eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórnewykonanie projektu budowy budynków komunalnych w Sierosławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Tarnowo Podgórne: wykonanie projektu budowy budynków komunalnych w Sierosławiu
Numer ogłoszenia: 123362 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77088 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, faks (061) 814 61 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu budowy budynków komunalnych w Sierosławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej budowy budynków komunalnych w Sierosławiu przy ul. Pokrzywnickiej, zgodnie m. in. z załączonym do SIWZ programem funkcjonalno-użytkowym. 2. Zakres umowy obejmuje: ETAP 1 - opracowanie koncepcji budynków wraz z zagospodarowaniem terenu: -opracowanie koncepcji budynków wraz z zagospodarowaniem terenu - dwie wersje (koncepcja w formie rzutu na planie i wizualizacji, kolorowe wydruki oraz cyfrowa wersja 3D) oraz wersja trzecia ostateczna po wprowadzeniu uwag Zamawiającego. ETAP 2 - Opracowanie dokumentacji projektowej budowy budynków komunalnych wraz z zagospodarowaniem terenu: - Uzyskanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - Uzgodnienie dokumentacji u niezbędnych organów - Przygotowanie wniosku i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - jeżeli wymagana - Sporządzenie dokumentacji geotechnicznej określającej warunki gruntowo-wodne - Wykonanie projektu zagospodarowania terenu - Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych we wszystkich branżach (m.in. budowlanej, drogowej, instalacji elektroenergetycznych, telefonicznych, instalacji wod-kan zewnętrznych, instalacji wod-kan i c.o. wewnętrznych, instalacji gazowej, zieleni zewnętrznej) zapewniających realizację wszystkich prac i zgłoszenie budynku do odbioru przez PINB - Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - Przygotowanie niezbędnych opracowań dotyczących oddziaływania inwestycji na środowisko - zgodnie z obowiązującymi przepisami - Wykonanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich branż - Opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i zbiorczych zestawień kosztów inwestycji - Uzyskanie stosownych warunków technicznych dla przyłączy infrastruktury technicznej (woda, kanalizacja, prąd, gaz) wraz z wykonaniem projektów ich dotyczących - Przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z Prawem Budowlanym wraz ze wszystkimi załącznikami. ETAP 3 - nadzór autorski: - Sprawowanie nadzoru i kontrola zgodności realizacji inwestycji z projektem - Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i ewentualnie uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej - Uzgadnianie na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy robót, możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych. - Czuwanie, by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany projektu, wymagającej uzyskania pozwolenia na budowę bądź uzgodnienia projektu zamiennego - Udział w Radach Budowy - na wezwanie zamawiającego - min. 1 x w miesiącu - Udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, uczestnictwo w odbiorach robót zanikających oraz w odbiorze końcowym budowy - Ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami - Odpowiedzi na pytania oferentów w trakcie procedury przetargowej na wykonawstwo robót 3. Szczegółowy zakres opracowania: - Projekty budowlane - 6 egz. - Projekty wykonawcze - 4 egz. każdej branży - Projekty przyłączy - 6 egz. każdego - Dokumentacja geotechniczna określająca warunki gruntowo-wodne - 4 egz. - Kosztorys inwestorski - 2 egz. - Przedmiary robót - 2 egz. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wytyczne do BIOZ - 2 egz. - Wersja elektroniczna: projekt (pdf i dwg), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wytyczne do planu BIOZ, kosztorys w formacie pdf i ath; przedmiar w formacie pdf i ath. 4. Zamawiający dopuszcza wykonanie dokumentacji w formie projektu budowlano-wykonawczego. 5. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji projektowej osobno dla każdego budynku i osobno dla drogi. 6. Wszystkie opracowania projektowe należy wykonać w oparciu o m.in. następujące ustawy i rozporządzenia: -Ustawa prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Dz. U. 2006.156.1118 j.t. z późn. zm.) - Rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 3 lipca 2003r (Dz. U. z dnia 10 lipca 2003r z późn. zm.) - Rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego z dnia 2 września 2004r (Dz. U. z dnia 16 września 2004r z póżn. Zm.) 7. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Architektoniczna Vowie Studio Plus, Al. Jana Pawła II 20, 64-500 Szamotuły, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 104550,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.