eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAłóW SZEWNYCH I STAPLERóW WG PAKIETóW - LICZBA PAKIETóW - 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Wrocław: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAłóW SZEWNYCH I STAPLERóW WG PAKIETóW - LICZBA PAKIETóW - 4
Numer ogłoszenia: 123377 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, faks 071 3689584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAłóW SZEWNYCH I STAPLERóW WG PAKIETóW - LICZBA PAKIETóW - 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAłóW SZEWNYCH I STAPLERóW WG PAKIETóW - LICZBA PAKIETóW - 4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Łącznie 8.600,00 zł (słownie: osiem tysięcy sześćset zł) Pakiet Nr 1 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100), Pakiet Nr 2 - 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100), Pakiet Nr 3 - 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100), Pakiet Nr 4 - 4.500,00 (słownie: cztery tysiące pięćset zł 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum trzy dostawy, odpowiadające swym rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 540.000,00 zł brutto (słownie: pięćset czterdzieści tysięcy złotych) - dotyczy całości przedmiotu zamówienia; na poszczególne pakiety o wartości brutto co najmniej: Pakiet Nr 1 - 135.000,00 zł, Pakiet Nr 2 - 37.000,00 zł, Pakiet Nr 3 - 45.000,00 zł, Pakiet Nr 4 -300.000,00 zł. Spełnienie powyższego warunku dotyczy każdego pakietu osobno. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jeden pakiet, musi zsumować wartość (brutto) dostaw dla pakietów, na które składa ofertę. Wykaz zrealizowanych dostaw należy złożyć wg wzoru stanowiącego - załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 5 do SIWZ. 1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. wykazu wykonanych minimum 3 dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zgodnie z zapisem punktu 5.2. SIWZ, 3. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dołączyć do oferty wykonawcy dla potwierdzenia warunków przedmiotowych. 3.1. Zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) Zamawiający żąda ważnych i aktualnych na dzień otwarcia ofert dokumentów wskazujących na dopuszczenie do obrotu w postaci Deklaracji Zgodności oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy). W przypadku wygaśnięcia ważności dokumentów dopuszczających do obrotu po terminie otwarcia ofert a przed upływem terminu związania ofertą Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, iż przedstawi odpowiednią dokumentację na wezwanie Zamawiającego. Jeśli wygaśnięcie ważności dokumentów dopuszczających do obrotu nastąpi w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w trakcie trwania umowy będzie posiadał aktualne dopuszczenie do obrotu oraz zobowiązanie, że ww. dokumenty dopuszczające do obrotu dostarczy przy pierwszej dostawie po wygaśnięciu ważności dokumentów dopuszczających do obrotu złożonych w ofercie. - Dla Pakietu Nr 1, Nr 2 i Nr 4 - Wpis do rejestru Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Deklaracja Zgodności oraz Certyfikat CE, - Dla Pakietu Nr 3 i Nr 4 - Deklaracja Zgodności oraz Certyfikat CE, 3.2. Odpowiednie katalogi, foldery lub materiały źródłowe producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w załącznikach Nr 1, Nr 2, Nr 3 i Nr 4 do SIWZ 3.3. Próbki dla każdej pozycji, dla pakietów Nr 1 , Nr 2 i Nr 3 wraz z ich wykazem. Należy dostarczyć oryginalne saszetki oznakowane numerem pakietu i pozycji. Na podstawie próbek dokonana będzie weryfikacja spełnienia parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w załącznikach Nr 1, Nr 2 i Nr 3 do SIWZ. 4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie mają dołączyć do oferty wykonawcy 4.1. wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik Nr 1 i/lub załącznik Nr 2 i/lub załącznik Nr 3 i/lub załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Zamawiający prosi, aby Wykonawca wypełnił tylko te załączniki, na które składa ofertę. Równocześnie Zamawiający prosi o złożenie załącznika w formie elektronicznej (prosimy o dołączenie płyty CD). W nagłówku wersji elektronicznej należy wpisać nazwę i adres firmy. 4.2. Wypełniony druk oferty stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. 4.3. Wadium. Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. 4.4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląske Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312, cena 15,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312, cena 15,00 zł.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - sukcesywna dostawa nici chirurgicznych syntetycznych powlekanych z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, wchłaniających się między 50 a 70 dniem od zaimplantowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 - Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych syntetycznych powlekanych z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, wchłaniających się między 50 a 70 dniem od zaimplantowania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - sukcesywna dostawa nici monofilamentowych, syntetycznych, wchłanialnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 - sukcesywna dostawa nici monofilamentowych, syntetycznych, wchłanialnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - sukcesywna dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 - sukcesywna dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - sukcesywna dostawa staplerów jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 - sukcesywna dostawa staplerów jednorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.