Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-09
Sulechów: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego oraz rozrzutnika obornika
Numer ogłoszenia: 123262 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3852407 w. 49, fax 068 3852370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.supekom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego oraz rozrzutnika obornika.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego oraz rozrzutnika obornika, który będzie służył do rozrzucania osadu ściekowego kondycjonowanego wapnem. 2. Minimalne wymagania techniczne i jakościowe, jakim powinien odpowiadać zamawiany w postępowaniu ciągnik rolniczy i rozrzutnik obornika: a) opis fabrycznie nowego ciągnika rolniczego: - rok produkcji 2007 lub 2008, - masa własna ciągnika z obciążnikami - minimum 4100 kg, - maksymalny udźwig tylny podnośnika - minimum 4500 kg, - układ kierowniczy hydrostatyczny, - silnik o mocy minimum 80-85 KM, liczba cylindrów min. 4, - układ jezdny - rozstaw kół przednich i tylnych min. 1400 mm, - zbiornik paliwa z zamykanym korkiem, - skrzynia biegów mechaniczna zsynchronizowana, - układ napędowy 4 x 4, - lusterka wsteczne wg obowiązujących przepisów ruchu drogowego, oświetlenie zewnętrzne wg obowiązujących przepisów ruchu drogowego oraz inne elementy wyposażenia wg obowiązujących przepisów ruchu drogowego, - wyposażenie standardowe pojazdu, tj. koło zapasowe, podnośnik, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy z lampą, apteczka, fabryczny komplet kluczy, w tym m.in. klucz do kół, - kolor wg uzgodnień, b) opis fabrycznie nowego rozrzutnika obornika: - rok produkcji 2007 lub 2008, - ładowność nominalna min. 8000 kg, - pojemność skrzyni ładunkowej min. 11 m3, - wyposażenie minimalne: resorowany dyszel, odchylana podpora, wał przegubowy z zabezpieczeniem przeciążeniowym, 4 łańcuchy przenośnika podłogowego, adapter pionowy dwuwalcowy - zasuwa skrzyni ładunkowej, - kolor wg uzgodnień, c) wymagania dodatkowe: - dostawa kompletnego ciągnika rolniczego i rozrzutnika obornika wraz z wszystkimi niezbędnymi dokumentami do siedziby Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego >>SuPeKom<< Sp. z o.o. przy ul. Poznańskiej 18, 66-100 Sulechów, - pakiet ubezpieczeniowy dla ciągnika rolniczego AC + OC + NW na 1 rok, - instrukcje eksploatacji i konserwacji ciągnika rolniczego i rozrzutnika obornika w języku polskim (instrukcja eksploatacji, instrukcja obsługi zawierająca m.in. charakterystykę techniczną urządzenia, książeczka przeglądów, zalecenia odnośnie konserwacji i środków roboczych), - bezpłatne przeszkolenie personelu Zamawiającego na miejscu dostawy w zakresie: uruchomienia, eksploatacji i konserwacji dostarczonego ciągnika rolniczego i rozrzutnika obornika, - udzielenie minimum 18 miesięcznego okresu gwarancji na cały ciągnik rolniczy bez limitu kilometrów oraz minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji na rozrzutnik obornika, - składający ofertę musi posiadać jednocześnie autoryzowany punkt serwisu zaoferowanego ciągnika rolniczego, którego siedziba winna znajdować się w odległości do 30 km od siedziby Zamawiającego (Wykonawca złoży jako załącznik do oferty oświadczenie, że dla zaproponowanego ciągnika rolniczego posiada autoryzowany punkt serwisu i że siedziba serwisu znajduje się w odległości do 30 km od siedziby Zamawiającego), - posiadanie wszystkich niezbędnych dokumentów potrzebnych do zarejestrowania ciągnika rolniczego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (j.t. Dz. U. z 2007 r., Nr 186, poz. 1322), w tym m. in. świadectwo homologacji na kompletny ciągnik rolniczy lub decyzja zwalniająca z obowiązku uzyskania świadectwa wydana przez Ministra Transportu zgodnie z przepisami Prawo o ruchu drogowym. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 4. Zamawiający nie przewiduje dokonywania przedpłat na dostawę ciągnika rolniczego i rozrzutnika obornika. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji dla zaproponowanego ciągnika rolniczego i rozrzutnika obornika: 5.1. Okres gwarancji ustala się na minimum 18 miesięcy na cały ciągnik rolniczy bez limitu kilometrów oraz minimum 12 miesięcy na rozrzutnik obornika. 5.2. