Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-09
Pruszcz Gdański: PRZEBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO OBIEKTU MOSTOWEGO NA RZECE MOTŁAWA W CIĄGU DROGI 173212G
Numer ogłoszenia: 123483 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański , ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO OBIEKTU MOSTOWEGO NA RZECE MOTŁAWA W CIĄGU DROGI 173212G.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg dojazdowych do obiektu mostowego na rzece Motława w miejscowości Krępiec, umocnienie skarp wokół studni przelewowych (syfonów) znajdujących się po przeciwległych brzegach Motławy oraz wykonanie zabezpieczeń w postaci barier drogowych. 2. Szczegółowy zakres: 1) Drogi - część nasypów oraz podbudów z KŁSM została wykonana w etapie I w czasie przebudowy obiektu. Obecny zakres obejmuje następujące odcinki: a) Droga A-A (dł. 35 m) od strony Dziewięciu Włók: wykonanie nasypów oraz następujących warstw: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 20 cm, podbudowa z betonu asfaltowego gr. 7 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm, w-wa ścieralne SMA gr. 5 cm. b) Droga B-B (dł. 35 m) od strony Dziewięciu Włók: wykonanie nasypów oraz następujących warstw: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 20 cm, podbudowa z betonu asfaltowego gr. 7 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm, w-wa ścieralne SMA gr. 5 cm. c) Droga C-C (dł. 35 m) od strony Krępca: wykonanie nasypów oraz następujących warstw: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 20 cm, podbudowa z betonu asfaltowego gr. 7 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm, w-wa ścieralne SMA gr. 5 cm. d) Droga D-D (dł. 33 m) od strony Dziewięciu Włók: wykonanie nasypów oraz następujących warstw: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 20 cm, podbudowa z betonu asfaltowego gr. 7 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm, w-wa ścieralne SMA gr. 5 cm. e) Droga gminna 173212G Dziewięciu Włók - Krępiec od strony Dziewięciu Włók: wykonanie następujących warstw na odcinku: a) 0+088,75 do 0+125,00: podbudowa z betonu asfaltowego gr. 7 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm, w-wa ścieralne SMA gr. 5 cm b) 0+125,00 do 0+139,40: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 20 cm, podbudowa z betonu asfaltowego gr. 7 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm, w-wa ścieralne SMA gr. 5 cm. f) Droga gminna 173212G Dziewięciu Włók - Krępiec od strony Krępca- wykonanie następujących warstw na odcinku: a) 0+010,00 do 0+039,65: podbudowa z betonu asfaltowego gr. 7 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm, w-wa ścieralne SMA gr. 5 cm b) 0+000,00 do 0+010,00: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 20 cm, podbudowa z betonu asfaltowego gr. 7 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm, w-wa ścieralne SMA gr. 5 cm. 2) Zabezpieczenie studni przelewowych: Ponieważ studnie znajdują się w najniższym punkcie terenu przed ich zasypywaniem i zniszczeniem wprowadzono zabezpieczenie w postaci murów oporowych. Murki te stanowią żelbetowe niewielkie ścianki z fundamentem pierścieniowym okalającym ww. studnie. Od wewnątrz należy wykonać dodatkowo obmurówkę z ciosanego kamienia granitowego. Górę murków chronią czapy z użyciem grafitowego łupka dachowego. Przewidziano odwodnienie zasypki murków oporowych. Na całej powierzchni zasypywanej murków należy ułożyć folię drenażową z jednoczesnym wykonaniem drenażu okalającego ścianki z odprowadzeniem wody przez murki do studni. Rurki te należy przeprowadzić przez rury osłonowe nie co większej średnicy, mocowane w trakcie budowy murków oporowych. Dostęp do studzienek zapewniony został poprzez wykonanie schodów skarpowych również wykonanych ze stopni kamiennych z zabezpieczeniem zejścia balustradą stalową. 3) Umocnienie skarp wokół studni przelewowych: Zaprojektowano umocnienie skarp wokół studni przelewowych poprzez ułożenie kamieni polnych na zaprawie cementowo-piaskowej, nawiązującej charakterem do umocnień skarp koryta rzeki Motławy - gabionów. Przed przystąpieniem do wykonywania umocnień należy wykonać murki oporowe chroniące studnie przelewowe. Studnie postanowiono wyeksponować zaliczając je do zabytków inżynierii wodnej. UWAGA: Zamawiający posiada materiał na umocnienie skarp. Kamień należy odebrać z miejscowości Rotmanka, załadować i przetransportować na plac budowy (odległość od Rotmanki do miejsca budowy - około 15 km). 