eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa wyrobów i sprzętu stomatologicznego w podziale na pakiety Znak sprawy AEZ/S-099/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-26

Warszawa: Dostawa wyrobów i sprzętu stomatologicznego w podziale na pakiety Znak sprawy AEZ/S-099/2011
Numer ogłoszenia: 123413 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów i sprzętu stomatologicznego w podziale na pakiety Znak sprawy AEZ/S-099/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyrobów i sprzętu stomatologicznego w podziale na 16 (szesnaście) części zamówienia, zwanych dalej Pakietami (od 1 do 16), w ramach których przewidziane są dostawy wyrobów i sprzętu stomatologicznego stosowanego w propedeutyce i profilaktyce stomatologicznej oraz stomatologii zachowawczej. 2. W odniesieniu do dostaw określonych w załączniku nr 2.1 poz. 1 i 2 Formularz cenowy, Zamawiający określił producenta urządzeń stomatologicznych, mając na uwadze konsekwencje wynikające z awarii, uszkodzenia lub zniszczenia posiadanych urządzeń, spowodowanych lub związanych ze stosowaniem tzw. wyrobów zastępczych, tj. innych firm niż producent urządzeń lub firm przez niego rekomendowanych, a których zastosowanie może wyłączyć lub ograniczyć obowiązek wykonania naprawy serwisowej tych urządzeń. W związku z powyższym Wykonawca, który zaoferuje materiały równoważne tj. innych firm niż producent urządzeń posiadanych przez Zamawiającego lub rekomendowanych przez producenta ww. urządzeń, zobowiązany jest przyjąć na siebie obowiązki wykonania naprawy lub pokrycia kosztów tych napraw, zgodnie z treścią z § 3 ust. 5 - 10 wzoru umowy 3. W celu ułatwienia Wykonawcom przygotowanie oferty, w załącznikach nr 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.8, 2.9, 2.11, 2.12, 2.13, 2.14, 2.15 Formularz cenowy, Zamawiający zamieścił informację o wyrobach stomatologicznych, z których korzysta, mając na uwadze w szczególności ich zadawalającą jakość, niemożliwą do obiektywnego opisania a będącą wynikiem praktyką stomatologiczną. Mając na uwadze powyższe ilekroć w niniejszej SIWZ Zamawiający wskazał na producenta wyrobów, wypełniając ustawowy obowiązek, dopuszcza możliwość złożenia oferty na wyroby równoważne, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do każdej z pozycji wymienionej w Formularzach cenowych, Wykonawca winien załączyć wynik testów porównawczych lub wskazać na inne argumenty merytoryczne (poza niską ceną) przemawiające za wyborem oferowanych wyrobów równoważnych. 4. W załącznikach nr 2.2 oraz 2.7 Formularz cenowy, Zamawiający wymaga dostawy wyrobów określonych w tych załącznikach bowiem służą one kontynuacji prowadzonych badań i doświadczeń naukowych. Mając na uwadze powyższe Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert na wyroby równoważne tj. innych producentów. 5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, odpowiednio dla Pakietów: 1) Pakiet 1,2,3,4 - do Zakładu Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa tel. 22 502 20 36 (1S14); 2) Pakiety 5,6,7,8,9,16 - do Zakładu Propedeutyki i Profilaktyki Stomatologicznej ul. Propedeutyki i Profilaktyki Stomatologicznej, ul. Nowogrodzka 59 pawilon XI D, 02-006 Warszawa, tel. 22 625 66 02 (1S16); 3) Pakiet 10,11,12 - do Zakładu Stomatologii Dziecięcej ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa tel. 22 502 20 31 (1S17); 4) Pakiet 13,14,15 - do Zakładu Stomatologii Zachowawczej ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa tel. 22 502 20 32 (1S18);.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.18.00 - 34.14.18.00 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa pok. 309.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.