eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługa przeprowadzenia audytu finansowego projektu 7 Programu Ramowego UE o akronimie RESCUE za cały okres trwania projektu tj. 01.11.2013-31.10.2016 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-23

Ogłoszenie nr 12324 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.

Kraków: Usługa przeprowadzenia audytu finansowego projektu 7 Programu Ramowego UE o akronimie RESCUE za cały okres trwania projektu tj. 01.11.2013-31.10.2016 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
7 Program Ramowy UE o akronimie RESCUE

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33606-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, krajowy numer identyfikacyjny 157700000, ul. Al. Mickiewicza  30, 30-059  Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. (12)6173595, faks (12)6173595, e-mail dzp@agh.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dzp.agh.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelniapubliczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa przeprowadzenia audytu finansowego projektu 7 Programu Ramowego UE o akronimie RESCUE za cały okres trwania projektu tj. 01.11.2013-31.10.2016 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KC-zp.272-436/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Specyfikacja usługi przeprowadzenia audytu finansowego projektu 7 Programu Ramowego UE o akronimie RESCUE za cały okres trwania projektu tj. 01.11.2013-31.10.2016 obejmujący sprawdzenie dokumentacji wyłącznie u partnera projektu tj. AGH (planowany obrót ok. 514.000,-EUR w tym dofinansowanie KE 387.000,-EUR) obejmujący w szczególności wydanie opinii na formularzu Form D - Annex VII of Grant Agreement 1. audyt finansowy ma być przeprowadzony przy uwzględnieniu treści umowy na wykonanie projektu zawartej z Komisją Europejską, wytycznymi: Certificates Issued by External Auditors Guidance Notes for Beneficiaries and Auditors, Ustawą o Rachunkowości, a także zgodnie z Krajowymi Standardami Rewizji Finansowej wydanymi przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów (Uchwała nr 2783/52/2015 Krajowej Rady Biegłych Rewidentów w sprawie krajowych standardów rewizji finansowej), 2. audyt ma być przeprowadzony zgodnie z wytycznymi zawartymi w "Guide to Financial Issues Relating to FP7 Indirect Actions" wydanym przez Komisję Europejską 3. audyt ma na celu wydanie przez audytora opinii na temat: a. wiarygodności danych liczbowych i opisowych zawartych w dokumentach związanych z realizowanym projektem; b. realizacji wydatków i uzyskania założonych efektów związanych z audytowanym projektem, zgodnie z wymaganiami zawartymi we wniosku, decyzji lub umowie; c. poprawności dokumentowania i ujęcia operacji gospodarczych w wyodrębnionej dla danego projektu ewidencji księgowej 4. Audyt będzie przeprowadzany na terenie AGH, w dniach roboczych w godzinach pomiędzy 8:00 a 15:00. Do dyspozycji wykonawcy zostaną przekazane wszystkie niezbędne materiały źródłowe. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Audytor (biegły rewident) musi być niezależny od zamawiającego, 7. Sposób i terminy przedstawienia wyników audytu zewnętrznego: a. W pierwszej fazie realizacji zamówienia, po zapoznaniu się z dostępną dokumentacją oraz po spotkaniu z Zamawiającym, Wykonawca winien przygotować szczegółowy plan przeprowadzenia audytu, który w szczegółowy sposób będzie opisywać metodologię oraz harmonogram przeprowadzenia audytu. b. Szczegółowy plan przeprowadzenia audytu zostanie przedłożony przez Wykonawcę nie później niż w terminie 1-go dnia kalendarzowego od dnia podpisania umowy. Powyższy dokument po ostatecznym zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podstawą do rozpoczęcia procesu audytu. c. Po przeprowadzeniu audytu i po dokonaniu analizy zebranych danych, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zaakceptowania 1 egzemplarz wstępnej wersji raportu końcowego opracowanej w języku angielskim. Wraz z raportem w formie drukowanej, Wykonawca przekaże elektroniczną wersję raportu. d. Zamawiający ma 1 dzień kalendarzowy na zapoznanie się z raportem oraz zgłoszenie ewentualnych uwag. W przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego do wstępnej wersji raportu końcowego, Wykonawca zobowiązany jest do ich pisemnego rozpatrzenia i złożenia w ciągu 1-go dnia 2-ch egzemplarzy ostatecznej wersji raportu końcowego w polskiej wersji językowej w formie drukowanej oraz w wersji elektronicznej. e. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny realizacji audytu na każdym jego etapie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79212100-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Usługa przeprowadzenia audytu finansowego projektu 7 Programu Ramowego UE o akronimie RESCUE za cały okres trwania projektu tj. 01.11.2013-31.10.2016 r.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PROFIN Anna Borowiec-Rogalska Kancelaria Biegłego Rewidenta,  ,  ul. Łysogórska 3,  30-698,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2091
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2091
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6396
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.