Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-25
Katowice: Dostawa narzędzi laparoskopowych, akcesoriów do laparoskopu, klipsów laparoskopowych, worków ekstrakcyjnych
Numer ogłoszenia: 123288 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach , ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, faks 032 2526727, 7894001-02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi laparoskopowych, akcesoriów do laparoskopu, klipsów laparoskopowych, worków ekstrakcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi laparoskopowych, akcesoriów do laparoskopu, klipsów laparoskopowych, worków ekstrakcyjnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należyte wykonanie dostaw narzędzi laparoskopowych co najmniej o wartości: pakiet nr 1 - 27 000,00 zł (dwadzieści siedem tysiecy złotych) pakiet nr 2 - 9 000,00 zł (dziewięć tysięcy złotych) pakiet nr 3 - 18 000,00 zł (osiemnaście tysięcy złotych) pakiet nr 4 - 13 000,00 zł (trzynaście tysięcy złotych) pakiet nr 5 - 11 000,00 zł (jedenaście tysięcy złotych) pakiet nr 6 - 3 000,00 zł (trzy tysiace złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Warunek będzie spełniony, gdy Wykonawca udowodni realizację dostawy/dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te dostawy/dostawa zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin dostawy; termin przydatności do użycia - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: a)zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy oraz wartości brutto umowy, b)obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, c)zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych opisanych w SIWZ, nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie, w szczególności gdy Wykonawca nie ma możliwości dostarczania produktu wskazanego w formularzu cenowym albo wprowadza produkt ulepszony, d)zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), e)zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, f)zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia g)omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami, h)jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego SUM.
40-752 Katowice, ul. Medyków 14, Dział Zamówień Publicznych i Umów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego SUM. 40-752 Katowice, ul. Medyków 14, Dział Zamówień Publicznych i Umów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: narzędzia laparoskopowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: narzędzia laparoskopowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: akcesoria do laparoskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria do laparoskopu firmy STORZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: klipsy laparoskopowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: klipsy laparoskopowedo klipsownicy automatycznej wraz nieodpłatnym dostarczeniem klipsownicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin przydatności do użycia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: klipsy laparoskopowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: klipsy naczyniowe wraz z nieodpłatnym dostarczeniem klipsownicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin przydatności do użycia - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: klipsy laparoskopowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: klipsy tytanowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin przydatności do użycia - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: worki ekstrakcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: worki ekstrakcyjne z prowadnicą automatyczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin przydatności do użycia - 5
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw przy MDK Koszutka filia Dąb w Katowicach"
- Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
- Wykonanie czyszczenia przewodów kominowych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- DOSTAWA PUDEŁ ARCHIWIZACYJNYCH I TECZEK WIĄZANYCH TEKTUROWYCH
- Wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w prowadzonej przez Katowickie Centrum Onkologii inwestycji. p
- Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i nici chirurgicznych
- Dostawa materiałów, w tym: staplery, siatki chirurgiczne i ginekologiczne, sprzęt do endoskopii dla Milickiego Centrum Medycznego w Miliczu
- Dostawa kolonoskopu pediatrycznego, myjni dezynfektorów do kaczek i basenów, echokardiografu, ultrasonografu przenośnego, w podziale na 4 części.
- Zaprojektowanie, przebudowa, modernizacja i doposażenie Oddziału Wewnętrznego Szpitala Tucholskiego
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.