eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZatorWykonanie usługi, polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa obiektu kubaturowego, na który składa się Zatorskie Centrum Aktywizacji Zawodowej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Centrum Edukacyjno-Konferencyjne, Wystawiennicze i Turystyczne Doliny Karpia w Zatorze, zgodnie z zasadą zaprojektuj i wybuduj, wraz uzyskaniem pozwolenia na budowę i decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-25

Zator: Wykonanie usługi, polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa obiektu kubaturowego, na który składa się Zatorskie Centrum Aktywizacji Zawodowej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Centrum Edukacyjno-Konferencyjne, Wystawiennicze i Turystyczne Doliny Karpia w Zatorze, zgodnie z zasadą zaprojektuj i wybuduj, wraz uzyskaniem pozwolenia na budowę i decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Numer ogłoszenia: 123403 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zatora , Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 33 8412215, faks 33 84 10 206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi, polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa obiektu kubaturowego, na który składa się Zatorskie Centrum Aktywizacji Zawodowej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Centrum Edukacyjno-Konferencyjne, Wystawiennicze i Turystyczne Doliny Karpia w Zatorze, zgodnie z zasadą zaprojektuj i wybuduj, wraz uzyskaniem pozwolenia na budowę i decyzji o pozwoleniu na użytkowanie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres obowiązków Inspektora nadzoru wchodzą w szczególności następujące prace: 1. Nadzór nad właściwym wykonaniem dokumentacji technicznej i jej akceptacja w imieniu Zamawiającego, poprzez m. in. : - uczestniczenie w naradach z Zamawiającym i Wykonawcą, dotyczących kolejnych etapów projektowania obiektów (ok. 10 spotkań w siedzibie Zamawiającego), - opiniowanie i pomoc Zamawiającemu w opiniowaniu poszczególnych rozwiązań projektowych, proponowanych przez Wykonawcę (krótkie ustne opinie), - przedkładanie ew. kontrpropozycji, dotyczących poszczególnych rozwiązań projektowych, o ile będzie to celowe, ekonomiczne lub w inny sposób podniesie walory danego rozwiązania, - sprawdzenie kosztorysów inwestorskich co do ich kompletności, zgodności z projektem, ilości robót itp. - końcowe zaopiniowanie projektu budowlanego, przed jego złożeniem w starostwie z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę, oraz końcowe sprawdzenie projektu wykonawczego przystąpieniem do realizacji obiektów, - wykonanie innych czynności, nie wymienionych w niniejszej SIWZ, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowego wykonania i zatwierdzenia dokumentacji technicznej realizowanych obiektów, po ich uzgodnieniu z Zamawiającym. 2. Nadzór nad robotami budowlanymi związanymi z budową obiektów wraz z zagospodarowaniem terenu poprzez m. in. : - udział w protokolarnym przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy robót placu budowy, - sporządzanie miesięcznych sprawozdań o postępie robót realizowanych przez Wykonawcę. - zapewnienie stałego kontaktu Zamawiającego z Inspektorem, na każdym etapie robót budowlanych i w okresie zgłaszania wad. - rozwiązywanie razem z Zamawiającym wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji projektowej dla ww. inwestycji, rozliczaniem zrealizowanych robót budowlanych. - w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady lecz nie dłużej niż przewiduje to umowa, Inspektor będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych i rozwiązywaniu sporów. - reprezentowanie Zamawiającego wobec Wykonawcy robót oraz innych jednostek biorących udział w procesie inwestycyjnym. Zamawiający zastrzega konieczność wcześniejszego informowania o planowanych działaniach Inspektora nadzoru i uzyskania ich akceptacji przez Zamawiającego. - sprawdzanie posiadanych przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących wbudowanych materiałów i urządzeń. - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót budowlano - montażowych. - bieżący odbiór robót zakrytych i zanikających. - uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniętych wad. - udział w naradach technicznych z udziałem kierownika budowy, przedstawiciela Wykonawcy robót oraz przedstawicieli Zamawiającego. - co najmniej 3 razy w tygodniu - pobyt na budowie inspektora z danej branży. - rozliczanie Wykonawcy robót pod względem rzeczowym i finansowym, w tym zatwierdzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych, kosztorysów powykonawczych, faktur itp. - nadzorowanie i dopilnowanie zaleceń komisji odbiorowej i usunięcia, przez Wykonawcę robót, stwierdzonych usterek dających się naprawić. - zatwierdzanie proponowanych metod wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe zaproponowane przez Wykonawcę robót. - pisemne opiniowanie i rekomendowanie wszystkich zmian w dokumentacji projektowej służącej do realizacji robót budowlanych w ramach ww. zadania inwestycyjnego, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych. - uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich ew. zmian dotyczących zakresu i wartości robót budowlanych. - sprawdzenie poprawności opracowania dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi. - dopilnowanie, aby umowa z Wykonawcą robót została wykonana w terminie, ewentualnie zawiadomienie Zamawiającego o zagrożeniach wpływających na przesunięcie terminu realizacji robót. - egzekwowanie od Wykonawcy robót przekazania Zamawiającemu instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń, oraz przeszkolenia obsługi. - wykonywanie dokumentacji fotograficznej placu budowy, poszczególnych elementów robót budowlanych, również z czynności odbiorowych i archiwizowanie, za pomocą zdjęć w formie cyfrowej z pisemnymi komentarzami dla Zamawiającego - koordynowanie prac inspektorów nadzoru oraz pozostałych osób wchodzących w skład personelu Inspektora nadzoru. - zgłaszanie projektantowi/Wykonawcy robót uwag Zamawiającego i dokonywanie z nimi stosownych uzgodnień lub wyjaśnień. - udział w szacunku i wycenie szkód powstałych przy realizacji zadania Inwestycyjnego. - pomoc