych pomieszczeń (klasy lub sala gimnastyczna) przed i po imprezach; 5. Sprzątanie podczas wakacji letnich i ferii zimowych: a) wszystkie prace ujęte w pkt. 2, 3, i 4 , oraz ponadto : b) dokładne czyszczenie mebli, gruntowne mycie okien, żyrandoli i lamp korytarzowych, tablic do koszykówki na sali gimnastycznej, c) pranie, prasowanie i zawieszanie firan, pranie dywanów oraz obić tapicerskich, pranie obrusów; d) dokładne doczyszczanie i polerowanie podłóg w klasach, 3 salach gimnastycznych i balkonie, na korytarzach, w pomieszczeniach biurowych i szczególnie w szatni, doczyszczanie podłóg na korytarzach i dużej sali gimnastycznej profesjonalnymi maszynami mechanicznymi szorująco-czyszczącymi. e) opróżnianie koszy na śmieci i wymiana wkładów foliowych. f) odkurzanie książek w bibliotece szkolnej W czasie ferii letnich i zimowych sprzątanie odbywać się będzie w godzinach pracy szkoły. W czasie przerw świątecznych, ferii zimowych oraz wakacji letnich szkoła pracuje od godziny 7 .00 do 15.00 Gruntowne sprzątanie w okresie wakacyjnym powinno zakończyć się na tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego. 6. Dyżur dzienny pełni 1 osoba od godziny 8.00 do 14.00 , do utrzymywania czystości korytarzy i sanitariatów po przerwach, sali gimnastycznej oraz awaryjnie do usuwania zabrudzeń na mokro, szczególnie w okresie jesienno-zimowym, a po południu 4 osoby od godz. 14.00 . Wykonawca będzie stosować środki czystości posiadające Atest PZH, odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe), o jakości zapewniającej wymagany poziom czystości sprzątanych pomieszczeń...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.76.00.00 - 74.76.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABC -SERVICE SP. J. Zakład Pracy Chronionej, ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 283608,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 237168,00
Oferta z najniższą ceną: 233784,00 / Oferta z najwyższą ceną: 356400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy tj. ich wyprodukowanie i dostarczenie oraz odbiór i utylizacja tablic wycofanych z użytku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych - zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż z usługą dystrybucji) energii elektrycznej dla obiektów Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy.
- DOSTAWA EMULSJI ASFALTOWEJ KATIONOWEJ C65 B3 PU/RC DLA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY - OBWÓD DROGOWY OLEŚNICA I SYCÓW
- Dostawa urządzeń UTM na potrzeby realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Oleśnica" w Gminie Oleśnica
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w miejscowości Smolna
więcej: przetargi w Oleśnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.