eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywna dostawa gazów technicznych i mieszanin gazów wzorcowych do laboratoriów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Gdańsk: Sukcesywna dostawa gazów technicznych i mieszanin gazów wzorcowych do laboratoriów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 123384 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska , ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, faks 058 3094634.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.wios.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa gazów technicznych i mieszanin gazów wzorcowych do laboratoriów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa gazów technicznych i mieszanin gazów wzorcowych oraz najem butli Wykonawcy do laboratoriów: WIOŚ w Gdańsku z siedzibą przy Trakcie Św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk Delegatura WIOŚ w Słupsku z siedzibą przy ul. Kniaziewicza 30, 76-200 Słupsk 2.Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć dostawy dokonywane etapami w ilościach wynikających z bieżącego zapotrzebowania, w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Dostawy gazu odbywać się będą poprzez wymianę pustej butli na napełnioną. 3.Powyższe dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (szacunkowe zapotrzebowanie WIOŚ w Gdańsku na okres trwania umowy wraz z wyszczególnieniem rodzajów gazów oraz rodzajów butli podlegających dzierżawie), zawiera - załącznik nr 1 do siwz. 5.Wielkości poszczególnych dostaw określane będą każdorazowo, przez osoby uprawnione przez Zamawiającego, na podstawie złożonego zamówienia: telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. 6.Termin realizacji zamówienia (dostawy gazów do siedzib Zamawiającego) - od 2 do 4 dni od daty złożenia zamówienia z uwzględnieniem pkt. 3. Dostawy winny być realizowane w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku. 7.Dostarczenie przedmiotu zamówienia zostanie każdorazowo potwierdzone dowodem dostawy. 8.Wykonawca zobowiązany jest: a.zapewnić serwis oraz przeglądy wynajmowanych butli, b.w razie awarii butli lub jej osprzętu - zapewnić wymianę butli na pełną i sprawną technicznie, c.utrzymywanie stanu technicznego butli zgodnie z przepisami dotyczącymi zbiorników ciśnieniowych, d.zapewnić jakość dostarczanych gazów zgodnie ze specyfikacją. 9.Pełna odpowiedzialność za przekazywane Zamawiającemu butle leży po stronie Wykonawcy. 10.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu gazy w wymaganych stosowanymi przepisami butlach, z których Zamawiający będzie korzystał od dnia ich dostarczenia do dnia ich odbioru przez Wykonawcę, który to nastąpi po wykorzystaniu zawartości butli lub, w przypadku mieszanin gazów wzorcowych, po przekroczeniu terminu stabilności gazów albo ich zużyciu. Wykonawca, o możliwości odbioru butli, zostanie poinformowany przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Wykonawca odbierał będzie puste butle na swój koszt. Zamawiający przewiduje również odbiór pustych butli na zasadzie wymiany - butla za butlę, w przypadku zamówienia tego samego rodzaju gazu i zwrotu pustej butli w sytuacji jeśli Zamawiający nie zamawia danego rodzaju gazu przy najbliższej dostawie. 11.Wykonawca każdorazowo dołączy do dostarczonych gazów (do każdej dostawy): - certyfikaty jakości zawierające między innymi nazwę gazu, skład gazu, stopień czystości - w formie nalepki na butli dla gazów specjalnych lub w formie papierowej, - w przypadku mieszanin gazów wzorcowych - skład mieszaniny (ilościowo-jakościowy), niepewność oraz okres gwarantowanej stabilności - w formie papierowej. - wraz z dostawą danego rodzaju gazu i mieszaniny gazów wymagane będzie dostarczenie kart charakterystyki, - dostarczenie deklaracji zgodności według Polskiej Normy dla gazów i mieszanin gazowych - świadectwo jakości dla każdego produktu w języku polskim 12.Wszystkie butle muszą posiadać zawór pasujący do reduktorów zgodnych z normami Unii Europejskiej. 13.Szacunkowa średnia butli pozostająca w stałej dyspozycji laboratorium WIOŚ wynosić będzie około 27 butli. Ilość ta stanowić będzie podstawę do ustalenia przez Wykonawcę, kwoty czynszu za dzierżawę butli (najmu). 14.Rozładunek butli z gazami, dostarczenie butli do wskazanego miejsca eksploatacji oraz zamontowanie butli z gazem, realizował będzie pracownik Wykonawcy, w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 15.Cena ofertowa Wykonawcy powinna zawierać wszystkie koszy związane z: transportem, dostarczeniem butli z gazem do wskazanego miejsca eksploatacji, podłączeniem butli, odbiorem butli oraz najmem butli w okresie trwania umowy. 16.Zamawiający nie będzie zobowiązany do realizacji umowy (zakupu gazów), w pełnym zakresie pod względem ilościowym i wartościowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, to jest w ilościach podanych w formularzu cenowym - załącznik nr 5 do siwz. Wykonawcy w takim wypadku nie będzie przysługiwać żadne roszczenie. Końcowe wynagrodzenie Wykonawcy uzależnione będzie wyłącznie od faktycznej ilości zakupionego rodzaju gazu lub mieszaniny gazów, oraz od faktycznej liczby dni dzierżawy (najmu) z zastosowaniem cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w swojej ofercie. Ceny jednostkowe pozostaną niezmienne przez cały okres trwania umowy. 