i obecność podczas końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego. - kontrola Wykonawcy robót w zakresie bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych oraz terenu przyległego do placu budowy. - wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - przygotowanie materiałów koniecznych do dokonania odbioru końcowego, - udział w odbiorze końcowym. - dopilnowanie wykonania przez Wykonawcę robót jego obowiązków wynikających z umowy zawartej z Zamawiającym. - wykonanie innych czynności, nie wymienionych w niniejszej SIWZ, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowego wykonania i odbioru obiektów, po ich uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Czynności nadzoru na etapie rękojmi za wady, m. in. : - udział w przeglądach gwarancyjnych (przynajmniej raz w roku), oraz sporadycznie w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego. - egzekwowanie od Wykonawcy inwestycji terminowego usunięcia potwierdzonych wad, zgodnie z zapisami umowy zawartej pomiędzy Gminą Zator, a Wykonawcą, - protokolarne stwierdzenie usunięcia wad przez wykonawcę inwestycji, - w razie sporu z Wykonawcą inwestycji kompletowanie dokumentacji będącej w posiadaniu Inspektora nadzoru i doręczenia jej Zamawiającemu, - współuczestnictwo na wniosek Zamawiającego w dochodzeniu od Wykonawcy inwestycji roszczeń dotyczących rękojmi za wady. W powyższych czynnościach będą uczestniczyły osoby, które uczestniczyły w realizacji umowy i są wymienione w umowie jako członkowie zespołu Inspektora nadzoru..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca biorący udział w przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł w jednej z form dopuszczalnych ustawą, przed terminem składania ofert (oryginał dokumentu złożony przed terminem składania ofert u Skarbnika Zatora, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej - wpływ środków przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego nr : 60 8136 0000 0000 1544 2000 0170 Bank Spółdzielczy w Zatorze. Gwarancja wadialna powinna wskazywać przesłanki utraty wadium, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja wadialna powinna wskazywać przesłanki utraty wadium, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udokumentują należyte wykonanie minimum jednej usługi pełnienia funkcji Nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach, przy budowie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej, o minimalnej powierzchni użytkowej 1.000 m2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót w poniższych branżach: a) branża budowlana (architektura) Główny inspektor nadzoru inwestorskiego osoba odpowiedzialna za reprezentowanie Inspektora nadzoru w rozmowach i uzgodnieniach z Zamawiającym, b) branża budowlana (konstrukcja), c) branża instalacyjna (sieci i instalacje: cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe, kanalizacyjne), d) branża elektryczna (sieci i instalacje elektryczne i elektroenergetyczne), e) branża teletechniczna (sieci i instalacje teletechniczne), f) branża drogowa (zagospodarowanie placu, zjazdy, dojścia, miejsca postojowe itp.). We wszystkich przypadkach, honorowane będą uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i są ważne w myśl obowiązujących przepisów. W zakresie posiadanych uprawnień Zamawiający dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji, z wyjątkiem przypadków określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243 poz.1623 tekst jednolity) i Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 z póź. zm.). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłacone w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej sumie gwarancyjnej 100.000,00 zł. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - zał. nr 2 do oferty. 3. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zał. nr 3 do oferty. 8. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt. VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) - zał. nr 8 do oferty. 10. jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców określi rzeczowo-finansowy zakres robót, które zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom. - zał. nr 10 do oferty. 13. Dowód wniesienia wadium zał. nr 13 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: a) zmiana terminu wykonania i/lub terminów pośrednich: (i) z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień; (ii) z powodu działania siły wyższej (niezależnej od stron umowy), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia - maksymalnie o czas jej występowania; (iii) na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Inspektora nadzoru; (iv) z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru, skutkujących niemożliwością terminowej realizacji zadania; (v) na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu - o uzgodniony okres; b) zmiana nazwy, siedziby stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, c) zmiana osób odpowiedzialnych za nadzór nad przedmiotem Umowy (na osoby spełniające opisane w SIWZ warunki), d) zmiana zapisu lub informacji o przyznanym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych, e) sprostowanie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, f) zmiana sposobu realizacji Umowy wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych dotyczących realizacji projektu, g) zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji Umowy, h) wydłużenie terminu gwarancji w związku z przedłużeniem terminu realizacji Umowy, i) zmiana sposobu i terminu rozliczania umowy oraz dokonywania płatności na rzecz Inspektora nadzoru na skutek zmian w harmonogramie realizacji robót przez Wykonawcę, j) nieuzyskanie planowanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej. k) inne zmiany korzystne dla Zamawiającego dotyczące okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania, l) zmianę wartości brutto umowy o ustawową zmianę stawki VAT (w obie strony)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zator.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zatorze 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zatorze 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, pok. 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.