Ogłoszenie z dnia 2011-04-26
Lubin: Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych i papieru do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lubinie przy ul. Jana Kilińskiego 12b
Numer ogłoszenia: 123425 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 76 746 71 69, faks 76 746 71 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych i papieru do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lubinie przy ul. Jana Kilińskiego 12b.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, artykułów utrzymania czystości takich jak papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe oraz papier do urządzeń drukujących i kopiujących a także tonery do kopiarek i faksów. 2.Szczegółowy zakres zamówienia oraz wykaz zamawianych materiałów znajduje się na załączniku Nr 2 do SIWZ. 3.Pozostałe informacje i warunki szczegółowe: 3.1.Zamówienie realizowane będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie każdorazowo składanych zamówień w terminie 24 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania. Zamawiający będzie składał zapotrzebowanie telefoniczne. 3.2.Zamówioną partię towaru do siedziby Zamawiającego Wykonawca dostarczy własnym transportem i na własny koszt. 3.3.Odbiór przedmiotu zamówienia będzie następował w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lubinie w Referacie Administracji przez upoważnionego pracownika w terminie uzgodnionym przez strony. Zamówiony towar zostanie przeliczony. Sprawdzona zostanie faktura pod względem zgodności z zamówieniem, po czym zostanie potwierdzona kopia faktury przez upoważnionego pracownika Referatu Administracji. 3.4.Tonery i taśmy do urządzeń kopiujących i drukujących powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu lub materiałami równoważnymi. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność jest nie mniejsza niż produktów oryginalnych. 3.5.Zamawiający zapewni warunki do sprawnego przeprowadzenia dostawy i przyjęcia przedmiotu zamówienia. 3.6.Wykonawca udzieli gwarancji na tonery i taśmy do urządzeń kopiujących i drukujących na okres do wyczerpania środka barwiącego. Okres gwarancji liczony będzie od daty dostarczenia towaru i podpisania faktury przez osobę odbierająca towar. 3.7.Wartość stawki jednostkowej netto dla poszczególnych materiałów pozostanie niezmieniona przez cały okres obowiązywania umowy. 3.8.Wynagrodzenie Wykonawcy ustalane będzie na podstawie cen jednostkowych oraz rzeczywistej ilości dostarczonego przedmiotu zamówienia, potwierdzonej przez zamawiającego, przy czym całkowite wynagrodzenie Wykonawcy nie przekroczy kwoty określonej w jego ofercie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.71.19.00 - Mydło 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NOVIKO Sp. z o.o., ul. Polna 24, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84363,13
Oferta z najniższą ceną: 84363,13 / Oferta z najwyższą ceną: 107367,94
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia są dostawy przedmiotów/wyrobów gotowych katalogowych o małym stopniu złożoności, powszechnie dostępne na rynku o ustalonych standardach jakościowych.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie.
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki nr 109/90 w miejscowości Chróstnik.
- Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2025r.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.