17.W przypadku dzierżawy butli w okresie krótszy niż okres obowiązywania umowy, opłata za dzierżawę będzie obliczana proporcjonalnie do faktycznej ilości dni, w trakcie których dzierżawiono butle, z zastosowaniem cen jednostkowych netto wskazanych w ofercie Wykonawcy. 18.W trakcie realizacji umowy liczba sztuk butli poszczególnych gazów jak również liczba sztuk butli podlegających dzierżawie, wyszczególnionych w załączniku nr 5 do siwz, może ulec zmianie, z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości umowy brutto. 19.Cena określona przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym stanowiącym zał. nr 6 do siwz, nie stanowi zobowiązania Zamawiającego. 20.W przypadku użytkowania przez Zamawiającego buli Wykonawcy po zakończeniu trwania umowy, Zamawiający będzie pokrywał koszty ich najmu, zgodnie z cennikiem produktów i usług obowiązującym u Wykonawcy lub cenami uzgodnionymi z Wykonawcą..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.10.00 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę, wraz z ofertą, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, z wykorzystaniem wzoru dokumentu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę, wraz z ofertą, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, z wykorzystaniem wzoru dokumentu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę, wraz z ofertą, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, z wykorzystaniem wzoru dokumentu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę, wraz z ofertą, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, z wykorzystaniem wzoru dokumentu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę, wraz z ofertą, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, z wykorzystaniem wzoru dokumentu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcja III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa rozdziale IV SIWZ, polegać będzie na zasobach innych podmiotów żąda przedłożenia przez Wykonawcę pisemnego zobowiązania podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegać, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Przykładowy formularz zobowiązania podmiotów, spełniający wymogi Zamawiającego, zamieszczono w zał. nr 7 d SIWZ. 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, określające jego zakres i podpisane przez upoważnioną osobę (osoby) - osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej i mieć formę pisemną. Fakt ustanowieni Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Jeśli Wykonawca dołącza do oferty kserokopię pełnomocnictwa, musi być ona uwierzytelniona przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający, w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności niespowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron umowy, nieotrzymaniem przez Zamawiającego środków finansowych, koniecznych do realizacji niniejszej umowy lub innych okoliczności, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany te dotyczyć mogą: 1.1zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy (pod względem ilościowym, jakościowym) tj.: zmiany ilości gazów i ilości butli w dzierżawie oraz okresu dzierżawy; 1.2zmiana wartości umowy - w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 1.1 1.3zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy; 1.4zmiany osób i podwykonawców, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy; 1.5zatrudnienia dodatkowego podwykonawcy, 1.6wskazania innego zakresu prac powierzonych podwykonawcy/com, 1.7powierzenia części lub całości prac powierzonych podwykonawcom, dalszym podwykonawcom, 1.8rezygnacji z podwykonawców, 1.9wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części Zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa (art. 36b ust. 2), 1.10zmiany warunków płatności; 1.11zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany tej stawki - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia, za całość lub część realizowanego przedmiotu zamówienia, uwzględniającą zmianę wysokości podatku VAT; 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 pkt 1.3 do pkt 1.10 zostaną dokonane na podstawie protokołu zawierającego uzasadnienie zmian, podpisanego przez strony. Wymagają także aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 4. Umowa może zostać rozwiązana przez Zamawiającego w każdym czasie, ze skutkiem na koniec miesiąca w przepadku nienależytego wywiązania się z umowy przez Wykonawcę. 5. Ogólne warunki umowy zawiera załącznik nr 8 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorskie.eu/pl/bip/wios lub www.gdansk.wios.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, Trakt Św. Wojciecha 293, 80 - 001 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, Trakt Św. Wojciecha 293, 80 - 001 Gdańsk, pok. nr 37(sekretariat), I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.