eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LiszkiWykonanie nawierzchni asfaltobetonowych na drogach gminnych w Gminie Liszki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Liszki: Wykonanie nawierzchni asfaltobetonowych na drogach gminnych w Gminie Liszki
Numer ogłoszenia: 123228 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liszki , 32-060 Liszki, woj. małopolskie, tel. 12 280-62-34, faks 12 280-62-52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni asfaltobetonowych na drogach gminnych w Gminie Liszki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 17.380 m2 nawierzchni asfaltobetonowej grubości 4 lub 5 cm na drogach gminnych w następujących miejscowościach Gminy Liszki: 1) Baczyn: a) droga (działka nr 209) - likwidacja zastoiska wody należy przyjąć niweletę drogi do spływu wody - nakładka asfaltowa (warstwa wyrównawcza śr. 5 cm i nawierzchnia g. 4 cm) na powierzchni 78 m2 (30m x 2,6m ); b) droga (dz. nr 111) - nawierzchnia asfaltowa w dwu warstwach wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm na powierzchni 196 m2 (70 m x śr. 2,8 m); 2) Budzyń: a) droga ( działka 271/2) - nakładka asfaltowa w dwu warstwach wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm na powierzchni 406 m2 (145 m x śr. 2,8 m), z regulacją 1 szt. studzienek kanalizacji sanitarnej i poszerzeniem podbudowy szer. 0,5 m na dł. 20 m i gł. 0,4 m; b) droga ( działka 307) - nakładka asfaltowa w dwu warstwach wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm na powierzchni 280 m2 (100 m x śr. 2,8 m); 3) Cholerzyn: a) droga ( działka 482/1) - nakładka asfaltowa w dwu warstwach wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm na powierzchni 1036 m2 (370 m x śr. 2,8 m), z regulacją 1 szt. studzienek kanalizacji sanitarnej i poszerzeniem podbudowy szer. 0,5 m na dł. 20 m i gł. 0,4 m; b) droga ( działka 1756) - nakładka asfaltowa w dwu warstwach wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm na powierzchni 630 m2 ( 210 m x śr. 3 m ); 4) Chrosna: a) droga ( działka 171/30 i 10) - nawierzchnia asfaltowa w dwu warstwach wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm na powierzchni 669 m2 (223 m x śr. 3,0 m), z regulacją 3 szt. studzienek kanalizacji sanitarnej i poszerzeniem podbudowy szer. 0,5 m na dł. 20 m i gł. 0,4 m; b) plac - pętla (działka) - nakładka asfaltowa w dwu warstwach wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm na powierzchni 400 m2; c) plac przy DL (działka 171/27) - nawierzchnia asfaltowa grubości 5 cm na powierzchni 98 m2 ( 28 m x śr. 3,5 m ), z założeniem obrzeży (8 x 30 cm) betonowych na dł. 31,5 m; 5) Czułów: a) droga (działka 676/1 Sanka) - nawierzchnia asfaltowa w dwu warstwach wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm na powierzchni 924 m2 (330 m x śr. 2,8 m); 6) Jeziorzany: a) droga na osiedlu (działka 450/20) - nawierzchnia asfaltowa w dwu warstwach wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm na powierzchni 1040 m2 (260 m x śr. 4,0 m); b) droga pod Kutkiem (działka nr 176/15) - nawierzchnia asfaltowa w dwu warstwach wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm na powierzchni 858 m2 (330 m x śr. 2,6 m); 7) Kaszów: a) droga (działka 3534) - nawierzchnia asfaltowa w dwu warstwach wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm na powierzchni 800 m2 (200 m x śr. 4,0 m), poszerzeniem podbudowy szer. 1,5 m na dł. 200 m i gł. 0,4 m; b) droga (działka 2354) - nawierzchnia asfaltowa w dwu warstwach wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm na powierzchni 840 m2 (300 m x śr. 2,8 m); c) plac - pętla (działka 629/3) - nakładka asfaltowa w dwu warstwach wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm na powierzchni 1200,75 m2, obrzeże 8x30 na ławie betonowej 62 m, krawężnik 15x3 na ławie betonowej 40m, kostka 8cm czerwona 120 m2 z podbudową pod kostkę o gr. 30 cm, barierka przy wyjściu ze szkoły dł. 3 m; 8) Kryspinów: a) droga - Zaolsze (działka 970/30) - nawierzchnia asfaltowa w dwu warstwach wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm na powierzchni 864 m2 (270 m x śr. 3,2 m) z regulacją 15 szt. studzienek kanalizacji sanitarnej; b) droga (działka 1341) - nawierzchnia asfaltowa w dwu warstwach wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm na powierzchni 450 m2 (150 m x śr. 3,0 m); 9) Liszki: a) droga do boiska (działka nr 346/2) nakładka na istniejącą nawierzchnię asfaltową w dwu warstwach - wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm - powierzchnia 594 m2 (180 m x 3,3 m) wraz z zerwaniem nawierzchni asfaltowej na dł 30 m, i wykonaniem podbudowy szer. 3,7 m na dł. 30m, gł. śr. 0,4m; b) droga Pustki (działka nr 326) nakładka asfaltowa gr. 5 cm na powierzchni 360,0 m2 (120 m x 2,0 - 3,5 m), z regulacją 5 szt. studzienki kanalizacji sanitarnej; 10) Mników: a) droga (działka 1675) - nawierzchnia asfaltowa w dwu warstwach wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm na powierzchni 300 m2 ( 100 m x śr. 3,0 m ), z poszerzeniem podbudowy szer. 0,5 m na dł. 20 m i gł. 0,4 m; 11) Morawica: a) droga (działka 990) - nawierzchnia asfaltowa w dwu warstwach wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm na powierzchni 1590 m2 (530 m x śr. 3,0 m), z regulacją 3 szt. studzienek kanalizacji sanitarnej i poszerzeniem podbudowy szer. 0,5 m na dł. 20 m i gł. 0,4 m; b) droga (działka 546) - nawierzchnia asfaltowa w dwu warstwach wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm na powierzchni 