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad wynikających z nienależytego wykonania prac oraz wad urządzeń i materiałów. Autoryzowany punkt serwisu ciągnika rolniczego winien znajdować się w odległości do 30 km od siedziby Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.31.40.00 - Maszyny do rozrzucania obornika Kod CPV wg słownika 2008: 16.14.00.00 - Maszyny do rozrzucania obornika .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O realizację przedmiotu dostawy mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający następujące warunki: 1.1. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, gdyż nie odnoszą się do niego kryteria wykluczające następujących oferentów: - którzy w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które dostawca nie ponosi odpowiedzialności, - w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem dostawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, - którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - osoby prawne, których urzędujących członków władz prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy załączyć: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Podwykonawcy: Zamawiający nie ogranicza udziału podwykonawców w realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Złożenie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, konieczne jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców winno być dołączone do oferty. 4. Oferta musi być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert. 5. Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 18 miesięcznej gwarancji na cały ciągnik rolniczy bez limitu kilometrów oraz minimum 12 miesięcznej gwarancji na rozrzutnik obornika. 7. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 1 - 0, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę >>spełnia<< natomiast oferta niespełniająca wymogów otrzyma ocenę >>nie spełnia<< i zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 10 i art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta Oferenta. 2. Dane Oferenta. 3. Oświadczenie Oferenta na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Oferenta, a w przypadku, gdy Oferentem jest konsorcjum oświadczenia na formularzach stanowiących załącznik nr 2a i 2b. 4. Specyfikacja techniczna ciągnika rolniczego i rozrzutnika obornika z wyszczególnieniem wszystkich warunków minimalnych podanych przez Zamawiającego potwierdzająca spełnienie tych warunków wraz z podaniem marki ciągnika rolniczego, typu, producenta, oraz wszystkich podstawowych danych (jak np.: moc silnika, itp.) na formularzu stanowiącym załącznik nr 3. 5. Zaakceptowany projekt umowy. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (każda strona kserokopii podpisana za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta). 7. Dokumentację fotograficzną i rysunki techniczne oferowanego ciągnika rolniczego i rozrzutnika obornika. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że dla zaproponowanego ciągnika rolniczego posiada autoryzowany punkt serwisu i że siedziba tego serwisu znajduje się w odległości do 30 km od siedziby Zamawiającego. 9. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). 10. Koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem) opisane jako załącznik nr 11. 11. W przypadku składania oferty przez Oferentów, którzy ubiegają się wspólnie o realizację przedmiotu usługi - prawnie ustanowione pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 7.3.1 SIWZ, dla wybranego przedstawiciela do reprezentowania ich w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://supekom.bip.sulechow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne >>SuPeKom<< Sp. z o.o. w Sulechowie, ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, pokój nr 25 (II piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne >>SuPeKom<< Sp. z o.o. w Sulechowie, ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, pokój nr 23 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego oraz usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" dla jednostek organizacyjnych Gminy Sulechów
- Budowa dróg ul. Chełmońskiego, J. Matejki, S. Wyspiańskiego w Brzeziu k. Sulechowa. Etap: ul. J. Matejki.
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego oraz piasku dla Nadleśnictwa Sulechów.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Przebudowa leśniczówki leśnictwa Bojadła - etap II" - II postępowanie.
- Budowa garażu wraz z pomieszczeniem sanitarnym dla OSP Cigacice
więcej: przetargi w Sulechowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.