3. Dodatkowo Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest do wykonania w obrębie obiektu udrożnień dwóch przepustów betonowych O50 cm o łącznej długości 40 m. 4. Powyższy zakres należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10 000 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznych o powierzchni nie mniejszej niż 1000m2;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj. - osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej, - osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony druk Formularz oferty, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz informację, czy wykonawca należy lub nie należy do grupy kapitałowej, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia: 1) Termin wykonania umowy, określony w § 3 ust. 3 umowy może ulec zmianie z powodu opóźnień wynikających z: a) zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót, przeprowadzanie prób, sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, b) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w siwz warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, c) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: wstrzymanie robót przez Zamawiającego, , d) zmian będących następstwem działania innych organów np. eksploatatorów infrastruktury, e) innych niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego okoliczności, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym. 2) Okoliczności powodujące opóźnienia, o których mowa w pkt. 1 muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy. Po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego ustala się nowe terminy wykonania umowy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu wykonania umowy nie może być dłuży niż okres przerwy lub przestoju. 3) Zmiana kadry osobowej Wykonawcy wskazanej w ofercie do wykonania zamówienia jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających pierwotne warunki SIWZ. W szczególności konieczności zmian kadry osobowej Wykonawcy wymaga sytuacja gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca Zobowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 4) Zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych jest możliwa pod warunkiem zaproponowania nowego podmiotu, spełniającego pierwotne warunki określone w SIWZ. 5) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy może powierzyć wykonanie części robót budowlanych Podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom, wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie, zrezygnować z Podwykonawstwa, zmienić Podwykonawcę. 6) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto. 7) Dopuszcza się możliwość wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz SIWZ w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego (zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującego prawa) wykonania przedmiotu umowy i jego dalszej eksploatacji. Zmiana taka nie może spowodować zmiany wynagrodzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 3, 83-000 Pruszcz Gdański - pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 3, 83-000 Pruszcz Gdański - biuro podawcze (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu C, DMC >= 3,8t z zabudową medyczną, noszami i sprzętem medycznym dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Pruszczu Gdańskim przy ul. Jana Matejki 1
- Remont korytarza drugiego piętra, wybranych pomieszczeń dydaktycznych oraz remont kominów w budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 w Pruszczu Gdańskim
- Przebudowa oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Tysiąclecia 3 w Pruszczu Gdańskim w celu dostosowania obiektu do przepisów ppoż.
- Modernizacja boiska piłkarskiego przy ul. Tysiąclecia w Pruszczu Gdańskim
- Budowa fragmentu chodnika w ul. Batalionów Chłopskich w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg powiatowych nr 2987W Gąbin - Lipińskie, nr 2913W Jaroszewo Biskupie - Brzechowo oraz Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2926W Ostrzykowo - Nowa Wieś
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Płośnica
- Przebudowa drogi gminnej nr 134029G Suchy Dwór-Dębogórze, gm. Kosakowo
- Rozbudowa ul. Warszawskiej w Bielsku-Białej - Etap II.A rozbudowa węzła drogowego na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 1 ul. Warszawskiej z ul. Mazańcowicką - etap I
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Spokojnej 35A, 35B w Stargardzie
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1102F Królów-Jasionów-Niwica - etap II"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.