195 m2 (75 m x śr. 2,6 m), 12) Piekary: a) droga na Skałę (działka nr 1194) - nakładka asfaltowa (warstwa wyrównawcza ok. 3 cm i nawierzchnia g. 4 cm) na powierzchni 150 m2 (50m x 3,0 m); 13) Rączna: a) droga - Bażanty (dz. 1143) - nakładka na istniejącą nawierzchnię asfaltową (warstwa wyrównawcza ok. 3 cm i nawierzchnia g. 4 cm) - powierzchnia 435 m2 (dł. 145 m x szer. 3,0 m), z poszerzeniem podbudowy szer. 0,5 m na dł. 50 m i gł. 0,4 m; b) droga - Dołki (dz. 1272) - nakładka na istniejącą nawierzchnię asfaltową (warstwa wyrównawcza ok. 3 cm i nawierzchnia g. 4 cm) - powierzchnia 840 m2 (dł. 300 m x szer. 2,8 m), z korytowaniem i wykonaniem podbudowy szer. 3,2 m na dł. 50 m i gł. 0,4 m; c) droga - Dzikowiec II (dz. 379) - nakładka na istniejącą nawierzchnię asfaltową ( warstwa wyrównawcza ok. 3 cm i nawierzchnia g. 4 cm) - powierzchnia 700 m2 ( dł. 250 m x szer. 2,8 m), z poszerzeniem podbudowy szer. 0,5 m na dł. 30 m i gł. 0,4 m; d) droga - Podlas (dz. 81/1) - nakładka na istniejącą nawierzchnię asfaltową ( warstwa wyrównawcza ok. 3 cm i nawierzchnia g. 4 cm) - powierzchnia 1022 m2 ( dł. 365 m x szer. 2,8 m), z poszerzeniem podbudowy szer. 0,5 m na dł. 50 m i gł. 0,4 m. oraz założeniem ścieków drogowych trójkatnych na dł. 120 m. 14) Ściejowice: a) droga na Lipie (działka nr 222) nawierzchnia asfaltowa w dwu warstwach wyrównawczej grubości 3 cm i nawierzchniowej grubości 4 cm na powierzchni 300 m2 ( 100 m x śr. 3,0 m ); b) droga (działka nr 686) - nakładka asfaltowa ( warstwa wyrównawcza ok. 3 cm i nawierzchnia g. 4 cm) na powierzchni 1200 m2 ( 300m x 4,0 m ), Stare nawierzchnie asfaltowe przed wykonaniem nakładki należy dokładnie oczyścić i skropić emulsją asfaltową. Pobocza drogi oczyścić przed wykonywaniem nawierzchni, a po wykonaniu wysypać kruszywem kamiennym (recykliną asfaltową) na szerokość około 30 cm od krawędzi nawierzchni. Na drogach, na których wykonywana jest nowa nawierzchnia asfaltowa wyrównać podbudowę pod nawierzchnię kruszywem a pobocza oczyścić i wysypać kruszywem kamiennym na szerokość około 20 cm od krawędzi nawierzchni..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będą stanowić nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium przetargowego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dotyczacego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał 2 roboty polegające na wykonaniu nawierzchni asfaltobetonowych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dotyczacego potencjału technicznego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: a) kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia - zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 100.000,00 zł, b) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 100.000,00 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Uzupełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2. Kosztorys uproszczony sporządzony na podstawie przedmiaru robót. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja na roboty budowlane - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają wprowadzenie do treści niniejszej umowy istotnych zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) terminu wykonania przedmiotu zamówienia w razie: a) konieczności wykonania robót dodatkowych (art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp), b) wystąpienia warunków geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części - utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót zgodnie z harmonogramem, d) przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, e) wystąpienia zmian parametrów projektowych opisanych w SIWZ dla wykonywanych robót i związanej z tym koniecznością wprowadzenia przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; f) konieczności wykonania robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych. 2) wynagrodzenia w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót, w przypadku uznania ich wykonania za zbędne, na skutek wystąpienia sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, 3) zmiany nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy, 4) zmiany podwykonawcy zgodnie z §8 ust. 10 i 11 nin. umowy, 5) zmiany osób biorących udział w realizacji zamówienia w przypadku długotrwałej choroby, śmierci, utraty uprawnień, utraty przynależności do stosownej Izby, rezygnacji z pełnienia funkcji, pod warunkiem, że Wykonawca przedstawi osobę, która spełnia pierwotne warunki zawarte w SIWZ, 3. Przedłużenie terminu wykonywania umowy z przyczyn, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 może nastąpić tylko o czas trwania tych przyczyn. Przedłużenie terminu winno być poprzedzone przygotowaniem protokołu konieczności i udokumentowaniem zaistnienia okoliczności wpływających na zmianę terminu. 4. Rozliczenie wartości niezrealizowanych robót, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 ppkt. b) nastąpi w oparciu o protokół inwentaryzacji wg stanu na dzień odstąpienia oraz wycenę, którą sporządzi na własny koszt Wykonawca, a zatwierdzi Zamawiający, wg zasad przyjętych do ustalenia wynagrodzenia, o którym mowa w §6 umowy. 5. Zmiany w umowie mogą zostać dokonane wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liszki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Liszki, Liszki 230, pok. nr 4,18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2016 godzina 09:45, miejsce: Dziennik Podawczy urzedu Gminy Liszki, Liszki 230, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.