eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławPrzetarg nieograniczony M-17/08 na dostawę płynów infuzyjnych i operacyjnych oraz odżywek na potrzeby PSZOZ Inowrocław

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-09

Inowrocław: Przetarg nieograniczony M-17/08 na dostawę płynów infuzyjnych i operacyjnych oraz odżywek na potrzeby PSZOZ Inowrocław
Numer ogłoszenia: 123477 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 052 3574667.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony M-17/08 na dostawę płynów infuzyjnych i operacyjnych oraz odżywek na potrzeby PSZOZ Inowrocław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający tj. Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Inowrocławiu ogłasza przetarg nieograniczony na dostawy płynów infuzyjnych i operacyjnych oraz odżywek PSZOZ Inowrocław.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.22.00 - Produkty do żywienia pozajelitowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.22.00 - Produkty do żywienia pozajelitowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYMOGI FORMALNE DOTYCZĄCE OFERTY: 1.1.Oferta oraz inne oświadczenia odpowiadające na treść niniejszej specyfikacji wymagają formy pisemnej w języku polskim, 1.2.Oferta winna być dostarczona Zamawiającemu w zamkniętej kopercie oznaczonej hasłem na adres podany w ogłoszeniu o przetargu i niniejszej SIWZ. W przypadku przesłania oferty pocztą, hasło należy umieścić na kopercie wewnętrznej, 1.3.Wszelkie poprawki dokonywane przez oferenta w ofercie muszą być sygnowane jego podpisem, 1.4.Oferta musi być złożona w terminie podanym w ogłoszeniu, 1.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty w przypadkach określonych przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz 1163 ze zm.) UWAGA!!! 1) Wszystkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 2) Zamawiający zastrzega, że informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji należy oddzielić w ofercie jako osobną część z naniesieniem napisu: informacje zastrzeżone 3) W przypadku, gdy oferentem jest podmiot zagraniczny, obowiązuje aktualny wypis z rejestru handlowego lub inny dokument prawny zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej można je zastąpić oświadczeniem dostawcy lub wykonawcy złożonym przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumaczy przysięgłych. 4)UWAGA! Przekazywanie oświadczeń i dokumentów oraz wymiana informacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie, zgodnie z wyborem Zamawiającego w formie PISEMNEJ, lub faxem. Każda ze Stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCĘ WARUNKÓW UDZIAŁU W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU: 1.Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) uprawnienia do występowania obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem, tj. wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta, 2.aktualne( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta, 3.aktualne( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta, 4.oświadczenie oferenta dotyczące spełnienia warunków art. 22 ust. 2 Ustawy z 9 stycznia 2006r. o Zamówieniach Publicznych (Dz.U. Nr 164, poz.1163), z późn.zm. (Zał. Nr 4) wg załączonego wzoru, 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 8.oświadczenie o terminie ważności oferowanych płynów i odżywek (min. 12 miesiący), 9.świadectwa rejestracji/dopuszczenia do obrotu oferowanych leków, zgodnie z wymogami określonymi ustawą Prawo farmaceutyczne (tekst.jedn. Dz.U. Nr 53 z dnia 13 marca 2004r. poz.533) 10.koncesja na wytwarzanie i/lub obrót hurtowy środkami farmaceutycznymi, 11.wykaz zrealizowanych zamówień o podobnej treści w ciągu ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie 2.1Ponadto do oferty należy dołączyć: a)Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ), UWAGA!!! 1)Wymienione wyżej dokumenty stanowią integralną część oferty i winny być do niej obowiązkowo dołączone. 2)Oferta cenowa i wszystkie załączniki do oferty winny być podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do występowania w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszozino.lo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych PSZOZ Inowrocław ul. Poznańska 97 88-100 Inowrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Z-cy Dyrektora ds. Administracyjno - Technicznych PSZOZ Inowrocław ul. Poznańska 97 88-100 Inowrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.